İyi okumalar ❤️
On Gün Sonra
Gözlerimi aralayıp etrafıma bakındığımda bıkkınlıkla ayağa kalkıp elimi yüzümü yıkayarak kendime gelmeyi sağlamıştım.
Tamı tamına on gün olmuştu Topraktan küçücük bile haberim yoktu. Büyük ihtimalle benden nefret edip kendi hayatına çoktan bakmıştır diye düşünüyordum.
Derin birkaç kez kapıma gelip uzun bir süre boyunca kapımı çalsa da açmamış ve sesimi çıkarmamıştım.
Kendimi onunla konuşacak kadar güçlü hissedemiyordum bir türlü. Elimde olsa kimsenin beni bulamayacağı bir yere gidip yok olmayı beklerdim.
En yakın arkadaşım dediğim kişi bana o sözleri nasıl söylemişti anlayamıyordum. Şimdi ise kendimi aşırı derece de yalnız ve mutsuz hissediyordum.
Hem kendimi üzmüştüm hem de Toprağı öylece bırakarak onu kırıp üzmüştüm. Kendime kızıyordum ama Derinin sözlerinden sonra daha fazla Toprakla da konuşmaya devam edemezdim.
On dokuz yaşımda gerçekten aşık olmuş ve aşkı henüz yaşayamadan en yakın arkadaşımdan da sevdiğim çocuktan da uzak durmak zorunda kalmıştım. Hayat gerçekten hiç adil değil diye mırıldandım.
Telefonumu, gelen mesaj sesiyle elime aldığımda istemsizce kaşlarımın çatıldığına emindim.
05...: Olur da bir gün çıkabilirsem karşına.
05...: Bil ki yürek yemişimdir.
05...: Yanında bayılırsam tutar mısın ki beni acaba?
05...: Öylece bırakıp gidecek kadar vicdansız değilsindir sen bence.
05...: Tutarsın tutarsın.
05...: Not: Sapık değilim Liya korkmana gerek yok. Yalnızca senin karşına çıkacağı günü bekleyemeyen bir sevdiceğim.
05...: Yanlış okumuyorsun evet Sevdiceğim dedim, senin sevdiceğin.
05...: İnan bana beni tanıdıktan sonra benden gidemeyeceksin Liya..
Bölüm Sonu.
Liya'ya yazan kişi de kim böyle?
Liya bu yeni karaktere nasıl bir tepki verecek sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dövme
Short Story[Texting] Tamamlandı ✔️ (topraklavyu): Eğer sen benim içinsen, bir şey olur ve biz elbet oluruz Toprak. (toprakdincerr): Senin için değilim. (topraklavyu): Benim için değilsin. (topraklavyu): Benim içimsin. Başlama Tarihi: 15.07.2019 Bitirme Tarihi...