Ahn Yujin POV
Di dalam kereta.
"Ahjussi, bawak laju sikit boleh tak? Saya nak booking tiket konsert x1 ni. Cepatlah. "
" Baiklah miss, saya cuba bawak selaju yg mungkin. "
Hmm.. Sebenarnya, walaupun tiket tu dah habis aku still boleh dapat juga. Well, aku kan orang kaya. Hahaha
Kejap, baik aku ajak Wonyoung sekali pergi konsert x1 tu. Mesti dia suka. Tanpa membuang masa, aku terus mencapai telefon untuk mendail nombor Wonyoung.
Sebelum sempat keluar bunyi apa II, aku serta merta mematikan panggilan itu. Sebab.. Apa yang aku tengah tengok ni sangat membuatkan aku broken..
Di sebalik cermin kereta itu, aku nampak crush aku. Dan Wonyoung? Apa yg diorang buat? Diorang nampak mesra semacam jek. Gelak-gelak, pukul-pukul.. Jangan-jangan.. Diorang couple.
Oh, bodohnya aku. Aku sepatutnya tau selama ni. Wonyoung selalu buat reaksi pelik kalau aku cakap pasal Wooseok. Dia selalu tukar topik kalau aku tengah citer pasal Wooseok. Rupa - rupanya.. Ni yg berlaku.
Tsk..tsk..Sangup kau..sanggup kau Wonyoung! Kau bukan kawan aku!! Aku benci kau!!!
End POV
Setibanya di rumah double W (Wonyoung & Wooseok)
"Yah! Cuba kau tengok ni! Habis calar dah basikal aku. Menyesal aku bagi kau bawak tadi. Dah la merisikokan nyawa" Bebel Wooseok.
"Alah, kau ni. Anoyying la" Balas Wonyoung.
Tiba II pintu rumah terkuak seluas luasnya dan berdirinya di situ, omma.Dengan manisnya dia menyapa mereka.
"Uri adeul, wasseo? Ppalliwa, kita masuk dalam. Omma dah masakkan makanan yg sedap ni"
"De!" Sahut mereka. Tapi kes pasal basikal tadi still tak selesai.
Di malam hari..
"Wah segarnya dapat mandi! " Luah Wonyoung dengan puasnya lalu terus menghempas kan diri di atas katil.
" Aahla, seharian aku tak bukan Instagram. Apa yg Best hari ni? "
Dia pon terus mencapai Phone ya lalu dia pon scroll,punye scroll, punye scroll.. Tiba II dia ternampak satu benda yg sangat menarik perhatiannya.cer teka apende tu. Huhu..
"Perh!DAEBAK! X1 nak buat debut showcase lusa ni. Kenapa macam aku yg baru tau ni. Tak lah jadi ni. Aku mesti pergi. Yujin mesti dah tau. Baik aku call. "
Teet.. Teet....teet...teet
On call📞
WONY:Yeobuseyo?
YUJIN:Wae? *nada marah
WONY:Yujin~ah! Kau ni, lain kali bagi tau la aku. Aku tau yg kau dah tau pasal showcase tu kan. Jomla! Kita pergi sama II.!
YUJIN:Tak nak, buat apa aku nak pergi dengan kau. Kau bukannya kawan aku lagi pon.
WONY:Yujin? Apa kau merepek ni? Kenapa kau cakap macam tu?ohh,kau mesti bergurau ni kan.. Haha..apela kau ni. Terkejut aku tadi.
YUJIN:tak, aku tak main II sekarang ni! Kau bukan kawan aku! Dan Ku benci kau!!
Teet.
End call
Ahn Yujin site
"kau bukan kawan aku! Dan aku benci kau!! "
Teet.
" HISHH!!! "Marah Yujin sambil menghampakan telefonnya ke lantai." Pengkhianat! Geramnya aku!! "
Bersambung..
YOU ARE READING
[] C [] U GOT IT 🌈
Fanfiction"Anyeonghaseyo,saya Jang Wonyoung dari Sekolah Perempuan Weiha.Saya pelajar baru disini.Tolong beri tunjuk ajar." [Jang Wonyoung] "Seungwoo,kau suka dia ke ?" [Kim Yohan] 💮Jom! mendalami kisah pahit manis karakter fi...