12. Bölüm; "Bir Kadın bir Adam. "

14.1K 387 40
                                    

"Bir kadın bir adamın her şeyi olabilirdi, bir sevgi bir adamı bir kadının her şeyi yapabilirdi. "

Unutmayın, ara yorumlarınızı seviyorum.

Ve bu bölüm o kadar uzun olacak ki, okuyan herkesin bölüm sonunda belirttiğim yerde buluşup kitap hakkındaki düşüncelerini yazmasını istiyorum. Kimse, o yazmış zaten demesin, okumak istiyorum. Mutlu oluyorum okuyunca, mutlu olmak istiyorum ben.

Teşekkürler.

"Bir Kadın Bir Adam "

PROLOG- Geçmişten Bir Anı

Bir şeyler söylemek gerekir, bazı sevenler için o bir şeyleri söylemek bile gerekmez, bakışları her şeyi anlatır. Bazı sevenler, bakarken ne düşündüğünü anlar, seni senden daha iyi bilir.

"Bak bu bakışın beni sevdiğini söylüyor, " Çamer gülerek Rima' nın saçını sevdiğinde Rima' da O' nun gülümseyişine karşılık verdi. "Çok, " dedi sanki ne kadar söylese de yetmeyecekmiş gibi hissediyordu, sanki Çamer O' ndan gidecekmiş ve yine yalnız kalacakmış gibi hep korkuyordu.

"Korkma, yanındayım ve gitmeye de hiç niyetim yok. " Rima yine bir şey demeden Çamer O' nu anladığında Çamer' in elini tutup, "Ya, " dedi ve olduğu yerde zıpladı, "özel gücün va senin. "

Çamer bu duyduğu ile kahkaha atıp Rima' yı göğsüne çektiğinde "Özel gücüm var ve seni o özel gücümle kalbime haps etmeyi düşünüyorum, " dedi Rima' yı kalbine saklasa bile yetmeyecekmiş gibi hissediyordu, O' nu o kadar çok seviyordu ki... Saçından öptü, aldı ellerinden öptü, "Kalbinde yaşarım ki, " Rima mutlulukla kafasını kaldırıp Çamer' in gözlerine baktığında Çamer' in yüzündeki gülümseyiş arttı ve Rima' ya sıkıca sarıldı. "Kızım bak bana böyle bakma, cidden öleceğim. "

Rima gülerek O' nun sarılmasına karşılık verdi, birbirlerine öyle sıkı sarıldılar ki bir an birbirini asla bırakmayıp o halde kalmak istediler.

"Kalsak ya böyle, " dedi Rima, "Burda heykel gibi kalalım, insanlar bizi heykel sansın. " Güldü, "Sonsuz olalım Çamer. "

Sonsuzluk ikisinin sevgisiyle gülümsedi, ikisi zaten sonsuz olmuştu. " Sonsuz olduk, Rima. Çamer, Rima' nın saçından öpüp geri çekildiğinde yağmur başladığı için "Hadi gel, " dedi ve Rima' nın elinden tuttu. Rima olduğu yerde durup, Çamer' in O' nu çekmesine engel olduğunda Çamer dönüp O' na baktı. "Ne? "

Rima omuz silkti ve "Ben sonsuz olmak istiyorum, " dedi. Bir çocuk gibi ayağını yere vurdu ve "Burda kalalım, burda heykel olalım. Ya ne olur burda kalalım. "

Çamer güldü, olduğu yerde sevgilisini izlerken "Delireceğim, " dedi ve tekrardan Rima' ya doğru adımladı. "Ne yapacağım seninle. "

Rima güldü, "Burda mı kalıyoruz? " Yağmur hızlandı, uçurumun kenarında ikisi de ıslanırken Çamer kafasını iki yana salladı, "Yağmur yağıyor, hasta olma güzelim. "

Rima hızla "Ya ne olur, " diye isyan etti, "Ben burda kalmak istiyorum, eve gitmeyelim ne olursun? "

Çamer iç çekti, sevdiği kadına söz geçiremezken "Ama sen benim sözümü hiç dinlemiyorsun, " dedi. "Bir kez olsun dinlesene adamını. "

Rima kafasını aşağı yukarı salladı, "Adamım beni seviyorsa burda kalacak. "

Çamer, Rima' nın burnuna bir fiske vurdu ve "Yemezler güzelim, " dedi. "Gidiyoruz. "

Elinden tutup yeniden adımladığında Rima, "Ya Çamer ya, " diye söylendi. "Gitmek istemiyorum. " Çamer en sonunda dönüp Rima' yı omzunun üzerine kaldırdı ve ters çevirdi. Rima' nın kafası aşağı sarkarken Çamer' in sırtına bir tane vurdu ve "Sana küseceğim, " dedi.

KUTSAL BATAKLIK- GÜNAHKARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin