Oh my! I know it was late but seriously komawo for the 1k. I Just..cannot.. 😆
__________________________________Ahn Yujin POV
Ottoke?.. Macam mana kalau diorang nampak apa yang aku buat tadi? W-wonyoung..tak ape ii ke? Ape aku nak buat ni.
"Ahn Yujin! "
Ahh! Jangan jerit nama aku.. Aku dh benci dengar nama aku sendiri. Just.. Jangan...
Aku mula mempercepatkan langkah aku lagi bila buat kali keduanya, aku dengar nama aku lagi..
" Ahn Yujin! Berhenti! "
Dan kini aku menyerah.. Aku dh penat nk lari lagi.
Dan kini, Wooseok sedang berdiri betul ii di depan aku dengan nafas yg tercungap-cungap..mungkin sebab penat mengejar aku tadi.
Huh, datang balas dendam untuk mempertahankan kekasih.. Tak sangka Wooseok ni gentleman jugak.
"Ape yg kau nak?! "
" Yujin, kau ke orangnya? "
" Ape yg ko merepek ni? "
" Kalau bukan kau yg buat Wonyoung macam tu kenapa tangan kau menggigil? Dan kalau memang bukan kau pon, takkan kau tak tau ape yg berlaku kat dia? Hm? Jawab. "
" So, kalau aku cakap aku yg buat semua tu pon, kenapa? Dia yg mulakan dulu! Dia yg sakitkan hati aku! Dia yg rampas kau dari aku!! "
" What?? "
" Kau buta ke?.. Tak, aku yg bodoh..patutnya aku patut beritahu kau awal ii. Beritahu yg aku suka kau.. Kalau tak, mesti kau takkan suka Wonyoung dulu. And.. Semua ni takkan jadi.. "
" Wah! Ape semua ni? drama betullah! Kau ingat aku dengan Wonyoung.. Couple ke? Wah.. Aku tak sangka dia tak bagitau kau pasal bende ni. Dengar ni, kitorang tak de hubungan macam tu ok. Kitorang cuma Cousin. Lagipun, kau ingat dia taste aku ke? "
" T-tipulah.. Habis tu, kenapa korang selalu je balik sama ii? Mana ada Cousin duduk serumah. "
" Haishh.. Kau pon tau kan Wonyoung tu anak yatim. Habis tu kau nak dia duduk kat mana? Mak aku kawen dengan pakcik dia tu pon satu kebetulan. Ape lagi yg kau nak? "
" Ermmm... "
" Sekarang cukup jelas kan? Jadi sekarang ni, aku nak kau pergi mintak maaf dekat Wonyoung. Dia kawan baik kau, kau tau tak betapa terluka ya hati dia sekarang? Cukup ii la dengan cinta monyet kau tu.Maaf, tapi aku tak perlukan sesiapa untuk mencintai aku. Dan kau kena ingat satu perkara, aku pon ada org yg perlu aku lindungi, dan orang tu Wonyoung. Walaupun sebenci-bencinya aku kat dia, aku tetap takkan biarkan org lain lebih membenci dia dari aku. U got it? "
Aku tak faham, bukannya aku tak faham dengan kata ii dia yg panjang lebar tu, cuma aku tak faham dengan situasi aku sekarang ni.
Aku baru sedar yg aku baru ditolak oleh satu-satunya lelaki yg menjadi cinta pandang pertama aku.. Dan aku hampir ii kehilangan satu satunya kawan baik yg aku baru khianati.
Aku yg jahat.. Aku tau..
Tanpa aku sedar, air mata aku mula mengalir. Wooseok pula sudah lama meninggalkan aku semasa aku sedang keliru dengan perasaan aku tadi.
Aku cuma, tak boleh tahan air mata ni. Tiba- tiba, lutut aku terasa lemah. Terus aku jatuh terduduk di lantai tanpa memikirkan betapa banyak titisan air mata yg sedang jatuh melimpah.
End POV
Sementara itu, di dalam tandas lelaki,Yohan sedang asyik memandang pantulan wajahnya di cermin..
"Ahh! Cukup!! Kenapa aku tak boleh lupakan dia pulak ni?! Ahh..Yohan.. Kenapa kau macam ni,Huh?
Dia dah sedaya upaya cuba untuk lupakan tapi dia cuma tak boleh. Memikirkan dia saja sudah cukup membuatkan muka Yohan habis merah. Dan kebetulan itu juga, Yunseong baru saja selesai dari 'tugasnya'.
"Wah..banyak yg keluar tadi.. Eh?! Yohan! Kenapa muka kau merah padam ni! "
Bersambung..
*Tq, tq, tq, tq.. Bye bye Im going to sleep now💓💓
YOU ARE READING
[] C [] U GOT IT 🌈
Fanfiction"Anyeonghaseyo,saya Jang Wonyoung dari Sekolah Perempuan Weiha.Saya pelajar baru disini.Tolong beri tunjuk ajar." [Jang Wonyoung] "Seungwoo,kau suka dia ke ?" [Kim Yohan] 💮Jom! mendalami kisah pahit manis karakter fi...