3.1

12.1K 895 166
                                    

İyi okumalar ❤️

(topraklavyu): Seni merakta bıraktığımın farkındayım.

(topraklavyu): Bu yüzden özür dilerim Toprak.

(topraklavyu): Bir sorun yok ve iyiyim çünkü şu an senle konuşuyorum.

(topraklavyu): Sormak istediğim bir şey var ama yani eğer sorun olmazsa.

(toprakdincerr): Ne sorunu melek, sor tabi seni dinliyorum.

(toprakdincerr): Ve bir şey sormak için benden izin alma, istediğin zaman istediğin soruyu sorabilirsin.

(topraklavyu): Teşekkür ederim.

(topraklavyu): İlk aşkını hatırlıyor musun Toprak?

(toprakdincerr): Nasıl yani?

(toprakdincerr): Bu soru da nereden çıktı güzelim.

(topraklavyu): Cevap verecek misin Toprak.

(toprakdincerr): Tamam düşünmem gerekiyor biraz, onca yıl geçmiş yani.

(toprakdincerr): Sanırım hatırladım.

(toprakdincerr): İlkokulda bir kız vardı, o sıralar aşk ne bilmiyorum tabi ama büyük bir aşk yaşadığımızı düşünüyordum.

(toprakdincerr): Ben farklı bir okula geçtiğim için iletişimimiz kopmuştu, hatta bir süre sırf o kızla konuşamıyorum diye yemek yemeyi bırakmıştım. Kendimce tepki göstermiştim aileme yani.

(toprakdincerr): Adı neydi o kızın ya, aklıma gelecek ama hafızamı zorlamam gerekiyor sanırım.

(topraklavyu): İyi ki onca yıl geçmiş her detay aklında maşallah.

(toprakdincerr): Derin evet evet Derin kızın adı buydu.

(topraklavyu): Unutmamışsın?..

(toprakdincerr): Unutmuştum melek, sen sorunca kendimi zorladım biraz ve anılarım aklıma geldi yalnızca bu.

(topraklavyu): Anlıyorum.

(topraklavyu): Peki, Derinle konuşmak istermiydin?

(topraklavyu): İlk aşkın sonuçta.

(toprakdincerr): Evet ilk aşkım, açıkçası şimdi nasıldır ne yapıyordur konusu açılınca merak etmedim değil.

(toprakdincerr): Ama konuşmanın bir anlamı yok be güzelim. Çocukken olan bir şey sonuçta.

(toprakdincerr): Hem biz neden bunları konuşuyoruz ki.

(toprakdincerr): Biz kendimize baksak diyorum.

(topraklavyu): Biz?

(toprakdincerr): Evet biz meleğim.

(toprakdincerr): Senle konuşuyorum ya hani inan aklıma dişi sinek bile gelmiyor be güzelim.

(toprakdincerr): Aklım çıktı senden haber alamadım diye.

(toprakdincerr): O kadar alışmışım ki sana, belki sarılamıyorum yada öpemiyorum evet.

(toprakdincerr): Ama tam şu an bile karşımdaymışsın gibi hissediyorum be güzelim ❤️

(topraklavyu): ❤️

Bölüm Sonu.

Sizce Liya aldığı cevaplardan sonra nasıl bir yol izleyecek?

Dövme	Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin