35.DEN D (N.3.)

3.1K 128 29
                                    

,,Dobrý večer, já jsem Tom, hlavní vedoucí tohoto tábora a budu váš provázet dnešním večerem jako moderátor. Proto vás zde všechny vítám u prvního ročníku naší soutěže, avšak doufám,že ne u posledního a to vítám vás zde v sále i vás kteří se díváte na náš online záznam přes Youtube.  Máme zde celjem třicet sedm skvělých vystoupení a na konci večera bude úkolem poroty,kterou vám za moment představím, vybrat tři nejlepší vystoupení. Ti co skončí na druhém a třetím místě si odnesou nějaké pěkné ceny avšak ten kdo skončí na prvním místě vyhraje hlavní cenu večera a to je nahrání své vlastní písně s profesionálním týmem ve společnosti Syco Music." na chvíli se Tom odmlčí a sálem se roznese potlesk. Abych vám to ujasnila, soutěž již začala a my všichni vystupující spolu s Tomem v čele jsme nastoupeni na pódiu při jeho zahajovací řeči. Předpokládám, že vám nemusím říkat jak jsem nervózní. Je tady fakt hodně lidí a to nemluvím o dalších kteří na nás koukají přes internet. Nevěděla jsem, že to bude možné. Dozvěděli jsme se to až chvíli před začátkem tak jsem to rychle volala rodičům a oni slíbili, že budou koukat.

,,No a teď už mi dovolte,abych představil naší hvězdnou porotu. Začneme od ženy,kterou jsme si prostě museli pozvat, aby nám tady dělala ozdobu poroty. Dámy a pánové Selena Gomez." oznámí Tom a již zmiňovaná se za hlasitého potlesku stoupne že své porotcovské židle za stolečkem a zamává se širokým úsměvem na všechny strany. My soutěžící z toho už ani nejsme tolik překvapení, jelikož jsme se s ní potkaly už v zákulisí,tudíž víme kdo jsou všichni tři porotci.

,,Jako druhého tady máme muže, bez kterého by vlastně tenhle tábor ani nemohl vzniknout. Skvělého Simona Cowella." řekne opět Tom a tentokrát se Simon zvedne a učiní stejně jako před ním Selena.

,,No a jako posledního porotce, nebo spíše poslední porotce tady máme skvělé kluky ze skupiny One Direction. Niall, Harry, Liam, Louis a Zayn, avšak dohromady mají při hlasování pouze jeden hlas." vysvětlí Tom a kluci si stoupnou zatímco my je opět obrovským potleskem a křikem povzbudíme. Víte když jsem od Liama zjistila, že jsou s klukama v porotě tak jsem byla trochu nesvá z toho jestli náhodou mi nechce nadržovat, ale on mě ujistil, že bude spravedlivej a navíc, že stejně maj se zbytkem kluků jeden hlas, takže by to ani moc ovlivnit nemohl kdyby jako jediný hlasoval pro mě. Což mě trochu uklidnilo.

,,Dobrá,tedy teď už víte vše podstatné, prosím soutěžící, aby se odebrali do zákulisí a za dvě minuty začneme s prvním vystoupením." řekne Tom a my se tedy za hlasitého potlesku odebereme zpět od zákulisí.

,,Wohooo." křiknu zatímco v zákulisí tleskám jak nejvíce dokážu. Právě totiž dozpívala Chloe písničku New York od Alici Keys a sama se přitom doprovázela na kavír. Bylo to dokonalý, má nadhernej hlas a bylo to opravdu krásný vystoupení, fakt mi úplně vyrazila dech. Teda musím říct že všichni zatím byli skvělí, včetně Peyotn která zpívala You and I od kluků a Anne, která zpívala Write on me od Fifth harmony. Všichni tady jsou úžasní, ale já jsem zrovna na ně extra pyšná. Alespoň při jejich vystoupení jsem na chvilku zapoměla na to, že za chvíli tam budu muset jít já sama. Chloe se tedy na pódiu ukloní a poté se širokým úsměvem dojde do zákulisí.

,,Byla jsi úžasná, jsme na tebe pyšný kámoško." řekne Anne a spolu a ní a Peyton se na Chloe nadšeně vrhneme a pevně jí obejmeme. 

,,Děkuju,ale vy jste taky byly skvělý a ty určitě budeš taky Amy." usměje se na nás Chloe a poté se z pódia ozve Tomův hlas.

,,Tak a už se pomalu blížíme ke konci. Zbývá nám posledních sedm vystoupení,ale než se do nich pustíme dáme si pěti minutovou reklamní přestávku." oznámí Tom a v tom mi to dojde. Už jenom šest vystoupení a potom jdu já. A sakra. Zakoukám se na stěnu a nedokážu myslet na nic jiného. 

Another Camp Story (L.P.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat