Jeg elsker deg|Del 31

261 11 0
                                    

Jeg hadde sikkert snakket med politiet i to timer nå, og alt jeg ville var å komme meg hjem. Jeg hadde svart på alle spørsmål de hadde stilt, og prøvd å huske så mye som mulig om gjerningsmennene. Jeg håpte de fant dem.

Jeg og pappa dro endelig hjem, og Jackson skulle få lov til å sove her. Jeg ville ikke sove alene.

Dagene gikk, og jeg holdt meg en del hjemme. Jackson var her mye, og pappa var her når Jackson ikke var her. Pappa jobbet mye på saken, men ville ikke la meg være alene heller.

Jeg satt med pappa i sofaen og pratet. «Pappa.. Jeg vil begynne på politiskolen,» sa jeg lavt og så på han. Han så på meg og smilte skjevt. Jeg tror han alltid hadde hatt lyst til at jeg skulle bli politi, men hadde selv aldri hatt lyst. Før nå. Nå ville jeg være i stand til å beskytte meg. Til å finne slike gjerningsmenn, og å beskytte folk rundt meg. Uskyldige mennesker. Han smilte og la armen rundt meg. «Jeg kan sende inn en anbefaling med en gang,» sa han flirende og var kjempe glad. «Jeg er veldig stolt av deg jenta mi..» sa han og kysset meg på hodet.

Ringeklokka ringte og jeg smilte. Jackson. «Da drar jeg på jobb. Jeg kan fortelle dem at du er interessert, du kan sikkert allerede starte nå neste semester om et par måneder om du vil!» sa han smilende. Jeg smilte og nikket. «Jeg har tenkt på det de siste dagene.. Og jeg ser ikke for meg noe annet egentlig!» sa jeg og gikk å åpnet døren. Jeg smilte stort og klemte Jackson. «Datteren min vil bli politi,» sa pappa til Jackson. Jeg lo og så på de. Jeg var så glad for at pappa og Jackson kom bedre over ends nå. Veldig glad for det..

«Sees i morgen tidlig jenta mi. Det er mat i kjøleskapet. Lag det dere vil, Hade!» sa han og smilte mens han gikk ut døren for å dra på jobb. «Politi huh?» spurte Jackson flirende og så på meg. «Ja..» sa jeg lavt og smilte skjevt. «Kanskje jeg allerede begynner nå til sommeren,» sa jeg flirende og dyttet han ned i sofaen, satt meg over han og strøk han over kinnet. «Så lenge du er glad..» mumlet han og kysset leppene mine mykt, la armene rundt meg. Jeg smilte og kysset han mykt tilbake. «Jeg er bare glad du er ok..» hvisket han og strøk litt hår bak øret mitt. «Jackson..?» sa jeg svakt og så på han. Han nikket. «Hmm?» mumlet han og strøk meg i nakken. «Jeg.. Jeg elsker deg,» mumlet jeg svakt og så på han. Han så på meg, litt sjokkert, men jeg så også hvor glad han ble. «Alissa?» spurte han flirende. Jeg flirte litt. «Ja?» lo jeg. «Jeg elsker deg og.. Så høyt,» sa han og kysset leppene mine mykt. Jeg klemte meg rundt han og kysset tilbake. Det føltes så godt.. Jeg elsket han virkelig..

The good badboy|FullførtWhere stories live. Discover now