36. The End

3.4K 144 26
                                    

,,Tak a je to tady. Ten moment na který všichni čekáme. Nyní poprosím porotce, aby přišli na pódium a vyhlásili výsledky." řekne Tom. Po mém vystoupení byla opět přestávka při které se dali dohromady hlasy   poroty a tak a teď nás opět všechny soutěžící nahnali na pódium na vyhlášení výsledků. My všechny soutěžící zde tedy stojíme a držíme se všechny za ruce. Příjde mi to hezké, je to takové, že ať vyhraje kdokoliv, budeme mu to přát. Já tedy stojím mezi Chloe a Peyton. Kluci, spolu se Selenou a Simonem tedy vstoupí na pódium a slova se ujme Simon.  

,,Předtím než vám vyhlásíme výsledky byhc jen rád řekl ,že jsem byl velmi mile překvapen kolik talentu jste nám dneska předvedli. Nebylo to vůbec lehké rozhodování jako na většině soutěží a jen vám chci říct že na sebe všechny můžete být pyšné, ale výherkyně bohužel může být jen jedna z vás, každopádně si zasloužíte ještě jeden obrovský potlesk." řekne tedy přičemž tak nějak střídavě kouká na nás soutěžící a do publika. Po jeho slovech se tedy ozve obrovský potlesk ze stran publika i všech potroců a taky Toma a já se musím usmát. 

,,Tak to byla slova velkého muže a teď poprosím našeí ozdobu poroty, aby nám sdělila kdo skončil na třetím místě, prosím Seleno máš slovo." řekne opět Tom.

,,Než vyhlásím tu z vás, která se umístila na třetím místě, jen bych chtěla poděkovat, že jsem mohla být součástí tohoto večera, byla to zábava se spoustou talentu. Ale dost okecávání, určitě jste všechny už nervózní. Takže na třetím místě skončila........Megan Jogg." řekne Selena. Megan je třetí, to je skvělý. I přes to čím jsme si prošly a jak se mě snažila vydírat jí to přeju. Všichni zde tedy začneme nadšeně tleskat zatímco ona si překvapeně jde pro gratulaci a taky si přebírá nějaké ceny. Co vím měl by tam být nějaký merch kluků,který snad ještě ani není v prodeji a pak nějaké sluchátka a takové věci. Docela pěkné ceny. 

,,Gratulujeme Megan a nyní poprosím tady kluky,aby vyhlásili druhé místo." promluví opět Tom, když si Megan stoupne trochu stranou. Já spolu s Peyton, Chloe a Anne si vyměníme nervózní pohledy a ihned se zase všichni chytíme za ruce. Slova se ujme Liam. 

,,I my s klukama děkujeme, že jsme mohli být součástí jak této soutěže tak tohoto tábora a s radostí oznamujeme, že na druhém místě skončila...............Chloe Cuff." panebože Chloe, Chloe, je na druhým místě. S holkama jí nadšeně objememe a ona se poté se slzami v očích tedy vydá dopředu a převezme si také své ceny, zatímco my s holkama si div nevykřičíme hlasivky. Moc jí to přeju, je úžasná. S holkama si poté opět stoupneme k sobě a já teď tedy stojím mezi Anne a Peyton. Je mi jansý, že to nevyhraju. Říkala jsem si že bych třeba možná mohla skončit na třetím nebo druhém místě,ale určitě nevyhraju. Pohledem vyhledám ségru v publiku,která na mě se zářivým úsměvm ukáže palec nahoru. S holkama se tedy chytneme opět za ruce a sálem se opět ozve Tomův hlas.

,,Tak a nyní se dozvíme vítězku,která vyhraje hlavní cenu a to nahrání vlastní písně u společnosti Syco Music, Simone prosím sdělte nám vítězku."  

,,Bude mi potěšením. Nebudu to nijak okecávat. Vítězkou dnešní soutěže se stává..................." přišlo mi to jako věčnost, cítila jsem jak se všechy ruce najednou stiskly silněji než do teď, každá chce vyhrát i přesto že bychom to přály i těm ostatním, je to asi normální. Stisknu oční víčka k sobě a jen čekám až uslyším jméno jedné z mých kamarádek a v tom se to ozve.

,,Amy Yorks." překvapeně otevřu oči i pusu dokořan. Je to tak zvláštní, celý sál najednou vyskočí na nohy tleskají, holky kolem mě skákají a objímají mě a já koukám střídavě na všechny porotce až se zastavím u očí mého přítele, který se na mě široce usmívá. Slzy se mi nahrnou do očí a já se tedy vydám směrem k Simonovi a stále na něj překvapeně hledím, zatímco on mi podá ruku.

Another Camp Story (L.P.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat