Han seungwoo POV
"Manelah si Yohan ni,kata nak belanja aku aiskrim". Mase aku tengah mencari cari Yohan tu aku ternampak pulak Wooseok tengah berjalan jalan. Aku pon tegur la dia.
"Woi! Kau nak pergi mane tu?"
"Nak pergi kelas la,pahal?"
"Ade nampak Yohan tak?"
"Tak, tapi tadi dia kene panggil dengan pegetua. Maybe dia kat office kot"
"Oh yeke, ok thanks"
Wooseok pon pergi...tapi entahla asal dia nampak hepy semacam jer..
GEDEBUSH!!
"Eh, sorry sorry. Saya tak perasan awak ade tadi" kata wonyoung dengan rase bersalahnyer. Padahal aku yg langgar dia tadi. Aduhaii ..
Dia pon pungut buku buku yg trjatuh tdi . Kesiannyer dia, dhla buku tu banyak,siapala yg suruh dia bawak sume buku tu sorang sorang.(padahal kawan kau sendiri tu yang suruh)
Aku baru jer nk tolong tapi.....
"Han seungwoo!!!"sergah yohan dgn tibe tibe.
"Haa,datang pon kau. Kau Ok tak?"
"Ok jer,hal kecik jer bro"
Dri tadi wonyoung still sebok pungut buku buku tu.then tiba tiba yohan datang kat dia. Wah...dia nk tolong ke? Jarang jarang ni..
" eh! Budak baru!! Semangat berjaya!! Hahahaa"
Haishh kawan aku sorang ni, ingatkan nk tolong tpi tolong maki si wonyoung tu adelah.
Tapi yg aku peliknyer..wonyoung tu dri tdi diamjer..dia ok ke tak?
Belum sempat aku nk offer diri untuk tokong dia ,yohan dah tarik aku..takpelah,maybe dia ok.aku harap nnti ade orng tolong dia.
Time aku jalan tu aku sempat pusing belakang tuk tengok keadaan dia.tapi...dia senyum kat aku. Wahh..pelik betul. Tiba tiba aku blushing time tu sebab...dia nmpak cantik sangat.
Aku rase dia memang lain dri yg lain...
Aku rase dia macam.....
BIDADARI..
END POV
Lepas yohan dan seungwoo pergi,wonyoung keseorangan lagi. Dia mengeluh,tapi dia tetap tersenyum. Bukan senang ye nak cari perempuan macam ni zaman sekarang..oklah jom sambung
Wonyoung pon terus menuju ke kelas sebelum dia terserempak dengan seorang lagi lelaki ni iaitu Cha Junho.
"Eh , Wonyoung !" awak ok tak ni? Sini, biar saya tolong " kata Junho.
" Eh, takpe-takpe saya boleh angkat sen.." belum sempat ayatnya habis,Junho dah ambik separuh buku daripada tangan Wonyoung.
Wonyoung pon biarkan saje, sebab dia tau niat Junho tu memng baik.
Tak lame lepastu,mereka pon sampai di kelas..objek pertama yg Wonyoung tercari-cari ialah 'Ahn Yujin'.
"Wah wah wah..bukan main sedap dia tidur mati kat situ. Dahla tinggalkan aku. Tunggu kau Yujin..siap kau" Marah Wonyoung dlm hatinya.
But, before anything happen, Wonyoung dan Junho pun letaklah dulu buku yg diorang angkut tadi di atas meja cikgu.
"Fuh, akhirnya.. Terima kasihla Junho sebab tolong saya angkat buku-buku ni ." kata Wonyoung.
"takde papelah, hal kecik jer."
" Awak ni memang tak padan dengan hensem la, baik pulak tu."
Dengan kata-kata Wonyoung dan beserta dengan senyuman itu memang tak sah kalau tak buat Junho blushing. Masalhnyer blushing terok tu.
"ermm oklah, Saya duduk dulu eh" kata Wonyoung lagi
"ok."bals Junho.
then mereka pun duduk di tempat masing-masing. Masa Wonyoung nak pergi tempat duduk dia tu dia terperasan yang Lee Eunsang (lelaki yg duduk sebelah Wonyoung) tengah merenung si Yujin yang tengah tidur mati kat situ.
"Jap..apasal pelik semacam je renungan Eunsang kat Yujin tu..takkan la dia ade hati kay Yujin kot..Eh, mustahil jugak sebab dia kan selalu buli Yujin . Pelik..pelik.. Ah! Lantaklah, Eunsang jer pon" monolog Wonyoung sediri.
*****************************
Hi guyss here some double triple update...sorry for make you guys waiting so long..
Just smile for the another hot day
😊😊
YOU ARE READING
[] C [] U GOT IT 🌈
Fanfiction"Anyeonghaseyo,saya Jang Wonyoung dari Sekolah Perempuan Weiha.Saya pelajar baru disini.Tolong beri tunjuk ajar." [Jang Wonyoung] "Seungwoo,kau suka dia ke ?" [Kim Yohan] 💮Jom! mendalami kisah pahit manis karakter fi...