,,Tak jdeme ?" zeptá se Anne, když všechny dovečeříme. Asi před půl hodinou jsme přišli z toho výletu a nebylo to zas tak hrozný jak jsem se bála. Vlastně to i docela uteklo, protože jsme si cestou zpívali různé písničky a tak. Troufám si říct, že to byla i celkem zábava. teda chápete, na to,že jsme šlapali do kopců jenom proto, aby jsme viděli nějakej starej rozbouranej hrad.
,,Jo, jdeme." přikývnu a tak se zvedneme, odneseme tác do okýnka kuchařkám a poté se vydáme ven z jídelny a i hlavní budovy.
,,No, jako nebudu vám lhát. Ty nohy mě docela bolej." uchechtne se Peyton.
,,Ještě, aby ne když jsme ušli nějakejch třináct kilometrů." uchechtnu se a na to mě někdo chytne za ruku.
,,Pojď semnou, mám pro tebe překvapení." usměje se Liam, který se hned rozběhne a tak já překvapeně běžím ruku v ruce sním přičemž ještě stihnu hodit poslední nechápavý pohled směrem k holkám ,které se má mě usmívají.
,,Co se děje ?" zeptám se se zasmáním Liama,když míříme k jezeru.
,,Uvidíš." usměje se a zastaví až když stojíme u mola.
,,Uff, teda po těch třincáti kilometrech byl i ten kousek docela fuška." vydechnu.
,,Jo to jo,ale ono se to semlelo tak rychle, pak už zase nebudou mít čas." vysvětlí Liam a jdeme až ke konci mola.
,,Kdo nebude mít čas ?" zeptám se nechápavě a stejně jako on si sednu a nohy spustím dolů k vodě, jako vždy když tady sedím.
,,Ty máš ráda Little Mix viď ?" zeptá se z ničeho nic.
,,Jo, zbožňuju jejich písničky,ale co to s tím má společnýho ?" zeptám se nechápavě.
,,No, jestli je zbožňuješ tak určitě víš, že Zayn chodí s Perrie a tak jsem se ho zeptal a on se zeptal Perrie a tady je výsledek." usměje se a poté přede mě dá svůj mobil, rozsvítí obrazovku a......panebože tam se objeví holky z Little Mix, všechny čtyři. Perrie, Jade, Jesy i Leigh-Anne.
,,T-to není možný." zakoktám a kouknu na chvíli na Liama,který se široce usmívá, zatímco já si musím dát ruku před pusu a cítím slzy v mých očích. Liam jen pokrčí rameny a podá mi mobil do ruky.
,,Ahoj Amy, rády tě poznáváme." mávne jako první Perrie a já musím trochu zakroutit hlavou, abych se uklidnila a poté se na ně taky usměju.
,,Ahoj, já se omlouvám jen jsem z vás trošku mimo." uchechtnu se načež ony se zasmějou.
,,To je v pohodě. Jen voláme, abychom se s tebou seznámily a zeptaly se jak se máš." usměje se tentokrát Jesy.
,,Já se mám dobře, teď vlastně skvěle. Nemůžu uvěřit, že s váma mluvím. Já zbožňuju vaše písničky, jsou skvělý,dodávají mi takový pocit sebejistoty a tak. Jste pro mě obrovskou inspirací." řeknu jim s úsměvem.
,,Ooo, přestaň nebo se budeme červenat." prohodí Jade, přičemž mávne rukou a všechny se opět začneme smát.
,,Od Liama jsme slyšely, že nádherně zpíváš. Nechceš si s náma zazpívat ?" navhrne Leight a já překvapeně zamrkám.
,,Zazpívat ? Já ? Jako s váma ? To nejde, nezpívám nádherně spíš tak normálně." uchechtnu se.
,,Ale ntoak, my viděly to video kde zpíváš s Liamem,tak se nestyď,vyber písničku a jdeme na to." uchechtne se Jesy.
,,No tak dobře, tak třeba....emmm......Clued up ?" narvhnu, je to písnička,která mě asi nejvíc vystihuje.
,,Dobře tak jdeme na to." tleskne nadšeně Perrie a začnem písničku zpívat (média) Při zpěvu se různě střídáme, nebo zpíváme celou dobu spolu a dokonce mě nechaly v jednu chvíli zpívat samotnou, z čehož jsem trochu znérvóznila,ale jelikož se všechny usmívaly tak to asi nebylo tak špatný.
ČTEŠ
Another Camp Story (L.P.)
ФанфикDvoutýdenní letní tábor s One Direction. To je přeci sen každého? No, každého možná ne... Original story by @NikCik Cover by @Marky_Kuci_27 #1 v kategorii niahoran (27. 2. 2020)