Bu arada birşey söylemeden geçemeyeceğim.Siz kafanızda nasıl hayal edersiniz bilmiyorum ama ben bu karakter için bir yüz buldum.
Her ne kadar türk olsa da Medcezir izleyenler bilir.Nadir Bey olarak hayal ediyorum hani şu lakabı turunç olan adam olan adam. Benim kafamdaki isim bu siz nasıl istiyorsanız öyle düşünebilirsiniz.
Gözlerimi aradığımda tanımadığım bir odayı gördüm.Yatakta yatıyordum.Bir dakika ben en son partideydim.Bez tanımadığım birileri beni bayıltmıştı.Üzerimdekiler benim değildi.Üstümü kim değiştirdi ve neden buradayım.Üzerimde bana büyük gelen tişört dışında hiçbir şey yoktu.Kalçalarımı anca kapıyordu.Kulbu tutup aşağı çektim.Açılmadı.Kilitliydi.Harika hiç tanımadığım bir yerde kilitliyim.Bana bunları
yapan her kimse geberteceğim.Cezasını fena çekecek.Burada yanlız mıydım yoksa başka birileri var mıydı? Odada kendimi savunabileceğim birşey göremedim.Oda yeterince küçüktü.Bir yatak ve bir gardırop haricinde hiçbir şey yoktu.Gardıroba baktığımda kıyafetler dışında birşey olmadığını gördüm.Kapı sesiyle arkama döndüm.Kel bir adam sinirle bana bakıyordu.Yüzü tanıdık gelmiyordu.Daha önce hiç görmediğime emindim.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"
"Beni buradan kurtaracak birşey arıyordum."
"Ya öyle mi?"
Sırıtıyordu ama ses tonu tam aksini söylüyordu.Beni baştan aşağı süzünce rahatsız olmuştum.Kimdi bu adam ve benden ne istiyordu?
"Öyle."
Saçımdan tutup beni yatağa fırlattı.İnlememe engel olamadım. Dün gecenin etkisi hala sürüyordu.Her ne kadar haraketleri yavaş olsa da ilk olduğundan canım yanmıştı.Zayn'i düşününce ister istemez gülümsedim.Burada kilitliyim ve Zayn'in beni nasıl orgazm ettiğini düşünüyorum
Fanteziye bak.Bir kez daha kaçık olduğumu düşünüyorum.Onun da sırıttığını görünce anında ciddileştim.Yavaş haraketlerle de olsa yataktan
kalmayı başarabildim.
"Senin için çok güzel düşüncelerim var bebeğim."
"Sakın aklından bile geçirme"
"Anlaşılan birileri canını yakmış. Devam edebiliriz."
"Kimsin sen ve niye beni buraya tıktın?" diye sordum gereksiz imalarını gözden gelerek
"Duyduğuma göre Zayn sana aşıkmış.."
"Zayn için mi beni burada tutuyorsun?"
Büyük bir kahkaha patlattı sanki çok komik birşey söylemişim gibi.
"Akıllı olmana bayılıyorum."
"Beni burada tutamazsın."
"Tutarım hemde öyle bir tutarım ki..."
Sinirle yüzüne yumruğu geçirince sendeledi.Bunu beklemiyordu.Yaptığıma pişman olmak olmuştum.Neden sinirlerime hakim olamıyordum?
Çok sinirlenmişti.Gözlerinden alev fışkırıyordu.Sıkıca kolumu kavrayıp beni kendine çevirdi.Yanağımda hissettiğim acıyla başım savruldu.
Bana vurmuştu.Pislik bana tokat atmıştı.Şu ana kadar kimse el kaldırmamışken... Acıyla yanağımı tutarken bileğimden tutup sürüklemeye başladı. Hızlı yürüdüğünden ona yetişemiyordum.Tökezleyip duruyordum.
"Yavaş yürür müsün."
"Lanet sesini kes."
Merdivenlerden indikten sonra birinci kata geldik demiştim ki alta giden başka merdivenler gördüm. Bu evde ne kadar çok merdiven vardı.
Kapıyı açıp beni içeri ittirdi. Burası işkence odası mıydı? Karanlık ve soğuktu.Deponun içinden adım sesleri işittim.Geri gitmeye çalışırken bedene çarptım.Kollarımda bir el hissettim. Ne olduğunu çözmeye çalışırken oturtuldum.El ve ayak bileklerimde hissettiğim iple bağlandım.
Depoya benden önce gelmiş olmalıydılar.Ben hiçbir şey göremiyordum.
"Rahat dur.Buradan kurtulamazsın."
"Senin Zayn ile sorunun ne." dedim ama aldığım tek cevap uzaklaşan ayak sesleriydi.
"Sana diyorum ahmak."dememle gözüme beyaz bir ışık yedim.
Gözlerimi kısarak baktım. Büyük adımlarla yanıma ulaştı.Saçımdan tutup yüzüme tokatı geçirdi.
"Bir daha bana hakaret eder ya da sesini yükseltirsen o dilini sökerim.
İşaret vermesiyle bandı ağzıma yapıştırdılar.Su anda burada kaç kişi olduğunu bilmiyordum ama onun köpekleri etrafta olduğu sürece kaçamayacağımı biliyordum.Zayn'in bir an önce beni kurtarmasını bekliyordum.Beni her kim kaçırdıysa bedelini çok kötü ödetecektim.
"Çok merak ettiysen söyleyim.Zayn salağını dolandırdım. Beni bitirmek için planlar yapıyordu.Başka türlü de onu elime geçirirdim ama
en kolay yolu buydu.Ben de kolay yolu seçtim.Kız arkadaşının kaçırıldığını öğrendiğinde delirecek.Bu benim daha çok hoşuma gidecek."
İkimizin çıktığını nereden öğrenmişti? Asıl merak ettiğim soru buydu.
Cebinden beyaz bir poşet çıkardı. Poşetten çıkardıklarını yüzüme fırlattı.Tabiki de Elim kolum bağlı olduğu için tutamadım.Yere baktığımda bunların Zayn ile benim fotoğraflarımız olduğunu gördüm.Bizi takip mi etmişlerdi.Öpüşürken fotoğrafımızı çekmişlerdi.Sadece bu fotoğraf
bile çıktığımızın kanıtıydı.
"Fotoğraflara yazık olacak."deyip sinir bozucu kahkahasıyla depodan ayrıldı.
Zayn'in ağzından
Gözlerimi yavaşça araladım. Başım çatlatacak gibi ağrıyordu. Her ne olduysa büyük bir olay yaşandığı kesindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Indefinable
FanfictionHayat beklenmediktir. Beklenmedik hayatlar ortak noktalarda birleşir. Ama gerçek insanları kimse seçemez.Yaşanılanlar olaylar insanı değiştirir en önemli sonucuysa güveni sarsar.Tekrar güvenmek ise hiç görüldüğü kadar kolay değildir.Ama belki de güç...