Chapter 7 : You are drugs

218 29 3
                                    

Ahn Yujin POV

"Haaaah!!? Ja-jangan cakap yang kau n-nak bagi aku da-da-dadah ea!"

OMG! Serious ah! Aku tahu la dia jahat tapi takkanlah sampai jdi pengedar dadah.

"wei! Ape kau buat ni ha!? Kau jangan nak libatkan aku dengan bende-bende macam ni ea. Kita baru 18 tau,aku taknak masuk jail muda-muda...No!"

Tibe-tibe Yunseong pandang aku dengan muka yang pelik . Then reaksi dia adalah..

"Pffttt!! Hahaahah! Apende la kau ni, kau pikir aku ni ape ha? Tu vitamin la. Makan supaya kau tak asyik tidoo je. Ape la kau ni, dasar lurus bendul."

Kata Yunseong sambil menonjol-nonjol kepala aku ni lagi. Hisshh! Dia pikir kepala aku ni ape ah!? BOLA!?

Fuhh...takpe-takpe, its ok. Jangan marah . Aku tau niat dia baik , tapi...why so suddenly?

"btw, thanks bgi aku bendealah ni. But, asal tibe-tibe kau bagi aku bende ni?"

Sambil aku tunggu maklum balas dia tu, aku sempat ngap sebiji vitamin tu. Wow...rase strawberry,nyum nyum.

Definisi cara makan yujin>

Tak lama lepastu Yunseong pon jawab

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tak lama lepastu Yunseong pon jawab...

" Huh? Takde sebab..saje je"

"yeje kau ni, nampak macam ade something je. Cakap jelah,dont shy-shy."

"Ermm sebenarnya memang ade...sebenarnya aku nak cakap yang aku...su.."

Belom sempat Yunseong nak habiskan ayat dia, ade pulak orang dtang kacau daun.

" Ha! Tengah buat ape tuu? Kenape berdua-duaan ni?...wooo...kalau nak bersweet-sweet jangan kat kelas ea. Kalau kantoi nanti sape susah"

Celah Wooseok yang tiba-tiba muncul entah dari mane. Tapi takpe, sebab aku suka sangat tengok muke dia. Seenarnya aku dh lama dh ade crush kat dia...cume malu je nk luah. Lagipon dia ramai fans kot.huhu siape je aku ni.

 Wooseok tu dahla hensem,cute,suara pon sedap

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wooseok tu dahla hensem,cute,suara pon sedap . Memang tip top la. Hmmmm kalaulah dia tahu yang aku ni ade crush kat dia. Rase-rasenye dia terima tak?

"Hoi, yang kau ni apahal termenung sorang-sorang ni?"

Tegur Wooseok.

Alamak habesla! Dia perasan aku berangan pulak. Waa! OTOKE!?OTOKE?! Malunyer..tapi nasib baik Yunseong datang selamatkan keadaan.

"Kau takyah la nak sebok pasal dia, kau belom siap kan homework kau lagi kan? Pergi siapkan sana!" kata Yunseong.

"Hmm yela-yela..ay-ay boss!"
Balas Wooseok.

Wooseok pon duduk kat tempat dia untuk laksanakan arahan yg diterima tadi. Huhu..'maafkan  aku Wooseok,lambat laun pasti kamu akan perasan dengan perasaan ku padamu'(cari mood jap)

Btw, aku baru perasan yg Yunseong ni tiba-tiba jadi pelik pulak. Muka pon boleh tahan...Eh! Apala akku ni. No you cannot! Crush aku only for Wooseok . YES! betul tu.

Eh jap..

"ha Yunseong, bende ape yang kau nak cakap tadi?"

"ermm, takpelah. Lain kali jerlah . Aku terrlupa pulak bende yg aku nk ckap tadi.hehe..sory"

"hem, takpelah."

Setelah kejadian tadi berlalu,Wonyoung pon datang bawak aiskrim aku. Yay! ICE CREAM COWAHAEYO!!

End POV

Hwang Yunseong POV

Hishh! Kcau betol la Wooseok ni. Aku baru jer nak confess kat Yujin tadi. Aku takut jer kalau ade orang lain dah ambik dia dulu sebelum aku. Sebenarnya..aku dah lama tahu yang Yujin ade crush kat Wooseok and aku tahu yang Eunsang ade crush kat Yujin. Tapi, ape boleh aku buat? Macammana aku nak dekatkan diri aku dengan dia?

End POV


Yujin dan Wonyoung pon dari tadi duk sibuk makan aiskrim dengan nikmatnya. Mase Wonyoung tengah asyik menjilat
Aiskrimnya itu tiba-tiba ade manusia kejam ayng tolak aiskrim dia sampai habis muka Wonyoung comot dengan aiskrim. Kesian....kesian....

"Yah!! Apa ni!?" marah Wonyoung.

"oopss, biann. I really sengaja. Hahahha!" kata Yohan dengan sangat menjengkelkan.

Memang sahla Yohan yang buat. Siapa lagi kan nak kacau Si Wonyoung tu kalau bukan dia. Yohan pon lepas dah gelak macamtu dia pon pergi . Memang takde simpati langsung.

Wonyoung memang dah masak dah dengan perangai Yohan tu. So, let it go lah. Kesin Wonyoung, dhla aiskrim dia dah melekat kat muka. Takde kain lap pulak tu. And lagi teroks, takd orng pon nk tumpang simpati atas kejadia yg berlaku. Huhu, kesian sangat. Tapi nasib baik Cha Junho ade.bukan setakat caring,dahla bagi Wonyoung napkin untuk lap muke malah di siap bagi perhatian lagi. Awww soo sweet!

Waktu balik sekolah...

Wonyoung pon pergi ke lokernya untuk ambik homework dia tiba-tiba dia perasan yng ade satu sticky note yg beserta dengan bunga lavender.

" Siapa yang bagi ni,mane pulak dia tahu yg aku suka lavender? Secret admirer ke?whoa..takkanlah"

Wonyoung pon telitilah sticky note itu yang tertulis padanya...

Will be continued...

Haii again..first thing to say, im so stresss. Because of what, because of my exam is around the corner. So i will be extra busy for this week,the next week, and next week and the other next week. I want to saying gudbyee. Maybe i will not update much. Im so sorry guys...and wish me luck🙉😍😍

[] C [] U GOT IT 🌈Where stories live. Discover now