Gül ve Derya merdivenlerden inerken Özgür onlara doğru yürüyordu. Özgür adeta büyülenmiş gibi Gül'e bakıyordu.
''Merhaba kızlar çok güzel görünüyorsunuz.''
''Teşekkürler Özgür'' diyerek gülümsediler.
Özgür arabanın ön kapısını Gül'ün binmesi için açtı. Gül arka tarafa binmek istedi ama Özgür'ün ısrarını kıramayarak öne oturdu.
Özgür yemek yiyecekleri balık restoranına gelince kızların kapısını açarak inmelerine yardım etti. Hep beraber içeri girdiler.
Cevat ve Emre erkenden gelip arkadaşlarını bekliyorlardı. Kızlar içeri girince ayağa kalkıp karşıladılar.
'' Kızlar çok güzel görünüyorsunuz.''
''Aşk olsun Emre normalde çirkin miyiz? ''
Emre utanarak '' Hayır Gül her zaman güzelsiniz. ''
''Teşekkür ederim Emre sende çok yakışıklı olmuşsun.''
''Teşekkür ederim Gül. '' diyerek güldü.
Hep birlikte denizin kenarındaki bir masaya oturdular. Garson'a herkes ne yiyeceğini sipariş verdi. Masada siparişlerin gelmesini beklerken Özgür ve Emre Gül'ü etkilemek için yarış içindeydi.
''Arkadaşlar burayı nasıl buldunuz?''
''Güzel bir yer Özgür.''
''Beğenmene sevindim Gül. İstanbul'a ilk defa geldiğini söylemiştin değil mi? ''
''Evet ilk defa geliyorum. İstanbul çok güzel bir şehir gelenlerden duyardım inanmazdım. Ama gerçekten denizi, havası beni büyüledi. Anlattıkları kadar güzel bir şehir. ''
''Öyledir. Harika bir şehirdir.''
Siparişler gelmişti. Bir taraftan yemek yerken bir taraftan sohbet ediyorlardı. Birbirleri ile şakalaşıp gülüyorlardı. Emre ,Özgür'ün Gül'e yakın olmasına çok sinir oluyordu. Bir şeyler yapmalıydı.
'' Keşke Selen'de burada olsaydı değil mi Özgür ne iyi olurdu? '' dedi.
Özgür sinirli bakarak ''Keşke gelseydi ama hasta olduğu için gelemedi. Bende çok üzgünüm.'' dedi.
Özgür biraz bozulmuştu. Elinden gelse Emre'yi bir kaşık suda boğacaktı. Emre hınzır biçimde gülerek sohbete devam etti.
Özgür'ün yüzü düşmüştü ama Emre'yi Gül'ün yanından uzaklaştırmanın yolunu bulmalıydı. Emre varken Gül'ü etkileyemeyecekti. Emre'yi buradan göndermenin yollarını düşünmeye başladı.
Bu sırada yemek bitmişti. Emre , Gül'e yaklaşarak ''Biraz deniz kenarına gidelim mi Gül ? '' dedi.
''Tabi ki Emre ''
''Gül bugün yarışı kazanmana çok sevindim.''
''Bende çok sevindim. Keşke sende kazansaydın birlikte milli takıma girseydik.''
'' Keşke olsaydı ama rakipler çok güçlüydü.''
''Doğru elinden geleni yaptın.''
Denizin kenarında Emre Gül'e bakarak duygularını açacağı sırada yanlarına Özgür geldi.
''Arkadaşlar Kanlıca'ya yoğurt yemeye gidelim mi? Buraya çok yakın.''
Emre sinirlenerek ''Ne yoğurdu Özgür balık yedik bizi zehirleyecek misin? '' dedi.
''Canım yoğurt yemeyiz tatlı yeriz. Tatlılar benden. ''dedi.
Gül '' Olur arkadaşlar ben hesabı ödeyeyim. Arkadaşlara söyleyelim çıkarız.'' diyerek yanlarından ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL VE ÖZGÜR
ChickLitBir genç kız sevdiğini söylemeli mi? Gurur yüzünden elindeki sevgiyi kaçırabilir mi? Suçlu kim? Gül mü yoksa Özgür mü ? Her aşk devam etmeli mi?