Duyuru

981 55 24
                                    

Yeni bölüm bekleyen arkadaşlar merhaba. Kitabımızı üç kitap olarak böldüm. Zaten üç kısımdı bildiğiniz üzere. Ben de bu yüzden o kısımları kitap haline getirdim.

"Neden böyle bir şey yaptın?" diyecek olursanız, kitap uzadıkça ve benim aklımda kurguya dair hiçbir şey olmayınca bırakasım geliyordu. Okuyan zaten iki üç kişi vardı ve onlar da bu kitabın eksikliğini hissetmezler onlarca güzel kitap var zaten diyordum. Buraya nereden geldim yahu?

Her neyse. Böyle yapınca iki kitap bitirmişim gibi oldu. Yani psikolojik olarak bir işi bile bitiremedim modundan az da olsa çıktım. Biraz daha kurguya yöneldim. En azından düşünmeye başladım nasıl devam etmeliyim diye.

İşte böyle dostlar. Hala burada olup da beni destekleyen lgnyldrm KevserTrabzonlu Betulcnblt40 isimli arkadaşlara teşekkürlerimi arz ediyorum. İnanın ki devam etme gücünü bulmamda en önemli etken sizsiniz. İyi ki varsınız.

Hadi ben gidip ilham perilerimi dürtüklemeye çalışayım da onlar da biraz mesai yapsınlar. Belki yeni bölüm için bir kıpırdanma olur.

Ne diyecektim ne dedim yahu! Baştaki girişimi tekrarlıyorum. Yeni bölüm bekleyen arkadaşlar bölümümüz geldiğinde buradan değil Ak ve Kızıl 3 - AFAK isimli kitabımdan gelecek. Beklemede kalın.

Bu arada ilk defa duyuru isimli bir bölüm yazdım. Çok havalıymış :)

KEHANET NOTALARI -1- (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin