Liker du det?|Del 44

290 10 0
                                    

(Veldig detaljert seksuell scene)

Det hadde nå gått en hel måned, og jeg hadde smått begynt å vendt meg til dette, men jeg hadde samtidig ikke gitt opp på å prøve å komme meg unna. Jeg hadde ikke forsøkt mer etter hendelsen på treningsrommet, men om jeg så en enda bedre mulighet ville jeg forsøke. Jeg hadde han litt rundt lillefingen, for jeg hadde oppsøkt han mer de siste dagene for å vise interesse, noe som gjerne fikk han til å tenke at jeg likte meg her.

Jeg tok på meg en bikini som fremhevet formene mine, en jeg var sikker på han likte. Jeg hadde nylig overhørt at han tenkte seg i bassenget etter middag. Jeg jobbet stadig med å sikre han sterkere og sterkere rundt lillefingen min. Det var liksom planen min for nå.

Jeg tok en morgenkåpe rundt meg og gikk nedover trappene til bassenget

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Jeg tok en morgenkåpe rundt meg og gikk nedover trappene til bassenget. Jeg gikk inn i rommet og fikk øye på han sitte i boblebadet. Jeg så på han og smilte lurt. «Er du her også?» spurte jeg samtidig som jeg dro av meg morgenkåpen. Han satte seg litt opp og så på meg, på hele meg. Han nikket og smilte litt. Jeg flirte litt for meg selv og kastet morgenkåpen bak meg før jeg stupte rolig nedi bassenget og dykket under, før jeg kom opp igjen på overflaten litt lengre uti bassenget. Jeg smilte litt og så i sidesynet at han holdt et øye med meg. Jeg la meg på overflaten og fløt i vannet, så opp i taket. Det var faktisk deilig i vannet. Jeg svømte tilbake til stigen og klatret opp av bassenget, dro hendene over ansiktet og ned langs håret. Jeg gikk rolig bort lot boblebadet, og jeg kjente fortsatt øynene hans var klistret på meg. Jeg gikk oppi boblebadet og satte meg ovenfor han, smilte skjevt og la hodet bak. «Mmm..» sa jeg lavt. Det var deilig.

Jacksons POV

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


Jacksons POV

Jeg satt kun å studerte henne, bet meg svakt i underleppa. Hun var deilig, fortsatt like deilig. Om ikke deiligere. Bare av tanken på alt jeg ville gjøre med henne her og nå fikk det til å vokse inni badebuksen min.

Jeg visste at hun selv visste hun var deilig nå, og hun visste at jeg var svak for henne på denne måten. Hun løftet hodet sitt og så på meg med et lurt glis. Jeg flirte og dro en hånd over håret. «Hva driver du med?» spurte jeg med et lite flir. «Hva ser det ut som? Jeg bader vel!» svarte hun tilbake og la armene sine oppå hver kant. «Bader ja?» spurte jeg flirende og så på henne. Hun nikket. «Er det gøy?» spurte jeg lavt. Hun nikket. «Tja.. Jeg har hatt det gøyere i slike boblebad før da,» sa hun flirende. Jeg hevet et bryn. «Hmm.. Så du har det ikke så gøy da?» spurte jeg og flyttet meg rolig bort og satte meg ved siden av henne, smilte litt for meg selv.

Hun trodde hun var så smart. Jeg visste absolutt hva hun drev på med. Hun gjorde alt nå for å få meg rundt lillefingen hennes, og jeg kunne ikke gjøre noe annet enn å spille med. Jeg kjente denne jenta for godt, og nå prøvde hun for hardt syntes jeg. Nå fikk jeg teste henne hvor langt hun var villig til å gå.

Jeg la en hånd på låret hennes under vannet og strøk den forsiktig oppover, rolig

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Jeg la en hånd på låret hennes under vannet og strøk den forsiktig oppover, rolig. Jeg stoppet øverst og snudde hodet mitt for å se på henne. Hun satt der, litt mer anspent og usikker i blikket. «Hva er det? Ville du ikke ha det gøy?» spurte jeg og strøk hånden min like over trusen hennes og strøk henne frem og tilbake over trusen der jeg også visste hun fikk nytelse. Jeg så på brystet hennes at pusten hennes ble tyngre, og på hele kroppsspråket hennes at hun prøvde å kjempe i mot, men at hun innerst inne likte det.

«Liker du det?» mumlet jeg lavt og fortsatte litt hardere. Jeg lente ansiktet mitt enda lengre inntil hennes og så henne dypt inn i øynene. Hun så rett frem, hørte pusten hennes ble tyngre.

Jeg lot den andre hånden min klemme det ene brystet hennes, og videre kun nippelen hennes som jeg kneip hardt. Hun slapp ut et lavt stønn, og jeg smilte fornøyd. Jeg visste hun likte det.

Jeg smøg begge hendene bak på ryggen hennes og løsnet opp bikinitoppen, dro den av henne og kysset kragebenet hennes, nedover til brystet og begynte å suge det. Hun stønnet, men samtidig prøvde å kjempe litt i mot i og med at hun ikke tok noe intiativ selv. Jeg trakk meg unna igjen og så opp på ansiktet hennes. Jeg gliste og så hvor hardt hun prøvde å holde tilbake hvor lyst hun hadde på meg nå, og jeg digget det. Jeg strøk hånden min ned til trusen hennes igjen, og smøg to fingre gjennom trusen og strøk de over henne. Hun fikk en liten trykking i kroppen og la hodet sitt bak.

«Oi.. Lenge siden noen har gjort dette her med deg?» spurte jeg da jeg kjente hvor våt hun var. «Har jeg gjort deg så våt?» spurte jeg inn i øret hennes. Telefonen min ringte, og jeg trakk til meg hånden og reiste meg opp, gikk utav boblebadet og bort til der jeg hadde lagt den fra meg. Det var en forespørsel om et lite oppdrag. La på og tok et håndkle rundt meg. «H-Hva skal du?» hørte jeg bak meg, og jeg gliste stort. «Tenkte meg ut litt jeg.. Hva da?» spurte jeg og snudde meg og så på henne. «Kan du ikke bli litt til?» spurte hun lavt. Jeg flirte og la fra meg håndkle. «Bare litt..» sa jeg og fuktet leppene mine mens jeg gikk tilbake til henne. Nå var det vel jeg som hadde henne rundt min lillefing.

Jeg satte meg oppi igjen og bet meg smått i leppa. «Så.. Hvor var vi..?» mumlet jeg flirende før jeg strøk hånden min tilbake til der den var, og smøg to av fingrene mine rolig inn i henne. Hun la hodet sitt bak og stønnet. Jeg gliste og tok de inn og ut, raskere og raskere mens jeg samtidig kysset henne på nakken og ned til begge brystene hennes. Jeg så på ansiktet hennes som skrek nytelse, og jeg elsket det.

Jeg tok til meg hånden og løftet henne opp på kanten av boblebadet så hun satt over vannet. Jeg dro ned trusen hennes og kastet den ut på gulvet, spredte beina hennes og så opp i øynene hennes før jeg begynte å slikke henne. Hun stønnet høyt, og jeg fortsatte mer og mer intenst. Hun elsket det, og jeg måtte virkelig få henne 'avhengig'. Etter dette ville hun sikkert ikke hjem en gang.. jeg smilte litt av tanken og fortsatte mer og mer intenst. Hun stønnet høyt, høyere og høyre og helt til slutt kom hun. Jeg gliste og trakk meg unna, holdt begge hendene mine på lårene hennes og studerte det nydelige ansiktet hennes og de forskjellige ansiktsuttrykkene hun lagde. Jeg flirte litt og satte meg tilbake skikkelig i boblebadet og hørte hun puste tungt ved sidenav meg.

Jeg forventet faktisk ikke noe mer, så jeg ble litt sjokkert da hun plutselig satte seg over meg. Jeg så opp på henne og hevet bryna litt. Hånden hennes gikk kjapt ned i badebuksen min, og jeg bet meg hardt i leppa. Jeg var allerede steinhard, og jeg tror hun likte det. Hun gliste og så meg inn i øynene, dro av meg badeshortsen. Hun satte seg oppå meg slik at jeg gikk inni hun og jeg stønnet lavt, men hun fortsatte å bevege seg opp og ned og hun føltes utrolig deilig. Jeg pustet tungt og la hodet bak i nytelse. Da jeg merket hun ble sliten løftet jeg henne opp og gikk utav boblebadet, presset henne opp etter den ene veggen og fortsatte hardt inn og ut av henne.

Hun stønnet høyt, og jeg også. Jeg flyttet oss igjen og fikk hun ned på gulvet i doggy, tok tak i håret hennes i den ene hånden og hoften hennes i den andre før jeg presset meg hardt inni henne igjen og gikk fort inn og ut. Hun stønnet høyt, og jeg også. Det tok ikke lange stunden før jeg kom og pustet tungt. Jeg trakk meg ut og dro en hånd over ansiktet mitt. Fyfaen.. Det var etterlengtet.

The good badboy|FullførtTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon