Aldri gjør det igjen|Del 8

462 13 1
                                    

Takk for at du vil lese! Gjerne gi meg en lyd om du ser noe skrivefeil så jeg kan rette på<3
____________________________________
I går hadde jeg ikke snakket noe særlig med Jackson verken på ekte eller på snap, hadde egentlig bare slappet av hele søndagen. Jeg skulle akkurat til å gå inn til naturfag, men Jackson tok hånden min og dro meg raskt innpå et bøttekott. Han hadde skremt meg skikkelig, og jeg så sjokkert opp på han. «Hva driver du med??» flirte jeg. Han flirte og presset meg inntil veggen før han la leppene sine på mine. Jeg smilte og bevegde leppene mine rolig med hans. «Hvorfor har du ignorert meg i dag?» mumlet han lavt og kysset meg igjen. «Fordi vi skal holde dette lowkey, husker du ikke?» flirte jeg og la leppene mine på hans igjen. Han nikket. «Hmm..» sa han og løftet meg opp, dyttet meg til veggen igjen mens han holdt meg oppe på rumpen min, bevegde leppene sine med mine.

«Da kan ikke vi.. Duvet.. Gjøre noe mer da, vil ikke at hele skolen skal høre deg skrike navnet mitt,» sa han ertende og flirte. Jeg himlet med øynene og presset leppene mine sammen. Han flirte og satte meg ned, strøk litt hår bak øret mitt. «Vil du komme over i dag..?» mumlet han lavt. Jeg tenkte litt. «Hmm.. Får tenke på det,» sa jeg.

Han flirte og himlet med øynene. «Vi begge vet du vil,» sa han lavt. Jeg dyttet litt i han på tull og flirte. «Kanskje, okei? Litt usikker på om jeg og pappa skulle noen dag,» sa jeg og så opp på han. «Aha?» spurte han og hevet et bryn. Jeg himlet med øynene og nikket. «Greit, jeg kommer,» sa jeg. «Bra,» sa ham glisende. Jeg flirte. «Vi er sene, kom igjen,» sa jeg og tok vesken min og gikk mot døren.

Han tok meg i armen og dro meg inntil han en siste gang og kysset meg. Jeg smilte og kysset tilbake. «Sakte.. Husker du?» sa jeg flirende og åpnet døren, gikk ut med han. Vi gikk begge inn i klasserommet og satte oss på hver vår side.

«Alissa? Jackson? Hvorfor er dere sene til timen min?» spurte læreren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

«Alissa? Jackson? Hvorfor er dere sene til timen min?» spurte læreren. Jeg blinket litt og så bak på Jackson. «Hun fikk ikke opp skapet sitt.. Skulle hjelpe henne bare,» sa han. Jeg så frem på læreren og nikket. Han nikket. «Greit.. Neste gang skriver jeg dere opp,» sa han strengt.

Timen gikk, og vi ble ferdige. Jeg gikk ut av timen og utfor skolen, så meg rundt etter Jackson. Han kom ut etter meg, og det så ut som han drev å kranglet med en annen gutt. Jeg så Jackson dyttet hardt i brystet til gutten, og det så ut som gutten skulle slå Jackson, men jeg løp bort mellom de.

«Hey.. Gi dere,» sa jeg rolig og så på de. «Ikke bland deg,» sa Jackson hissig og prøvde å lede meg vekk. «Jackson.. Dropp det,» sa jeg og så opp på han. «Ja Jackson, dropp det,» sa han gutten ertende. Jeg så sinnet i øynene til Jackson. Jeg rakk ikke å stoppe han en gang før han ga gutten et hardt slag i ansiktet. «Jackson!!!» ropte jeg og dyttet han vekk. «Nå går vi,» sa jeg strengt og dro han med meg mot bilen hans.

«Hva var det der for noe??» sa jeg irritert og satte meg i bilen.

«Han er en drittsekk,» sa han sinna og startet bilen. Jeg stoppet han. «Du kan ikke kjøre når du er så sint.. Ro deg ned,» sa jeg forsiktig. Han sukket tungt og så på hånden hans som var blodig, han hadde kuttet opp knokkelen sin da han slo han. «Jeg fikser det når vi kommer til deg.. Bare ro deg litt,» sa jeg.

Han satt der i nesten to minutter og roet seg før han startet bilen og begynte å kjøre mot leiligheten hans

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Han satt der i nesten to minutter og roet seg før han startet bilen og begynte å kjøre mot leiligheten hans.

Vi kom oss inn i leiligheten, og jeg gikk inn på badet hans og leitet etter noe bandasje og rensevann. Jeg fant det og gikk ut til han. Jeg renset det åpne såret hans, og jeg så på han at det svidde. Jeg surret bandasje rundt og satte på plass sakene igjen. «Hver så snill ikke gjør det der igjen,» sa jeg lavt. Han sukket lavt og så på meg. «Sorry.. Men han er ikke god,» sa han litt småirritert. Jeg nikket litt. «Du trenger ikke å slå fordiom,» sa jeg og satte meg bak i sofaen.

«Alissa, unnskyld,» sa han lavt og satte seg inntil meg. «Kan jeg gjøre det godt igjen?» spurte han med et søtt smil og lente seg mot meg. Jeg flirte og himlet litt med øynene. Han kysset meg mykt, og jeg kysset tilbake. Jeg bevegde leppene mine rolig med hans, satte meg over fanget hans i sofaen og bevegde leppene mine deilig med hans. Jeg smilte litt og trakk meg forsiktig unna.

«Bedre nå...?» spurte han og smilte uskyldig. Jeg flirte og nikket. «Litt..» sa jeg lavt. Han nikket. «Bare litt..?» spurte han og dro av meg t-skjorten, klemte meg inntil han og kysset leppene mine igjen. Jeg flirte og klinte med han igjen. «Baby..» mumlet han lavt og strøk hår bak øret mitt.

«Bare en uke igjen til sommerferie nå..» sa han og strøk meg nedover ryggen og fiklet litt med bh'en min.

Jeg strøk han i nakken og studerte han litt. «Jeg må snart ut.. Har en avtale,» sa han lavt. Jeg sukket. «Hvorfor inviterte du meg hit da?» spurte jeg. «Ville kysse deg litt først,» sa han flirende og kysset mange søte små kyss på leppene mine. «Jeg kan kjøre deg hjem,» sa han og smilte litt. Jeg flirte og nikket litt. «Greit,» sa jeg lavt.

Vote om jeg skal fortsette❤️❤️

The good badboy|FullførtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu