4.5

11K 883 196
                                    

İyi okumalar ❤️

Oy ve yorum çok düştü. Lütfen yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın canlarım ✨

"Bir şeyler içer misin?" diye sorduğum Toprak beni yerime oturtarak konuşmaya başlamıştı.

"Hastaneden yeni geldik Liya. Sargıların çıktı ve şimdide aldığımız kremleri sürmeliyiz. Önceliğimiz içecek değil."

"Kremleri daha sonra ben sürerim Toprak. Şimdi bunu boşversek ve olmamış gibi davransak olmaz mı?"

"Olmaz." dediğinde eline aldığı kremi paketinden çıkarıyordu.

"Neden bu kadar düşünüyorsun ki beni? Kendim halledebilirim diyorum işte."

"Çünkü benim için değerlisin melek. Bunu anlasan iyi edersin."

Ona karşı hislerimi bildiği için mi sürekli böyle şeyler söylüyordu anlamıyordum ama üzerimdeki etkisinin büyüklüğünün açık ara ikimizde farkındaydık.

"Ben hallederim." deyip elinden kremi almaya çalıştığımda tabi ki bunu başaramamıştım.

"Kremi ben sürüyorum, sessiz ol ve itiraz etme güzelim."

Sabır dileyerek "Tamam." dediğimde Toprak yanıma oturup olabildiğince yavaş bir şekilde kremi sürmeye başlamıştı.

"Böyle giderse kremi sürmen akşamı bulacak Toprak."

"Sana da iyilik yaramıyor kızım. Hızlı sürersem canın acır, canın acıyacağına biraz zaman kaybedelim bir şey olmaz."

Ah Allah'ım bu çocuk kesinlikle benim için dünyaya gelmişti. Her bir lafı kalbimin hızını tetikliyordu resmen. Her ne kadar ona belli etmemeye çalışsam da şu an yanımda olması, beni düşünüp destek olması benim için sanırım herşeyden öte bir histi..

"Biliyor musun?" dedim o hala kremi sürerken "Boşuna uğraşıyoruz hiç bir krem bu izi geçiremeyecek ikimizde biliyoruz bunu."

"Şşşst belki tamamen geçmeyecek ama bu kabarıklığı ve belirginliği azalacak güzelim."

"Ne önemi var ki Toprak. Bu artık benden bir parça ve bununla yaşamayı öğrenmem gerekiyor."

Kremi sürmeyi bırakıp gözlerimin içine baktığında üzgün olduğu her halinden belliydi. "Sarılabilir miyim?" diye sorduğunda kollarımı açıp sarılması için müsaade etmiştim.

Sımsıkı sarıldığında aynı şekilde karşılık veriyordum. "Kokun huzur." dediğimde kısık bir şekilde gülümsemişti.

"Sen kendi kokunun farkında değilsin be güzelim."

Bölüm Sonu.

Bölüm hakkında yorumlarınızı alabilirim.

Dövme	Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin