2.4

13K 984 287
                                    

İyi okumalar ❤️

(toprakdincerr): Artık buluşsak mı melek?

(toprakdincerr): Biliyorum heyecanlısın, kendini hazır da hissetmiyorsun.

(toprakdincerr): Madem aynı şehirdeyiz, neden bu fırsatı değerlendirmiyoruz ki ama.

(toprakdincerr): Ben senin henüz adını bile bilmiyorum farkında mısın sen?

(toprakdincerr): Seni kırmamak için yanlış bir şey söylemek istemiyorum.

(toprakdincerr): Üstüne gelmekten korkuyorum ben.

(toprakdincerr): Alıştım sana, kaçarsın gidersin diye içimdeki korkuyu söküp atamıyorum ben.

(toprakdincerr): Hani demiştin ya bana, ben seni tanımadan sevdim diye.

(toprakdincerr): Sen en azından benim adımı da görünüşümü de biliyorsun.

(toprakdincerr): Peki ya ben? Sence de haksızlık değil mi bu melek?

(toprakdincerr): Görünüşün de çok önemi yok aslında biliyor musun?

(toprakdincerr): Önemli olan hissetmek.

(toprakdincerr): Mesajlaşarak bile beni değerli hissettiren özel birisin sen.

(toprakdincerr): Ama ben artık yanımda olmanı ve sana sımsıkı sarılmayı istiyorum.

(toprakdincerr): Bana bunu çok görmezsin öyle değil mi melek?

(toprakdincerr): Aslında sana anlatacak o kadar çok yaşanmışlığım var ki..

(toprakdincerr): Olmuyor ama mesajlaşarak bir yere kadar herşey.

(toprakdincerr): Eminim senin de benim gibi anlatacak çok şeyin vardır.

(toprakdincerr): Kocaman bir sarılmaya ihtiyacın vardır mesela.

(toprakdincerr): Benimle sımsıkı sarılmaya var mısın melek?

Bölüm Sonu.

Yorumlarınızı bekliyorum ❤️

Dövme	Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin