Natta Alissa, natta Jackson|Del 14

413 13 1
                                    

Takk for at du vil lese! Gjerne gi meg en lyd om du ser noe skrivefeil så jeg kan rette på<3
____________________________________
Kysset føltes godt.. Fantastisk. Etterlengtet! Jeg trakk meg forsiktig unna og så opp på han, snufset svakt. Han la armene rundt meg og klemte meg godt inntil han. Jeg kjente en tåre trille ned kinnet mitt mens jeg hadde hodet godt inntil brystet hans. «Du er iskald..» hvisket han og strøk meg over kinnet. «Hvor lenge har du sittet her?» spurte han og trakk seg forsiktig unna. «Litt over en time kanskje..» sa jeg svakt. Solen hadde gått ned for lengst, og det var ikke noe særlig varmt uten den.

«Skal jeg kjøre deg hjem?» hvisket han mykt. Jeg ristet litt på hodet. «Kan jeg bli med deg?» hvisket jeg forsiktig og så opp på han. Han nikket og smilte skjevt. «Selvfølgelig,» sa han mykt og tok av seg hettegenseren og tok den over hodet mitt, slik at han bare hadde en t-skjorte under. «Jackson.. det er ikke nødv..» begynte jeg men han avbrøt meg bare. «Vi skal bare rett i bilen, det går fint,» sa han og la armen rundt meg mens vi gikk til bilen.

Vi kjørte, han la hånden sin på låret mitt og strøk forsiktig med tommelen mens han kjørte. Vi kom oss frem, opp i leiligheten og jeg så meg litt rundt. Jeg tok opp telefonen og skrev til pappa at jeg overnattet hos Sophia i natt. «Vil du ta en dusj? Få varmen i deg?» spurte han forsiktig. Jeg så opp på han og nikket litt. Jeg gikk på badet, han fant håndkle og en stor t-skjorte til meg.

Da jeg kom ut av dusjen og inn i stuen så jeg han hadde lagd klar sofaen for å sove på den, men jeg så på han og ristet på hodet. «Jackson..» sa jeg og flirte litt. «Vi kan begge sove i sengen,» sa jeg lavt. Han smile litt og nikket. «Sikker?» spurte han. Jeg nikket. «Ja, veldig,» flirte jeg. Han lo litt og tok puten sin med igjen inn på rommet hans og så på meg. Jeg smilte skjevt og la meg på den ene siden av sengen, og han kledde av seg og la seg på den andre.

Han smøg armen sin rundt meg, dro meg godt inntil den gode og varme kroppen hans. Jeg smilte svakt og la meg godt inntil han med hodet på brystet hans. «Takk..» hvisket han. «For hva?» spurte jeg svakt. «For at du gir meg en ny sjanse,» sa han svakt og strøk meg rolig i håret. Jeg nikket og smilte litt. Han kysset meg på hodet og slukket lyset på nattbordet ved siden av han. «Natta Alissa,» hvisket han. «Natta Jackson,» hvisket jeg tilbake.

Dette ble første gang vi sovnet med hverandre.. Og jeg følte meg så trygg!

Vote for mer❤️❤️

The good badboy|FullførtOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz