6. Bölüm; "Benzer Çocukluklar "

14.2K 401 319
                                    

17. 31 ⚘

6 Ağustos 2019 👀

"Sevgi kuvvetli bir bağ için yeterlidir, lakin sevdiğiniz kişi sizi sevmiyorsa ona bağlanmanız ve onu vazgeçilmez kılmanız daha kolaydır. "

Bölüme başladığınız saat? 👀

Canımın yanan kısmında, ruhumun delik deşik olduğu bir yalnızlık vardı. Canımın yanan kısmında bir geçmişe silah olan yalnızlığım duruyordu.

Annemi düşündüm, özür dilemişti ve ben geçmişi hiç umursamıyormuş gibi davranmıştım.

Şimdi ise geçmişim avuçlarımda, titriyordu.

"İyi misin? " Etrafımdaki onca neşeli sesin arasından bana arkadaşça yaklaşan Lila' ya baktığımda ondan başka herkesin eğlendiğini gördüm. Deniz, Çamer' i bir anda suya itmiş ve onunda ıslanmasını sağlamıştı. Çamer' in denizi sevmediğini, sudan çıktıktan sonra Deniz' e kızıp ona bunu ödetmek için uğraşmasıyla anlamıştım. Deniz' i kovalıyor, Deniz ise Sinan' ı kendine kalkan edip ona laf yetiştiriyordu. Çamer' i sinir ettiğini görüyordum ama Çamer sanki sinir olurken eğleniyormuş gibi duruyordu. Bakışlarımı ondan aldım, bakışlarımı Lila' ya çevirdim ve onun yüzünü inceledim.

Mavi bakışlarının dalgalarında merak kıyıya vurmuştu, sanki benden almak istediği cevap çok farklıydı. "İyiyim, " İkimizin kafasında da çok farklı şeyler olduğunu onun umutsuzca kafasını başka yöne çevirmesiyle anladım. Bana çok tanıdık gelen bakışlarının bu denli yabancı olması kaşlarımı çatmama sebep oldu.

"Çamer, yeter! " İrem kızgınlıkla onları durdurduğunda Çamer sanki bunu bekliyormuş gibi hemen ona dönüp baktığında Deniz, "Sana ne kızım? " diye bağırdı Sinan' ın arkasından. "Seninde bütün kirli çamaşırlarını ortaya dökmemi istemiyorsan aramıza girme. "

İrem bir an duvara çarpmış gibi olduğunda hepimiz Deniz' e anlamayarak baktık. Şu an İrem onu kurtarmak için adım atmıştı ama o İrem' i taşlamıştı. "Sen, " dedi İrem bir an ne diyeceğini bilemedikten sonra, "Sen gerizekalısın! " diye bağırdı. "Ya şunu biriniz öldürün yoksa yemin ederim ki ben alıp onu Ilgaz' ın eline götüreceğim. "

Ilgaz' ın ismini duyduğumda kaşlarım çatıldı, Çamer' in bakışlarını kendi üzerimde hissederken dönüp ona baktım. Ilgaz ile dertlerinin ne olduğunu cidden merak ediyordum ama sormak istemiyordum da. "Ne? " Deniz korkuyla Sinan' ın arkasından çıktığında kendini Çamer' in arkasında saklarken buldu.

Az önce Çamer' den kaçıyordu.

"Beni Ilgaz' a mı vereceksin? " İnanamıyormuş gibi kafasını iki yana salladı ve hemen sonrasında "Nayır nolamaz, " diyerek alay edercesine bağırıp, ağlıyormuş gibi numara yaptı. Sonra Çamer' in bakışı ona döndü, Çamer ona baktığında bu sefer korkuyla "Hay amına koyayım, gerçekten nayır nolamaz! " Bağırarak Çamer' den kaçtığında kendimi tutamayıp gülmeye başladım, Lila' da sanki bu anı bekliyormuş gibi benim yanımda gülmeye başladığında İrem' in hiçbir tepki vermeden yalnızca bizi izlediğini gördüm ve o an gülüşüm soldu.

Bana neden böyle acımasız bakıyordu?

Çamer yine Deniz' in peşinden gittiğinde Sinan ve İrem bizim yanımıza geldi ve İrem sanki bu anı bekliyormuş gibi "Seni Ilgaz gönderdi değil mi? " diye sordu. Bir an ona boş boş baktım, verecek bir cevap aramadan yalnızca baktım.

Cevabım belliydi ama bunu ona söylesem oyunu baştan kaybederdim. "Hadi ama, Ilgaz bu kadar ucuz bir oyun oynayacak kadar düştü mü? "

Ona boş boş bakmayı kesip sırıttım, "Ilgaz' ı bilmem ama siz baya düşmüşsünüz, " dedim.

KUTSAL BATAKLIK- GÜNAHKARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin