Neddopet|Del 4

523 17 3
                                    

Takk for at du vil lese! Gjerne gi meg en lyd om du ser noe skrivefeil så jeg kan rette på<3
____________________________________
Jeg våknet av brekninger, kastet opp i toalettet. «Shh..» hvisket han. Han hadde tatt fingrene sine ned i halsen min, slik at jeg skulle kaste opp i toalettet. Jeg satt foran doen, og han foran meg.

«Alissa.. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, jeg tok deg med til meg men om du vil kan jeg ringe faren din?» sa han lavt.

Jeg ristet raskt på hodet. «Nei.. Neineinei!» sa jeg og tørket meg for munnen. «Ikke ring pappa.. Bare.. Skriv fra telefonen min at jeg overnatter hos Sophia,» sa jeg svakt og ga han telefonen i lommen min. Han skrev og la telefonen fra seg.

«Jeg tror du ble neddopet eller noe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

«Jeg tror du ble neddopet eller noe..» sa han lavt. Jeg ristet på hodet og dro en hånd gjennom håret mitt. «Takk for at du tok meg med.. K-Kan jeg bare være her i natt?» spurte jeg. Jeg så på klokken, den var 3 på natten.. Søren og.

«Er du sulten? Hvordan føler du deg?» spurte han lavt og så på meg. Jeg trakk litt på skuldrene. «Dårlig..» sa jeg svakt. «Slapp,» sa jeg også. «Vil du dusje? Så kan jeg lage noe mat til du er ferdig eller noe? Eller vil du legge deg?» spurte han lavt. «Det første hørtes bra ut..» sa jeg svakt. Han nikket og reiste seg, hjalp meg opp. «Her er håndkle.. Også skal jeg finne noe du kan ha på deg,» sa han litt stresset og løp ut av badet. Han kom tilbake med en hettegenser og en joggebukse. Jeg flirte litt og tok det i mot. «Takk,» sa jeg svakt. Han nikket. «Ikke lås.. Bare ha døren oppe, slik at om det skjer noe så kommer jeg meg inn!» sa han. Jeg nikket. Han var overbeskyttende. Men det fikk meg til å føle meg trygg.

Han gikk ut og lukket døren etter seg, og jeg kledde av meg og gikk inn i dusjen og dusjet. Kroppen min var slapp, og jeg hadde vondt i hodet. Jeg var glad Jackson var der, om ikke kunne dette gjerne gått mye verre.

Jeg ble ferdig og fikk på meg klærne hans, flirte litt da jeg så meg i speilet og gikk ut til han. Han smilte stort. «Wow, tenk at du ser bra ut i klærne mine også da,» sa han flirende. Jeg lo litt og satte meg ned. Han hadde laget noe pastagreier som så veldig godt ut. Så han kunne lage mat også, hmm.

«Her,» sa han og satt en skål foran meg. Han fant et stort glass vann og satte til meg også. Jeg begynte å spise, og det smakte overraskende godt. «Tusen takk!» sa jeg med et stort smil og så på han.

Han satte seg også, så på meg. «Jeg har ikke noe gjesterom.. Ganske liten leilighet, men jeg kan sove på sofaen så kan du ta sengen min!» sa han. Jeg så på han og tenkte litt. «Eh.. Sikker?» spurte jeg. Han nikket. «Skal fikse det med en gang,» sa han og gikk inn på rommet sitt. Jeg så meg litt rundt. Det var en liten og koselig leilighet. Jeg spiste opp og gikk bort til vinduet. Jeg så ut, han bodde på sørsiden han også, men nærmere vestsiden hvor jeg bodde enn der vi hadde vært på fest tidligere. Han tok ut dynen og puten sin på sofaen, smilte litt til meg. «Sånn, redde opp nytt på sengen til deg.» sa han. «Jackson.. Dette her er ikke nødvendig! At du har meg her..» begynte jeg, men han avbrøt meg.

«Jeg tok deg med på den festen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

«Jeg tok deg med på den festen.. Så det var nesten på en måte min feil at du ble dopet også,» sa han lavt. Jeg bet meg i leppa og blinket litt. «Så bare.. La meg gjøre dette hvertfall,» sa han lavt. Jeg sukket lavt. «Ikke skyld deg selv for dette hvertfall,» sa jeg lavt. Han nikket litt og ryddet skålen min. «Takk for maten,» sa jeg og smilte skjevt til han. Han nikket.

«Vil du legge deg?» spurte han. Jeg nikket litt. «Kanskje det..» sa jeg lavt og så på han.

«Bare vekk meg om du føler deg dårlig eller noe, sant?» sa han til meg. Jeg smilte litt og nikket. «Jackson.. Det går fint, tusen takk!» sa jeg og gikk bort til han, ga han en klem. Han klemte meg tilbake. Jeg lukket øynene og klemte han godt. Han var varm, myk og god å klemme.. jeg fikk en så betryggende følelse.

«Sov godt da,» sa han og smilte til meg, strøk meg på skulderen. «Du også.. Takk igjen,» sa jeg mykt og smilte, gikk til rommet hans og så meg rundt, smilte litt. Det var veldig koselig. Jeg la meg i sengen og dro over dynen. Jeg lukket øynene mine og prøvde å sovne. Jeg så døren åpne seg, og Jackson sjekket på meg. Jeg så på han. «Husk, vekk meg om det er noe,» sa han igjen. Jeg flirte og nikket. «Ja.. Sov godt,» sa jeg lavt. Han nikket og smilte. «Du også,» sa han og lukket døren.

Vote om jeg skal fortdette❤️❤️

The good badboy|FullførtWhere stories live. Discover now