İyi okumalar ❤️
Dökülen göz yaşlarımı silip elime telefonumu alarak belki de son kez anonim olan hesabıma giriş yaptım.
(toprakdincerr): Yanımdaki kız derken?
(toprakdincerr): Yoksa şu an burada mısın güzelim.
(toprakdincerr): Neden hala cevap yazmıyorsun.
(toprakdincerr): Eğer yanımdaki kız yüzünden yazmıyorsan o benim kuzenim.
(toprakdincerr): Gel ve yaz artık melek.
(topraklavyu): Senin meleğin bir başkası Toprak, ben değilim.
(topraklavyu): Sen ve ben biz olamayız.
(topraklavyu): Canım çok acıyor ama bitti Toprak.
(topraklavyu): Başlanmamış bir hikaye bitti ve ben gerçekten üzgünüm.
(topraklavyu): Bana çok kızacaksın, belki de hayatın boyunca affetmeyeceksin beni.
(topraklavyu): Haklısın dövmelim, çok haklısın.
(topraklavyu): Tüm suç benim, hayatına öylece girip seni de yerle bir edecek kadar kötü bir insanım.
(topraklavyu): Zamanını çaldığım belki de hislerini alt üst ettiğim için üzgünüm.
(topraklavyu): Hayatından sonsuza dek çıkıyorum.
(topraklavyu): Kendine çok iyi bak dövmelim.
(topraklavyu): Belki artık olmayacağım ama kalbim hep sende takılı kalacak..
(topraklavyu): Sevdayı tek kelimeyle anlat diyen olursa ağzımdan çıkan tek kelime Dövmelim olacak bunu böyle bil olur mu?
(topraklavyu): Herşey için özür dilerim dövmelim..
Yazacaklarım bittiğinde bir saniye bile düşünmeden hesabı kapatmıştım. Düşünseydim bunu yapamazdım, onun yazacaklarını okusaydım kapatamazdım hesabı biliyordum.
Derinin bana yazdığı mesajlar canımı gerçekten çok yakmıştı ve hiç bir şey yapmadan yalnızca Derinin numarasını engellemekle yetinmiştim.
Onca sözden sonra bir kelime daha kötü bir şey kaldıracak biri değildim. Ve o sözlerden sonra Toprakla gülüp eğlenecek biri de değildim...
Bitmişti işte başlayamadan, bir kez sarılamadan bir kez olsun kokusunu içime çekmeden...
Beni görmesine rağmen anonim benim diyemeden, yüzüme bakıp onun ağzından meleğim kelimesini duymadan herşey bitmişti.Bölüm Sonu.
Liya hesabını kapattı ve Derini engelledi.
Siz Liya'nın yerinde olsaydınız neler yapardınız?
Sizce Liya doğru olanı mı yaptı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dövme
Short Story[Texting] Tamamlandı ✔️ (topraklavyu): Eğer sen benim içinsen, bir şey olur ve biz elbet oluruz Toprak. (toprakdincerr): Senin için değilim. (topraklavyu): Benim için değilsin. (topraklavyu): Benim içimsin. Başlama Tarihi: 15.07.2019 Bitirme Tarihi...