İyi Okumalar 🐰🐯
"Aptalsın sen tam bir aptalsın!" Jungkook'un gitmesiyle deliye dönen Taehyung,bir o yana bir bu yana giderek sakinleşmeye çalışıyordu. Jungkook'un Jimin'in aptallığı yüzünden gittiğini düşünüyordu.
"Asıl aptal olan sensin!Neden her şeyi anlattın!?" bağırarak konuşan Jimin'e sert bakışlarını gönderen Taehyung birkaç adım atıp Jimin'in önünde durmuştu.Ona bağırması hoşuna gitmemişti.
"İşime karışma dedim!Dinledin mi?Hayır.Bende yapmam gerekeni yaptım" Jimin tam karşısında ona sert gözlerle bakan Taehyung yüzünden yutkunmak zorunda kalmıştı.
"Beni tanıdığını belli etmeseydin Jungkook şu an benimle eve dönüyor olurdu! Yani senide silmemiş olurdu!" Jimin'in Taehyung'un sert sözleri yüzünden gözleri dolmuştu.Haklı olduğunu düşünmeye başlamıştı ama o an Jungkook'un ögrenmesi için tam zamanı olduğunu düşünmüştü.
"Yeter,bu kadar üzerine gitme!" Jungkook gittiğinden beri masanın önündeki koltukta oturup Jimin ve Taehyung ikilisini dinleyen Hoseok konuşma gereği hissetmişti.
Pişmanlık hissediyordu ama bu her şeyi düzeltmeye yetmiyordu.Taehyung'un Jimin'e bağırması da ona saçma geliyordu.Hepsi bu işe alet olmamışlar mıydı? Birbirini suçlamak Hoseok için saçmaydı.
"Jungkook bizi nasıl affeder onu düşünün!" demişti pes ederek.İçlerinden en mantıklı düşünen Hoseok'tu.Jimin arkadaşını kaybettiği için normal düşünemiyordu.Taehyung ise sevgilisini.
Evet Hoseok'da onun arkadaşıydı ama ağlamanın ya da bağırmanın her şeyi düzeltmeyeceğinin de farkındaydı.Hoseok zeki bir adamdı.O an Taehyung'da dair hepsi bunun doğru olduğunu düşünmüştü.
"Bizi asla affetmeyecek!" karamsarlığına engel olamayan Jimin,Hoseok'un karşındaki koltuğa oturarak ağlamaya başlamıştı.Taehyung Jimin'in güçsüz olduğunu bir kez daha anladığını düşünüyordu.
"Ağlamayı kes!" net bir ses tonuyla konuşan Taehyung'a Hoseok sert bakışlarını göndermekte geçikmemişti.Taehyung'un Jimin'in bu kadar üzerine gitmesini anlamıyordu.Jimin'in üzüldüğünü görmek onu yeterince üzmüştü zaten.
"Cidden siz ikiniz sevgili misiniz?" Taehyung Jungkook'un gitmeden söylediği şeye şaşırmıştı çünkü üçü uzun zamandır birlikteydiler ve Taehyung hiç böyle bir şey düşünmemişti.
Hoseok gözlerini devirirken Jimin'in ağlaması iki katına çıkmıştı.Jimin,Hoseok'a rezil olduğunu düşünüyordu.Hoseok ise gerçekten böyle bir şey olabilir mi diye.
"Konumuz bu mu cidden!?" özel hayatının konuşulmasını sevmeyen Hoseok,Taehyung'a sinirle çıkışmıştı.Taehyung ise omuzlarını silkerek umrunda olmadığını açıkça belli etmişti.Jimin ise ağlamaya devam ediyordu.
"Sende ağlamayı kes artık!"Jimin'in ağlamasına katlanamayan Taehyung sinirle Jimin'e bağırmıştı.Hoseok ise araya girerek" Ona bağırma dedim!"diyerek çıkışmıştı.
Taehyung şaskınca Hoseok'a bakarken dudaklarıdan alayla bir kıkırtı dökülmüştü.Jungkook'un haklı olduğunu düşünmeye başlamıştı.Jungkook'un yalan söylemeyeceğini biliyordu.Jimin Hoseok'a kesin aşıktı.Hoseok'un böyle çıkışmasından da onunda Jimin'den hoşlandığını anlamıştı.
"Jungkook sanırım haklı!" Taehyung'un alayla gülmesiyle Hoseok dayanamamış ve Taehyung'un yakasına yapışmıştı.Taehyung'un artık güzel bir dayağa ihtiyacı olduğunu düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHADOW || Taekook
Fanfic[BİTTİ] Jungkook,Taehyung'u canı pahasına severken Taehyung'un ona köleymiş gibi davranmasına katlanamaz ve onu terk eder ama Jungkook'un kaçırdığı bir nokta vardır.Taehyung bir gölge gibi her zaman onunladır. " Her zaman gölgen kadar sana yakınım...