Προσπαθώ να συλλάβω το πρόσωπό του μέσα από λίγες μολυβένιες γραμμές, και ύστερα λίγες ακόμα και λίγες ακόμα, αλλά είναι αδύνατον. Το μικρό σκίτσο που ζωγραφίζω εδώ και είκοσι λεπτά στο λευκό περιθώριο της σελίδας του βιβλίου Λογοτεχνίας, δεν του φέρνει και τόσο. Φέρνει πιο πολύ στον Τζακ Σκέλινγκτον μετά από αυτοκινητιστικό ατύχημα. Και είναι λογικό. Το πρόσωπο του Ζεέρνεμποχ είναι από εκείνα τα πρόσωπα που δεν μπορείς να τα συνηθίσεις ποτέ, ή να τα βαρεθείς. Όσο τα κοιτάζεις, τόσο ανακαλύπτεις νέες πτυχές σε αυτό, εκφράσεις, χαρακτηριστικά. Δεν γίνεται ποτέ συνηθισμένο ή κοινότυπο. Είναι μοναδικό, ανόμοιο με κάθε άλλο, γεμάτο γωνίες και σκιές, γοητεία και μυστικά.
Κάνω μια απόπειρα να αποτυπώσω τα τατουάζ του με το μολύβι μου ελπίζοντας ότι αυτά θα κάνουν το πορτρέτο πιο ακριβές, πιο αληθοφανές και πιστό. Χαράζω μικρές γκριζωπές λεπτομέρειες εδώ κι εκεί, τα σκούρα στρογγυλά σημάδια που περιβάλλουν τα μάτια του και τα κάνουν να δείχνουν σαν διαστημικές μαύρες τρύπες ή πύλες προς άλλες μαγικές, εξωκοσμικές διαστάσεις, το μικρό μελανό τρίγωνο στην άκρη της μύτης του, τις γραμμούλες που τέμνουν καθέτως τα λεπτεπίλεπτα χείλη του σαν να 'ναι Calaveras.
Τα χείλη του... Χαμογελάω γλυκά στη θύμηση τους, στο πώς με φιλούσαν αυτά τα χλωμά χείλη μόλις το περασμένο βράδυ, πώς περιπλανιούνταν σε όλο μου το σώμα, πώς η κάθε σπιθαμή της επιδερμίδας μου που κάλυπταν έμοιαζε να εξαγνίζεται μεμιάς από κάθε τι που την είχε μιάνει, σημαδέψει ή πληγώσει στο παρελθόν.
Εχτές τη νύχτα ο Ζίρο μου χάρισε την κάθαρση. Τώρα του χρωστάω κι εγώ μια, παρόλο που δεν ξέρω πώς να του την προσφέρω χωρίς να τον χάσω. Αυτό το ενδεχόμενο με τρομοκρατεί, δεν μπορώ πια να φανταστώ τον εαυτό μου χωρίς εκείνον, έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ύπαρξης μου, του νου και της καρδιάς μου.
«...μελετήσετε εις βάθος και να παρουσιάσετε ένα από τα θαυμάσια έργα που μας χάρισε ο άρχοντας της ζοφερής λογοτεχνίας του μυστηρίου και του παράδοξου, Έντγκαρ Άλαν Πόε». Βρίσκομαι στην αίθουσα διδασκαλίας της δεσποινίδος Άρτερτον, η οποία έχει αποφανθεί ότι ύστερα από όλες αυτές τις εβδομάδες εντατικών μαθημάτων γύρω από τον αγαπημένος της συγγραφέα, έχει έρθει η ώρα να προβούμε σε έναν νέο φόρος τιμής στην μνήμη του. «Οι εργασίες που αναμένω από εσάς θα είναι ατομικές», μας εξηγεί με την ψιλή, στριγκή φωνή της. «Η έκτασή τους μπορεί να κυμαίνεται από πέντε έως έξι χιλιάδες λέξεις και θα συνοδεύεται από μια σύντομη, προφορική παρουσίαση του εκάστοτε έργου εδώ, στην τάξη μας. Αυτό μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για τους συμμαθητές σας, καθώς και εφαλτήριο πολλών άκρως ενδιαφέροντών συζητήσεων και...»
आप पढ़ रहे हैं
Το έχεις μέσα σου (Το Κτήνος, Βιβλίο 2)
रहस्य / थ्रिलरΈπειτα από πολλές εβδομάδες εγκλεισμού στο ίδρυμα, αρχίζω επιτέλους να κατασταλάζω, ν' αντιλαμβάνομαι τι μου συμβαίνει. Ο Ζίρο και τα Μαθήματα Φόνων του με βοηθούν να γνωρίσω τις μέχρι τώρα άγνωστες πτυχές του εαυτού μου, άγνωστες και σκοτεινές. Πάν...