22. 15 ⚘
Sizin okuduğunuz saat?
Bazı gidişler bazı gelişlerin önceliğiydi. 🙆
Ara yorumları unutmayın...
Bölüm 13; SÖZ
Bir umutsuzluk vardı, bütün kalbimi avuçları arasına almıştı ve ben bu umutsuzluğun ömrüme yayılmasına izin veriyordum. O umutsuzluk çaresizliğimdi, o umutsuzluk benim hayatımdı. Benim hayatım çaresizliğin kendisiydi.
Sevdiğimi düşünüyordum, Simay' a doğru gelen adama değer verdiğimi düşünüyordum ama benim annem daha değerliydi.
Benim sevdiklerim sınırlı kalmak zorundaydı ve ölmeyenler bu odada kalanlardı. Benim hayatımın artık bu üç kişiden başka kimseye yeri olmamalıydı.
Bu düşünce ile olduğum yerden ayrıldım ve hemen Ilgaz' ın yanına geçtim. Ilgaz' ın belinde her zaman bir silah olurdu,Ilgaz silahsız iş yapmazdı.
Elimi belinde attım, belindeki silahı hızlı bir şekilde çektim ve "Orda dur, " diyerek Çamer' e yönelttim. Çamer durmadı, koşmayı bıraktı ama yürürken de çok hızlıydı.
"Dur dedim sana, " dediğimde beni yine umursamadı ve silahı Simay denilen kıza yönelttim. Çamer bu hareketimle olduğu yerde durduğunda "Dur dediysem duracaksın işte, " diyerek yutkundum, "ne diye geliyorsun? "
"Rima saçmalıyorsun, " Özge bana doğru geldiğinde boşta ki elimi O' na doğru uzattım ve "Dur, " dedim. Özge sözümü ikiletmedi ve olduğu yerde durdu.
Bu beni çok iyi tanıdığını gösteriyordu. Biliyordu, yapmak istesem yapardım ve eğer bu inada dönüşürse yapmak istemesem bile yapardım.
"Ne yapacaksın? Beni mi öldüreceksin? " Simay güldü ve sandalyesinde kıpırdandı, "Öldürsene, beni öldürene bir milyon hediye çeki sözüm var. "
Çamer, Simay' ın alaycı tavrıyla güldüğünde dönüp O' na baktım. Bana kızgın bakmıyordu, sadece rahattı. Burdan çıkmak istese çıkacakmış gibiydi.
"Rima silahı bırak. " Ilgaz' ın emrini duyduğumda yutkundum ama silahı indirmedim, "Neden yaptığını anlatacak! "
Simay tekrardan güldü, "Eğlenceliydi. " dedi gülüşünün arasından, "Onu öyle çaresiz izlemek hoşuma gitti. "
Bakışlarım O' na döndüğünde silahla yüzüne bir tane vurdum ve "Eğlence mi arıyorsun? Eğlenelim o zaman. "
Silahı boğazına dayadım, "Nasıl bir ölüm istiyorsun? Acı çekmeni izlemek keyifli olur değil mi? "
Simay boğazına dayadığım silaha rağmen kahkaha attı. "Hadi ama, ikimizde beni öldüremeyeceğini biliyoruz. "
Sinirlerim bozulurken silahı boğazına daha sert dayadım. "Hadi ama, " dedim gülmeye çalışarak, "beni tanımıyorsun bile. "
"O kadar emin olma. " Çamer' in sesi sınırlı geldi, "o silahı bırak ve adam akıllı konuş bizimle. "
O' na dönüp baktığımda silahı çektim ve "Ne diyorsun sen? " diye sordum. "Annem öldü benim. "
"Annen ölmek istedi ve öldü. " Simay sinirlenmiş benziyordu, "O' nu ben öldürmedim, intihar etti. "
Elimdeki silah bir anda yere düştüğünde gözlerim Ilagaz' a kaydı, bakışlarından yalan olup olmadığını anlamaya çalıştığımda Ilgaz bunu anladı ve "Yalan söylemiyor, " dedi. "Annen çektiği acıya dayanamamış ve intihar etmiş, " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSAL BATAKLIK- GÜNAHKAR
Teen FictionBir kadın, bir adamın gözlerinde kutsal olabilirdi. Adam kutsal bulduğu kadının bataklık olduğunu bilerek batmaya gidebilir, hatta sevgisi uğruna ölebilirdi. Bir adam bir kadını çok severek birlikte olursa güzel anılar biriktirir lakin kadın batakl...