16.BÖLÜM:TEKLİF

53 21 26
                                    

Emre, pazartesi günü okula erkenden geldi. Okulun bahçesinde Gül'ü bekliyordu.

Derya ile Gül okulun bahçesine birlikte girdiler. Emre'nin yanına gelip selamlaştılar. Hep birlikte sınıfa gittiler. Dersler çok sıkıcıydı. Emre sürekli düşünüyordu. Gül'e duygularını açıp açmamakta tereddüt ediyordu. Hafta sonuna kadar Gül'e hiçbir söylememeye karar verdi.

Ders bittikten sonra stadyuma gittiler.

Bu sırada Özgür ise sürekli Gül'ü nasıl elde edebilirim diye düşünüp planlar yapıyordu. Ama bunu yaparken elindekileri kaybetmek istemiyordu. Selen'i ve diğer kızları kaybetmek işine gelmiyordu. Çünkü hepsiyle güzel günler geçiriyordu.

Özgür kahvaltıdan sonra Cevat ile konuşmaya karar verdi.

'' Cevat sen Emre ile Gül arasında bir şey yok diyorsun ama sanki aralarında bir şey var gibi. ''

'' Bilemiyorum Özgür sanki aralarında yeni bir şeyler başlıyor gibi. ''

'' Önlem almazsam Emre , Gül ile arkadaşlığı ilerletir. Ben bunun olmasına izin veremem. ''

'' Özgürcüğüm sana ne bırak arkadaş olsunlar. Gül sende takıntı haline geldi. ''

'' Hiçbir kız beni reddedemez , gör bak onu da elde edeceğim. ''

'' Özgür bu işler ciddiyet ister. Kızlar erkeklere inanmak ister, güvenmek ister. Sende bunlardan hiç biri yok. Sen daldan dala konan kelebek gibisin. Kızlara güven vermiyorsun. ''

'' Cevat sen benimle nasıl böyle konuşursun? ''

'' Ben doğruları ve gördüğümü söylüyorum. Gül sana bu yüzden yaklaşmıyor. Emre ise güven veren bir çocuk. Her kız onun gibi biriyle arkadaş olmak ister. Seninle olmak istemez. ''

'' Demek öyle bende Gül'ü elde edip senin bu tezini çürüteceğim. Kimse bana şimdiye kadar hayır demedi. Gör bak Gül'de hayır diyemeyecek. Sonunda onu da dize getireceğim. ''

'' Özgür yanlış yapıyorsun. Ben seni uyarıyorum. Bu işin sonu hiç iyi olmaz.''

''Sen işime karışma Cevat ben halledeceğim. ''

Hocanın uyarısı ile hemen servise bindiler. Cevat serviste Özgür ile hiç konuşmadı. Sürekli düşünüyordu. Eğer Özgür Gül'ü üzerse kendi arkadaşlığı da olumsuz etkilenecekti. Derya ile yeni arkadaş olmuşlardı. Bozulmasını istemiyordu. Emre ile Gül'ün arkadaş olmasına karar verdi.

Derya ,Gül, Emre ve Selen otobüsle stadyuma gittiler. Hep beraber antrenmana başladılar. Sonra hocası Gül'ü arkadaşlarından ayırarak ayrı antrenman yaptırdı.

Emre , Derya ve Selen antrenmanlarını bitirmiş çimlerin üzerine oturup Gül'ün antrenmanını izlemeye başladılar. O sırada yanlarına Özgür geldi. Selen'e soğuk bir biçimde çıkışta beklediğini söyledi.

Özgür hemen içeri girip hazırlandı. Selen'de, Özgür'ün ne söyleyeceğini merak ettiği için hemen üzerini değiştirmeye gitti.

Cevat ,hemen Derya ve Emre'nin yanına geldi. Selamlaştıktan sonra ''Antrenmandan sonra ne yapacaksınız.'' Diye sordu.

''Karar vermedik Cevat , Gül daha antrenmanını bitirmedi.''

''Gül antrenmanını bitirince birlikte bir yerlere gidelim. ''

''Tamam Gül'e de söyleyelim, olur derse gideriz. Çıkışta birbirimizi bekleyelim.''

''Tamam Emre ben hazırlanıp sizi beklerim.''

Derya ''Bende hazırlanayım, Gül'ü beklerken biraz konuşuruz Cevat.'' Dedi.

Emre, Gül'ü beklemeye başladı. Gül'ün antrenmanı bitince Emre'nin yanına geldi.

''Gül, arkadaşlar bir yerlere gidelim diyor ne yapalım gidelim mi? ''

'' Biraz yorgunum ama olur.''

'' Tamam o zaman hazırlanalım. Derya ve Cevat bizi dışarda bekleyecekler.''

''Olur.'' Diyerek onlarda hazırlanmaya gittiler.

Cevat ve Derya hazırlanıp dışarda Emre ve Gül'ü beklemeye başladı.

Derya , Emre ve Gül çok iyi arkadaşlar sence de öyle değil mi?''

''Öyle ama onlar normal arkadaş aralarında duygusal bir şey yok herhalde.''

''Bence Emre Gül'e bir şeyler hissediyor. İkisi çok iyi arkadaş olurlar, sence de yakışmıyorlar mı? ''

''Öyle ama nasıl olacak bu iş bilmiyorum.''

''Biz onlara yardım edeceğiz. ''

''Tamam Cevat sana yardım edeceğim. ''

Özgür ve Selen birlikte her zaman gittikleri kafeye gittiler. Özgür Selen'e eskisi gibi yakın davranmıyordu. Soğuk davranışları Selen'i merak içinde bıraktı. Selen hemen konuya girdi.

''Özgür bir şey mi oldu? Moralin bozuk gibi. ''

''Selen seninle önemli bir şey konuşmam lazım. Sen çok iyi birisin ama artık bu duygusal arkadaşlığı yürütemeyeceğim.''

'' Özgür nasıl olur? Bilmeden seni üzecek kıracak bir şey mi yaptım? ''

'' Hayır Selen seninle bir ilgisi yok. Sorun bende bu ilişkiye hazır değilim. İlişkimizi bitirmek istiyorum. ''

Selen ağlamaya başladı.

''Özgür lütfen bir şans daha verelim. Böyle bitirmeyelim.''

''Olmaz Selen yapamıyorum. Benim içinde zor ama olmuyor. Lütfen işleri daha da zorlaştırma.''

Selen Özgür'ün elini tutarak ''Lütfen Özgür yapma bu arkadaşlığı bitirmeyelim.'' dedi.

Özgür elini çekerek '' Olmaz Selen lütfen kırıcı olmak istemiyorum.'' Diyerek ayağa kalkıp oradan ayrıldı.

Selen'de oradan ağlayarak ayrıldı.

Onlar oradan ayrıldıktan sonra kafeye Gül ve arkadaşları geldi.

''Emre , Gül'ün yanına oturdu. Gül'ün çiçek kokusunu içine çekti. Ona sarılıp hislerini anlatmak istiyordu ama yapamıyordu.

Cevat havadan sudan konuşurken '' Bundan sonra hep birlikte gelelim. Sizde çok iyi arkadaşsınız, bu arkadaşlığımızı ilerletelim.'' Diyerek Gül ve Emre'ye baktı.

Gül şaşırmış biçimde Cevat'a baktı. Sonra utanarak kafasını önüne indirdi.

Emre '' Tabi ki Gül benim her zaman en iyi arkadaşım '' diyerek ilk adımı atmış oldu. Ama hislerini nasıl açacaktı bilmiyordu.

Derya bir anda '' O zaman Emre ,Gül'e arkadaşlık teklifi etmeli. '' dedi.

Emre ve Gül'ün yüzü kıpkırmızı oldu. Ama Emre bu fırsatı kullanmaya karar verdi. Hemen masada bulunan vazodaki gülü alarak '' Gül benimle arkadaşlık eder misin ? '' diyerek Gül'e uzattı.

Gül şaşkın halde ne diyeceğini bilemeyerek uzatılan güle baka kaldı.

BÖLÜM SONU

Beğeni, öneri ve yorumlarınızı bekliyorum.

Herkese çok teşekkür ederim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 20, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜL VE ÖZGÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin