Jeg skal snakke med pappa|Del 16

406 12 0
                                    

Jeg strøk han over håret. Vi hadde sovnet igjen. Jeg satte meg litt opp i sengen og så ned på han.

«Ser du på meg..?» mumlet han trøtt. Jeg flirte bare. «Kanskje litt,» sa jeg lavt og reiste meg, gikk bort til skapet hans og letet etter en morgenkåpe. Jeg så i speilet ved sidenav meg at han så på meg.

«Ser du på meg?» spurte jeg flirende og tok på meg morgenkåpen hans. Han flirte og satte seg opp. «Mhm..» sa han og gliste litt. Jeg flirte og lente meg til skapet hans, så på han. «Vi har lagt i sengen i hele dag..» sa jeg flirende. Han nikket. «Vi kan ligge i sengen resten av dagen også..» sa han flirende.

Jeg lo og satte opp håret mitt. «Jeg er nødt til å komme meg hjem snart..» sa jeg lavt og gikk bort til sengen, men han tok hånden min og dro den ned så jeg falt over han. Jeg flirte og så på han. «Vent litt da..» mumlet han og la hendene på rumpen min og kysset meg mykt. Jeg flirte og bevegde leppene mine med hans, rolig.

«Vil ikke at pappa skal ringe å spørre..» sa jeg og strøk han over kinnet. Han nikket. «La meg kjøre deg da,» sa han svakt. Jeg smilte litt og kysset han før jeg reiste meg og fikk på meg faktisk mine egne klær. Han kledde på seg, vi kom oss ned til bilen og han kjørte mot huset mitt.

«Det er dumt faren din ikke vet noe..» sa han lavt. Jeg så over på han og sukket svakt. «Jeg kan prøve... Å snakke med han i dag. Ikke si at vi har vært med hverandre i det siste.. Men kan prøve å få han til å like deg litt mer,» sa jeg lavt. «Om du faktisk lager en innsats til å få deg en jobb nå.. Så tror jeg det hjelper mye,» sa jeg svakt. Han nikket. «Greit baby.. For deg,» sa han lavt og parkerte bilen.

Jeg så på han og smilte skjevt. «Takk,» sa jeg svakt og kysset leppene hans mykt. «Jeg vil ha leppene dine på mine hele tiden..» mumlet han og strøk låret mitt. «Jeg også..» sa jeg med et lite flir. Han strøk meg over håret og kysset pannen min forsiktig. «Ring meg i kveld da,» sa han mykt. Jeg nikket. «Hade,» sa jeg og gikk utav bilen.

Jeg fikk prøve meg på en liten samtale med pappa da..

Vote for mer❤️❤️

The good badboy|FullførtDonde viven las historias. Descúbrelo ahora