Takk for at du vil lese! Gjerne gi meg en lyd om du ser noe skrivefeil så jeg kan rette på<3
____________________________________
Flere dager gikk, to uker og jeg prøvde å holde tankene mine unna han. Jeg hadde ignorert han, ignorert han så mye at han hadde sluttet å prøve å nå meg for noen dager siden.Jeg satt på stranden, så ned på bølgene som strømte opp og ned langs sanden, tenkte bare. Jeg hadde falt hardt for han.. Jeg hadde ikke klart å kontrollert det en gang. Jeg hadde virkelig aldri falt så pladask for noen før, hvert fall ikke på så kort tid. Det var så rart.. Men føltes samtidig så riktig også.
Plutselig merket jeg noen sette seg ned ved meg, og jeg så i sidesynet med en gang at det var Jackson. Jeg så bare rett frem, kjente hjertet mitt begynte å hamre litt raskere.
«Hver så snill, ikke gå før jeg har forklart meg..» sa han. Jeg blinket litt og sukket lavt, nikket. «Greit..» sa jeg svakt.
«Jeg vet ikke hvem du har hørt det av.. Men jeg hadde tenkt å si dette til deg før du fikk vite det fra noen andre..» sa han.
«Før vi møttes på stranden den kvelden, begynte å snakke og sånn.. Så hadde meg og kompisene mine et veddemål.. Et teit teit teit veddemål,» begynte han. Jeg sukket og ristet bare på hodet, så allerede hvor dette førte til.
«Hvem som klarte å ligge med flest jenter på en uke..» sa han lavt. Jeg ristet oppgitt på hodet.
«Da jeg begynte å snakke med deg på stranden tenkte jeg at det var en perfekt mulighet.. Jeg fikk invitert deg på den festen hvor jeg tenkte det var et godt tidspunkt.. Helt til du ble dopet ned.. Jeg tok deg med hjem, for jeg fikk så utrolig dårlig samvittighet for at jeg hadde invitert deg bare for å få et ekstra poeng i den dumme konkurransen.. På grunn av det skjedde det med deg, og ting kunne gått så mye verre.. Da du sov hos meg.. Jeg merket bare mer og mer, ikke minst på daten vår.. Jeg fikk en så god følelse på deg, noe jeg ikke har hatt før, Alissa,» sa han lavt og så på meg. Jeg snufset lavt og så ned, kjente øynene min var blanke.
«Gutta fortsatte med konkurransen.. Jeg droppet ut etter den kvelden, etter den festen da jeg innså hvor teit det var,» sa han lavt. Han og prøvde å ta hånden min, men jeg tok den til meg. Jeg snufset lavt og så bort.
«Jeg lurer bare på hvordan jeg trodde at du faktisk hadde falt pittelitt for meg..» sa jeg sårt og så på han. «Hvorfor jeg hadde et lite håp for at vi kanskje kunne bli noe, at du var annerledes for meg.. At jeg var den som hadde klart å temme deg. Jeg løy til pappa, han advarte meg mot deg og jeg hørte ikke på han!» sa jeg og reiste meg, kjente en tåre trille ned kinnet mitt.
Jeg begynte å gå bortover sanden, og han ropte etter meg. «Skjønner du ingenting?» ropte han, og jeg stoppet opp uten å snu meg til han. «Jeg har allerede falt for deg, Alissa,» sa han. «Skjønner du ikke det? Jeg har kommet her hver dag i håp om at jeg skulle finne deg sittende har som i dag..» hørte jeg nærmere. Jeg snudde meg rundt, og han sto nå rett foran meg. Jeg så opp på han med blanke øyne. Han tørket bort tåren fra kinnet mitt. «Alissa..» hvisket han. «Hver så snill, gi meg en ny sjanse,» sa han lavt.
Jeg så opp i øynene hans, blinket litt og snufset svakt. Han strøk litt hår bak øret mitt og lente pannen sin ned inntil min. «Hver så snill..» hvisket han. Jeg blinket og så på han. Jeg så ned på leppene hans. Han lente seg forsiktig mot meg, og jeg lente meg inn mot leppene hans og kysset han mykt. Han la armene rundt meg og kysset meg mykt.
Vote om jeg skal fortsette❤️❤️
YOU ARE READING
The good badboy|Fullført
RomanceAlissa er 18 år og går siste året på skolen, og det er snart sommerferie. Badboyen Jackson på 20 går også på skolen hennes, men har hoppet over to år så han går på samme trinn som henne. Alissa er skoleflink, uskyldig og snill, mens Jackson er tøff...