kim Yohan POV
"A-ape ni?.. Kenapa.. Jantung aku jadi laju? "
Dup dap dup dap
Ah, Takkanlah aku..suka dia..?
Hishh!takdelah. Mustahil ii.
Untuk mengiyakan apa yg ade dlm otak aku ni, cepat ii aku bangun untuk menjauhkan diri dari perempuan tu sebelum dia tiba ii tarik tangan aku.
Aku tak tau kenape..Tapi aku tiba ii jadi kaku.. ni first time..aku rase jantung aku macam nak terjun keluar dari dada.
Ahh.. Seramnya..
"Yohan....?"
Suara lembut dia tu membuatkan aku meremang.
Aku tak tau nak balas ape. Sebaliknya aku cuma jadi tiang yg bisu. Pergelangan tangan aku masih tak dilepaskan.
Personaliti aku sekarang ni memang tak melambangkan aku langsung.
Ok, aku tau dia masih x sedar sepenuhnya. Oleh itu,aku perlahan-lahan cuba untuk melepas kan pergelangan tangan aku dari genggaman dia.
I dont know why, tapi sebelum aku dapat melepaskan diri,dia tiba ii menarik tangan aku lagi sampai badan aku tergerak kedepan. Sekaligus membuatkan kedudukan mata aku betul ii selari degan mata dia.
Aku tak sanggup... Aku takut aku terjatuh dalam perasaan aku sekarang ni.
"Ottoke..? Dalam mimpi pon kau masih hensem.. kau sengaja muncul dalam mimpi aku kan. Paksa aku suka kau.."
Aaaa...
A-apa aku nak buat?
Dia baru luahkan perasaan kat aku ke?
Tanpa aku sedar muka aku semua merah.
Ahh! Ni bukan diri aku la. Aku tak pernah rasa malu macam ni seumur hidup aku.
Dia kemudiannya menutup semula matanya dari realiti yg dianggap mimpi tu. Sehinggalah dia sedar, yg tu bukan mimpi. Habis terbeliak mata dia sambil mukanya pula dengan cepat bertukar merah.
Tiba-tiba ,kedengaran bunyi pintu dikuak yg serta merta membuatkan aku tergolek beberapa kali kat lantai akibat ditolak oleh perempuan tu. Apa salah aku.
"Aww.." Terasa sakit menyengat di punggung.
Terlihat Seungwoo yg berada di muka pintu sambil cuba memahami situasi.
" Wonyoung, awak dah sedar!" Dengan gembiranya Seungwoo terus meluru kearah Wonyong yg kelihatan bingung.
Hishh,dia tak kesah pon dengan aku yg dh terduduk kat lantai ni.
"Yohan? Kenapa kau duduk kat lantai tu. Tak sejuk ke?"
Baru sekarang dia nak tanya.
"Ermm takde pape.. A-aku nak pegi tandas jap.."
Aku cepat ii meluru kearah pintu sebelum ditahan oleh Seungwoo.
"Yohan, kau sakit ke? Muka kau merah semacam ni. Kau ok tak?"
"Ok je..muka aku merah sbb panas kot.. err..aku pergi dulu"
Sebelum Seungwoo tanya bende pelik ii lagi, aku cepat ii keluar dari bilik tu.
Fuh,malunya aku..
Kim Yohan End POV
" Pelik , aku tak pernah tengok Yohan macamtu. " Kata hati kecil Seungwoo selepas kelibat Yohan hilang dibalik pintu.
Wonyoung pula sedang asyik melayan perasaannya yg kesal atas perbuatannya tadi.
" Ah ,OTTOKE~" Jerit Wonyoung tapi dengan suara yg amat perlahan supaya Seungwoo tak dapat dengar.
Habisla..
Bersambung.....
___________________________________
Yay,berjaya jugak harini update. Walaupon sekarang ni dh pukul 3.47 pagi. Huhu..
Tadi minum kopi satu mug. Mane reti nak tido.😐
YOU ARE READING
[] C [] U GOT IT 🌈
Fanfiction"Anyeonghaseyo,saya Jang Wonyoung dari Sekolah Perempuan Weiha.Saya pelajar baru disini.Tolong beri tunjuk ajar." [Jang Wonyoung] "Seungwoo,kau suka dia ke ?" [Kim Yohan] 💮Jom! mendalami kisah pahit manis karakter fi...