5.BÖLÜM

77 67 19
                                    

Cumartesi günü Gül erkenden kalktı, kahvaltısını yaptı. Antrenman için malzemelerini hazırladı. Durakta Derya ve Emre ile buluşmak için evden erkenden çıktı.

Durakta Emre ve Derya bekliyordu. Gül yanlarına geldiğinde otobüs geldi. Hep beraber otobüse bindiler.

''Kızlar bugün antrenmandan sonra Özgür ve arkadaşları ile bir yerlere gidecek miyiz?''

''Ben gitmek istiyorum ama Gül gitmek istemiyor.''

''Gül beni kırma , belki çok eğleniriz hep birlikte.''

'' Emre senin hatırın için belki gelirim. Antrenmandan sonra halimiz kalırsa gidebiliriz.'' diyerek güldü.

Otobüsteki müşteriler bu konuşmalardan rahatsız oldu. Yaşlı bir teyze ''Evladım biraz sessiz olun. Sizden başka insanlarda var otobüste ayıp ayıp. '' dedi.

Stadyuma kadar hiç ses çıkarmadan gittiler. Stadyumda hocaları bekliyordu. Hemen hazırlanıp ısınmalarını istedi. Isınırken Gül ve Derya etrafı inceliyorlardı. Özgür ve arkadaşları daha gelmemişti.

Tempo koşularına başladıklarında geldiklerini gördüler. Antrenman bitiminde hemen çimlerin üzerinde dinlenmeye başladılar.

Antrenman bitiminde üzerlerini değiştirip tribünlere çıktılar. Antrenman yapan grupları izlediler. Bir taraftan da Özgürlerin grubunun antrenmanlarının bitmesini beklediler. Onların antrenmanları bitince hazırlanmak için soyunma odalarına gittiler. Herkes hazırlanıp tribünlere çıktı. Selamlaşmanın ve tanışmanın ardından hep beraber kafeye bitmeye karar verdiler.

Hep birlikte otobüse binip Kızılay'a gittiler. Oturdukları kafede Özgür ve Selen sürekli sohbet edip gülüyorlardı. Derya ve Emre ise Cevat ve arkadaşları ile sohbet ediyordu. Gül bundan çok rahatsız olmuştu. İstediği meyve suyunu içerken etrafı izliyordu. Özellikle Özgür ve Selen'i inceliyordu. Sanki kırk yıllık arkadaş gibi birbirleri ile konuşup şakalaşıyordu.

Gül içinden neden burada olduğunu anlamamıştı. İzin isteyip gitmek istedi.

Özgür hemen itiraz etti.

''Gül birlikte geldik birlikte gideceğiz.''

Gül sıkılmasına rağmen oturup kalmıştı. Özgür arada sırada Gül'e bakıp sohbete katılmasını sağlıyordu. Bir ara Gül'ün yanına gelip oturdu, Konuşmaya başladı.

Gül çok sıkılgan olmasına rağmen çok iyi anlaşmışlardı. Emre ,Gül'ün Özgür ile konuştuğunu görünce yanlarına geldi. Emre gelince Özgür hemen kalkıp Selen'in yanına gitti.

Gül ,Özgür'ün kalkmasının sebebini anlamamıştı. Akşama doğru hep birlikte otobüse binerek Özgürler garnizona ,Gül ve arkadaşları evlerine gittiler.

Özgür vedalaşırken bütün kızları teker teker yanaklarından öpüp vedalaştı.

Emre Özgür'e ters ters baktı. Özgür yaptığına pişman oldu. Arkadaşlıklarının bozulmasını istemiyordu.

Gül eve geldiğinde Emre ile Özgür arasındaki gerginliğin sebebini anlamamıştı. Emre abisi değildi, Özgür onun sevgilisi değildi. Aralarındaki gerginliğe anlam veremedi. Zaten Özgür Selen'den hoşlanıyor gibiydi. Cevat'ta Derya'ya ilgi duyuyor gibiydi. Düşünmekten yoruldu. Yorgunluktan erkenden yattı.

Özgür ve Cevat yatakhanede kızlar hakkında konuşmaya başladılar.

''Derya çok iyi bir kız, biraz arkadaşlık edelim, birbirimizi tanıyalım. Ben ciddi bir arkadaşlık düşündüğümü söyleyeceğim. Bu gün ki buluşmamız çok iyi oldu.''

''Ben Selen'i beğendim. Cana yakın, sevecen ve rahat bir kızdı. Ama Gül'ü de tanımak istiyorum. O da enteresan bir kız, kendi halinde naif , sessiz kapalı bir kutu, çok merak ediyorum.

''Özgür iki kız birden olmaz. Bu çok yanlış olur.''

''Olsun tanıyorum şimdilik şuan hepsiyle senin gibi arkadaşız. Ne zararı var.''

'' Oğlum kızlara umut veriyorsun. Sonra kızlar birbirine girecek, olmaz böyle yanlış yoldasın.''

''Aman boş ver ,haydi yatalım. İyi geceler.''

Gül sabah erken kalkıp kahvaltısını yaptı. Stadyuma gitmek için hazırlanıp yola çıktı.

Durakta arkadaşları ile buluşup stadyuma gittiler. Bugün dinlenme koşusu yapacaklardı. Hazırlanıp koşmaya başladılar. O sırada Özgürlerin grupta gelip koşuya katıldı. Beraber koşarken Özgür hemen söze girdi.

''Arkadaşlar bugün antrenmandan sonra tribünlerde gitar çalıp şarkı söyleyelim mi? '' Selen hemen atıldı.

''Süper bir fikir tabi ki olur.''

''O zaman antrenmandan sonra tribünde sizleri bekliyoruz.''diyerek yanlarından ayrıldılar.

Antrenman bitiğinde herkes teker teker tribünlere çıktılar.

Cevat gitarını çalıyor, Özgür romantik şarkılar söylüyordu. Selen ve arkadaşları onlara eşlik ediyordu. Gül ise onları sahadan izliyordu. Sahada uzun bir süre oyalanarak onları izledi.

Sahada Gül'ü gören Özgür eliyle çağırdı. Gül işi yavaştan alıyordu. Özgür'ü beğenmişti ama Selen'e olan yakın davranışları Özgür'den uzak durmasını sağlıyordu.

Özgür fazla öz güvenliydi. Kendisine aşırı güveni olan, doyumsuz, daldan dala konan bir kuşa benziyordu. Gül o yüzden Özgür'e fazla güvenmiyordu. Ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu.

Özgür'den sonra Emre'de Gül'ü çağırdı. Gül sonunda yavaş yavaş soyunma odasına giderek üzerini değiştirip tribünlere çıktı.

Gül sadece şarkıları sessiz sessiz dinliyordu. Bir ara Emre şarkılara eşlik etmesini istedi. Ama Gül eşlik etmedi.

Özgür ,Selen ile şarkı söyleyip eğleniyordu. Gül kendini içlerinde çok garip ve yalnız hissetmişti.

Gül ayağa kalktı.

''Arkadaşlar ben gidiyorum, size iyi eğlenceler ''diyerek oradan ayrıldı.

Emre ve Özgür ne olduğunu anlayamamıştı.

Derya '' Bekle bende geliyorum.'' diyerek Gül'ün arkasından koştu. Herkes Derya ve Gül'ün arkasından baka kaldılar.

Derya Gül'ü durakta yakaladı.

''Gül ne oldu? Neden oradan ayrıldın? Biri bir şey mi yaptı? Birine mi kızdın?''

''Hayır bir şey olmadı. Kimseye de kızmadım. Ama kendimi onların içinde çok yabancı hissettim. Keşke sende gelmeseydin. Cevat ile çok iyi anlaşıyorsunuz.''

''Yok canım Cevat ile sadece arkadaşız. İyi bir çocuk , hoş sohbet birisi.''

''Cevat'ın sana ilgisi var gibi ''

''Hiç fark etmedim. Bir dahaki sefere dikkat ederim. Senin beğendiğin birisi yok mu içlerinde? Özgür sanki seninle ilgileniyor gibi.''

''O benimle değil Selen ile ilgileniyor. Ben buraya spor yapmaya ve Türkiye birincisi olmak için geliyorum. Benim bir amacım var. O işlere vaktim yok.''

''Öyle deme insanın her zaman sevgiye ihtiyacı vardır.''

Gül hiç cevap vermedi. Otobüste eve gelene kadar havadan sudan konuşmaya devam ettiler.

Gül eve geldiğinde aklında Özgür ve Selen vardı. ''Acaba çok eğlenmişler miydi, Özgür Selen'den hoşlanıyor muydu? ''kafasında bu sorularla uyuya kaldı.

BÖLÜM SONU

BEĞENİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

GÜL VE ÖZGÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin