I morgen kl 21|Del 39

205 8 0
                                    

Jeg satt helt i sjokk inntil veggen og skalv. Ingenting hadde fått meg i et slik sjokk noen gang. Var det nettopp Jackson som hadde truet meg med en pistol? Jeg reiste meg kjapt opp og tørket meg på kinnene og løp ut døren og så bilen hans kjøre fort på den lange landeveien. Fyfaen.. Jeg satte meg inn i bilen og begynte å kjøre hjemover. Nå satt jeg igjen med et stort dilemma. Skulle jeg holde det for meg selv for min egen sikkerhet, eller skulle jeg fortelle det og risikere for min egen sikkerhet ELLER faktisk redde meg selv, for jeg hadde blitt enda tryggere om han faktisk ble satt i fengsel.

Da virket det ikke som om at han fortsatte å holde seg i et godt miljø etter vi gjorde det slutt.. Han hadde kommet tilbake i det dårlige miljøet, men bare et enda mer dårlig miljø. Et mer farlig et.

Jeg kjørte hjem og gikk opp til leiligheten min, så en bukett ligge utenfor døren. Jeg plukket den opp og gikk inn, la de på kjøkkenet og åpnet kortet som var festet til rosene. «Var et litt dårlig møte. Kanskje vi kan møtes igjen i litt bedre omstendigheter?» sto det etterfulgt med en adresse, dato og klokkeslett. Det var i morgen klokken 21. Jeg kjente igjen håndskriften, og uansett, hvem ellers hadde skrevet noe sånt bortsett fra Jackson? Jeg sukket og dro en hånd oppgitt gjennom håret. Jeg kastet rosene rett i søppelet og søkte opp adressen. Det var en fancy restaurant på andre siden av byen, helt ved sjøen. Jeg sukket og la meg i sofaen. Jeg måtte vel møte han. Jeg ville ikke risikere at han skulle dukke opp igjen her, siden han hadde funnet utav adressen min.

Jeg gikk inn på badet og tok meg en lang dusj hvor jeg bare sto under vannet og tenkte. Jeg var så overrasket. Jeg la meg i sengen, men slet virkelig med å sove også. Jeg fikk bare dra i morgen for å høre hva han ville. Jeg måtte komme meg til bunns i denne saken her, virkelig.. Og jeg ville klare det, helt uten hjelp.

The good badboy|FullførtWhere stories live. Discover now