4.9

10.8K 799 226
                                    

İyi Okumalar ❤️

"Sen otur ben içecek soğuk bir şeyler getireyim. Sonra da birlikte film izleriz güzelim."

"Bekle Toprak, önce gel sen de otur biraz konuşalım."

İkimzide oturduğumuzda konuşmaya başlamıştım.

"Kapkaç olayını hatırlıyorsun değil mi?"

"Hatırlıyorum." dediğinde söyleyeceklerimi merak ettiği belliydi.

"Anonimin ben olduğunu öğrendiğinde şaşırmadın mı peki?"

"Şaşırmam gerekiyordu sanırım. Ama nedense pek şaşırmadım melek."

"O gün senle mesajlaştığımda çevremde olduğunu attığın mesajdan anlamıştım fakat seni görememiştim."

"Eee.." dedim merak ettiğimi belirterek.

"Etrafta kimse yoktu ve bir anda senin bağırma sesini duyunca ilk aklıma gelen kişi sendin. Emin değildim ama çantanı sana verdiğimde yüzüme bile doğru düzgün bakamadığını görünce hislerim sen olduğunu söylemişti bana. Sanırım bu yüzden o kişinin sen olduğuna şaşırmadım."

"Hislerin bayağı kuvvetliymiş dövmelim." deyip gülümsediğimde gözlerimin içine bakarak o da gülümsemişti.

"Sana karşı olan utangaçlığım ve heyecanım sanki hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor biliyor musun?"

"Sana karşı olan bu mıknatıs gibi beni sana çeken his hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor musun?"

Bu adam beni bir gün sözleriyle öldürecekti, buna emindim.

"Çok fenasın Toprak Dinçer."

"Çok fenayız Liya Sayer."

"Biz şimdi seninle tam olarak neyiz Toprak." diye kendimin bile beklemediği soruyu sorduğumda Toprak birkaç saniye yüzüme bakıp konuşmaya başlamıştı.

"Birbirimizin namusuyuz kızım. Sen artık benim helalimsin." dediğinde beklemediğim bu cümleyle Toprağın suratına bön bön bakıyordum.

"Gülsene biraz be kızım. Gül diye neler yapıyorum öylece bakıyorsun. Sevdiğimsin benim, yalnızlığımı dolduran yanımsın. Şimdi lütfen gül çünkü daha fazla güzel şeyler söyleyemiyorum malum öküzün tekiyim be güzelim."

İkimiz de aynı anda gülerken bir anda gülümsemem solmuştu.

"Bir sorun mu var melek?"

"Hayır, aksine çok mutluyum Toprak. Sadece böyle mutlu olduğum anlarda aklıma hep ailem geliyor ve üzülüyorum işte."

"Ailen?"  dedi sorarcasına ve devam etti. "Bana her zaman her şeyini anlatabilirsin meleğim. Yanındayım bunu sakın unutma."

"Anlatırsam üzüleceksin, buna gerek yok. Hadi biz film izleyelim hem geçti bile baksana." deyip gülümsemeye çalıştığımda Toprak konuşmaya başlamıştı.

"Hayır melek, ben seni dinliyorum ve sen anlatıyorsun ondan sonra da filmimizi seyrediyoruz."

"Ama.." sözümü kesen Toprağın konuşması olmuştu.

"Ama falan yok güzelim, seni dinliyorum."

Bölüm Sonu.

Bölüm hakkında yorumlarınızı alabilirim.

Dövme	Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin