"Hayatım tam bir kaostu.
Eğer bu konuda herhangi bir özür bekliyorsanız başka tarafta aramanız gerekiyor. Asla pişman değilim. Her şeyi uçlarda yaşadım.
Ne diyebilirim ki? Hiç bir konuda ne olduğumu inkar etmiyorum.
Hayatım boyuca bir düzineden fazla insan öldürdüm. Hatta madem dürüst davranıyoruz üç düzineden fazla. Uzun süre önce saymayı bıraktım. Öldürdüm, yaraladım ama yakın zamana kadar sadece bir kez aşık oldum."
Orada olanlar hakkında hiç konuşmadan eve sağ salim vardığımızda Cara aralıksız bir saat boyunca bana sarılmıştı. Daha sonra bizi getirenin Alfredo olduğunu gördüğümde ise şok geçiriyordum. Yoldayken transta olduğum için etrafıma hiç bakmamıştım. Alfredo'yu en son gördüğümde kalbine bir kazık saplıyordum. Fakat Darcy beni o şatoya götürdükten sonra onu da daha önceden tanıdığımı fark ettim. Yani onunla da insanken tanışmıştık. Detayları konuştuk bana o gece neden orada olduğundan bahsetti ve en sonunda her şey olabildiğince normal halini aldığında odamdaki banyomda sıcak suyun altında rahatlıyordum. Şu an evimde bulunanları düşünmek istemiyordum.
Darcy ile Nadia mutfakta durum değerlendirmesi yapıyorlardı. Cara odasında güçlerine çalışıyordu ve Alex'i geldiğimden beri görmediğim için ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. O köpeğin iğrenç espri anlayışını şuan kaldıramam.
Gece olunca saklandığım odamdan çıkıp evimin en sevdiğim yerine doğru ilerledim. Çatıya çıkan merdivenlerden geçerken kasabanın manzarısını tekrar görmek için sabırsızlanıyordum. Fakat orada izinsiz birini görmeyi beklemiyordum. Darcy orada sırtı bana dönük oturuyordu.
Yanına gidip oturdum ve manzaranın tadını çıkardım. "Burasının senin yerin olduğunu bilmiyordum istersen gidebilirim." dediğinde bana bakmamıştı. "Sorun değil ben de senin burada olacağını tahmin etmiyordum."
"Nadia yarın gece yapabileceğini söyledi." dediğinde hiç bir şey hissetmedim. Elveda insan Aisha ve yeniden merhaba vampir Aisha.
"Alfredo'nun yaşadığını neden söylemedin?" dediğimde konuyu değiştirmek istiyordum.
"Hiç sormadın." dedi. Haklıydı sorumsuzca davranmıştım fakat aynı anda o kadar çok şey oluyordu ki hangisini sormam gerektiğini unutuyordum.
"Hiç ... Bir şeyler hatırladın mı?" kararsız sesini duyduğumda ne hatırlamam gerektiğini bilmiyordum.
"Bir kaç şey parça parça." dediğimde merakla bana döndü. "Bana anlat." dedi hemen.
"Pekala her ne kadar bunu neden bu kadar merak ettiğini bilmesem de bana bu bir ay boyunca çok yardım ettin o yüzden sana karşı daha iyi davranabilirim diye düşünüyorum." kaşları çatık bir şekilde cümlemi değerlendirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Vampirin İntikamı
FantasyÖlüm sadece başlangıç oldu onlar için. Ölümü yaşamak ise sonları oldu. Bu yolculukta yalnızsınız. Kimse sizinle birlikte gelemez. En karanlık anlarda ise umut yok. Bir vampir intikam alevinde yanıyor. Aslında bu hikayede ki herkesin bir intikam a...