7.BÖLÜM

60 57 6
                                    

Gül ve arkadaşlarının daha disiplinli ve sıkı çalışması gerekiyordu. Günler rutin bir biçimde devam ediyordu.

Öğleden sonra stadyuma antrenmana gittiler. Selen ilk üçe girip madalya alamadığı için kendini suçluyordu. Başarılı olmak için çok çalışması ve antrenmanları aksatmaması gerektiğini anlamıştı.

Gül daha başarılı olmak için daha fazla çalışıyordu. Antrenmanları Selen ile beraber yaptıkları için aralarında rekabet oluyordu. Emre sürekli Gül'ü destekliyordu. Selen buna çok sinirleniyordu.

O sırada sahaya Özgür ve arkadaşları geldi. Onlarda antrenmanlara başlamıştı. Özgür ,Selen ve Gül'e selam verip geçti.

''Kızlar çıkışta biraz bekleyin birlikte bir yerlere gidelim. ''

''Özgür hafta içi bir yere gidemeyiz. Hafta sonu bir şeyler yaparız.'' dedi Selen.

Gül hiç sesini çıkarmadı. Özgür Gül'e bakarak '' Gül sen ne dersin birlikte bir yerlere gidelim mi? '' dedi.

''Gelemem Özgür eve erken gitmem lazım.''

Emre onları uzaktan izliyordu. Özgür'ün selam vermemesine çok sinirlenmişti, mutlaka konuşmalıydı. Özgür'ün yanına gitti.

''Merhaba Özgür nasılsın, neler yapıyorsun, istersen çıkışta bir yerlere gidelim? ''

''Gelemem , çıkışta işim var. Başarımın tadını çıkarıyorum.''

''Kızlarla ne konuştun? Onlarla bir yere mi gideceksin ?''

'' Yooo kızlar dışarı çıkmak istemedi. Benim başka işim var. Onlar hafta sonu çıkalım dediler.''

'' Bende olur dedim. Sonra görüşürüz Emre şimdi işim var.''

Emre Özgür'ün kendini çağırmamasına şaşırmıştı. Çıkışta Özgür'ü bekleyip soracaktı. Kendini neden çağırmamıştı.

Özgür başarısının sarhoşluğu ile stadyumdaki başka kızlarla sohbet edip arkadaşlıklarını ilerletiyordu. Bu Emre'nin gözünden kaçmamıştı.

Üzerini değiştirip Özgür'ü beklemeye başladı. Kızlar daha çıkmamıştı. Özgür hemen hazırlanıp çıktı. Acelesi var gibiydi. Emre ile karşı karşıya geldi.

'' Hayırdır Emre bir şey mi oldu? Benim biraz acelem varda bir arkadaş ile buluşacağım.

''Özgür aramızdaki arkadaşlık bitti mi?''

'' Neden bitsin hala arkadaşız.''

''Ama ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Hafta sonu kızları çağırdın en yakın arkadaşını çağırmadın.''

'' Emre seni her yere çağırmak zorunda mıyım? Artık sıkıyorsun, ben hayatımı yaşıyorum. Gülüp eğleniyorum.''

Emre çok sinirlendi. O sinirle Özgür'e bir yumruk attı. Neye uğradığını şaşırdı. Emre'nin neden sinirlendiğini anlamamıştı. Oda toparlanıp ona bir yumruk savurdu. Birbirlerine tekme yumruk girdikleri anda Selen, Derya, Gül ve Cevat soyunma odalarından çıkıyorlardı. Kavgayı görünce koşarak ayırmaya gittiler.

''Neler oluyor burada neden kavga ediyorsunuz? ''diyerek Cevat ayırmaya çalışıyordu.

''Yapmayın ayrılın siz arkadaşsınız. Yaptığınız hiç hoş değil'' diyerek Gül, Emre'yi kolundan tutup çekmeye başladı.

Emre ve Özgür zorda olsa birbirlerinden ayrıldı.

''Emre artık aramızdaki arkadaşlık bitti. Bir daha bana selam verme , seni görmek dahi istemiyorum.''

'' Çok umurumdaydı. Senden arkadaş olsa ne olur?''

Kızlar Emre'yi alarak stadyumdan çıktı. Otobüs durağına kadar konuşmadan yürüdüler.

Kavganın sebebini merak ediyordu. Ama sakinleşmesini bekliyorlardı.

Özgür'de elini yüzünü temizlerken Cevat ''Oğlum ben sana dikkat et demiştim. Böyle olacağı belliydi.''

'' Boş ver zaten Emre'ye gıcık oluyordum. Sanki kızların koruyucusu gibi rahat vermiyordu. Benim randevum var, sen hocayı idare et ben saat sekizde gelirim.''

Stadyumda konuştuğu kızla buluşmak için çıkarak buluşma yerine gitti.

Kızlar durakta ''Emre, Özgür ile neden kavga ettin?''diye sordu.

''Boş verin önemli bir şey değildi.''

''Kızlar bundan sonra bunlarla konuşmayacaksınız.''

''Neden ?'' diye sordu Selen.

''Öyle diyorum o kadar.''

'' Hem sana ne, kiminle konuşacağımı sana mı soracağım. Sen kendi işine bak.''

Emre sesini çıkarmadı, sustu. O sırada otobüs geldi ve eve giderken kimse konuşmadı.

Derya, bu kavganın Cevat ile arasının bozmasını istemiyordu. Bu yüzden konuya dahil olmadı.

Gül'de Emre'nin çıkışına bir anlam veremedi.

Birkaç gün antrenmanlar sıkı bir biçimde devam etti. İki grupta birbiriyle hiç konuşmadı, sadece Selen Özgür ile selamlaştı.

Hafta sonu antrenmandan sonra Selen ,Özgür ile birlikte çıktı. Gül arkalarından imrenerek baka kaldı.

Emre Gül'ü izliyordu.

''Gül istersen birlikte bir yere gidebiliriz. ''

''Emre çok yorgunum eve gitmem gerekiyor. Haftaya yarışımız var, dinlenmem lazım.

Emre çok üzülmüştü ama belli etmedi. O günden sonra Gül'ün Özgür'e ilgisi olduğunu anlamaya başlamıştı. Ama olamazdı. Özgür'ün gerçek yüzünü herkese göstermeliydi. Onun iyi bir pabuç olmadığını anlamalarını sağlamalıydı.

Elinden geldiğince Gül'ü ondan uzak tutmalıydı.

Özgür akşam garnizona geldiğinde Selen'i ballandırarak anlatıyordu. Özgür için günler çok iyi geçiyordu.

Ertesi gün de okulda Selen Özgür ile geçirdiği güzel günü arkadaşlarına anlatıyordu.

'' Çok kibar, yakışıklı hayalimdeki erkek. Yaşamayı, gezmeyi, eğlenmeyi seviyor. Çok neşeli ,esprili ve eğlenceli birisi. Eğer arkadaşlık teklifi ederse hemen kabul edeceğim.'' Diyordu.

Gül bunları duymuştu. Sırasına üzgün bir şekilde oturdu. Yanına Emre geldi.

''Ne oldu Gül? Canın bir şeye mi sıkıldı? ''

'' Yok bir şey yok. Sadece çok yorgunum. Yarın yarışma için yolculuğa çıkıyoruz. Biraz stresliyim. ''

'' Bizde gideceğiz yarışmaya strese girme bak bana''

''Öyle de''

''Ben her zaman senin yanındayım. Yarışmada çok zorlandığında senin yanında olduğumu unutma.''

''Çok sağol Emre çok iyi bir arkadaşsın.''

Gül eve gitti. Yarışmaya gitmek için çantasını hazırladı. Sabah erkenden okulda buluşup servislerle Trabzon'a doğru yola çıkılacaktı. Erkek takımı da Gaziantep'e gidecekti.

Takımlar okulun bahçesinde toplanmaya başladı. Emre, Gül ve Derya'nın yanına geldi.

''Arkadaşlar hepinize yarışmada başarılar diliyorum. Gül söylediklerimi unutma, sen iyisin, kendine güven.''

''Teşekkürler Emre bizde size başarılar diliyoruz. İyi yolculuklar.''

Okuldan iki servis aynı anda farklı yönlere hareket etti.

Aynı anda garnizondan bir serviste Çorum yoluna çıktı.

Bölüm Sonu

Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.

GÜL VE ÖZGÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin