Plan

38 5 0
                                    

Louis acil Doniya'yı arayınca grup evine gelmiştik.Onu bu kadar heyecanlandıran şeyi merak ediyordum.Önemli bir olay olmuş olmalıydı.

Kapıyı Niall açtı.İçeriden sesler geliyordu.Kavga mı ediyorlardı? Yakın arkadaş olduklarını sanıyordum.Doniya  içeriye gelmek istemiyordu.

Gidiyordu ki onu durdurdum. Beni çagırdıklarına göre benimle ilgili bir durumdu.İçeri girdiğimde gözüm ilk Harry'e kaydı.Kucağında bir sürü kağıtla hararetli bir şekilde çocuklara birşey anlatıyordu.

"Bu kadar acil olan ne?"

Liam sıkıntılı bir ses tonuyla"Çok zeki arkadaşımız süper bir plan uygulamış onun için yarın yola çıkıyoruz."diye homurdandı,

Neyden bahsettikleri hakkında bir fikrim yoktu.Ne planıydı? Hafızamı kaybetmeme yol açan adamla ilgili olabilirdi.Belki de o düşmanımdı ve benim intikamımı almayı planlıyorlardı.Daima birbirlerini koruduklarına şahit olmuştum.Onunla beni yüzleştirmeye çalışıyorlarda olabilirdi

Harry alev saçarcasına bakışlarını Liam'a çevirip"Seni sik kafalı herif.Büyük ihtimalle orada.En azından bir şansımızı deneyeceğiz."dedi.

Hiç bu kadar sinirli olduğuna şahit olmamıştım.Onu sinirlendiren her neyse büyük bir problem olmalıydı.Dişlerini birbirine bastırmış yumruğunu sıkıyordu.Liam'ı dövmemek için kendini zor tutuyor gibiydi.

"Biri bana burada neler olduğunu açıklayabilir mi?"

"Harry Jessica'nın adresini bulmuş dedi Louis sakince

Sanırım aralarında en sakini oydu. Harry Liam'a öldürecekmiş gibi bakarken bakışlarıyla uyarıyordu. Niall ise sanki burada değilmiş de başka bir yerdeymiş gibiydi.Tek kelime konusmuyor.Onların kavgalarını izliyordu.Jessica şu sevdiğim kız olmalıydı yüzünü bir türlü hatırlamadığım

"Ortada kesin birşey yok.Ama dünden beri bütün civarları araştırıyorum. Gidebilecekleri en kesin yer orası."

"Jessica kim?" diye sordu Doniya

"Zayn'in sevgilisi."

"Zayn'in sevgilisi mi var?" dedi

İnanmıyormuş da kendini inanmaya zorluyormuş gibi bir hali vardı. Bu kadar şaşırmasına anlam veremiyordum.Bu büyük bir olay değildi.

"Resmi var mı.Görmek istiyorum."

Harry kağıtlarla ilgilenirken Liam resmi uzattı.Yüzü tam gözükmüyordu ama dediklerine göre bu resmi bana depodayken göstermişlerdi.

Bayılınca da benli buraya getirmişlerdi. Doniya şaşkın ifadelerle resmi incelerken kişiliği mi biraz daha düşündüm. Bu kızdan başka kız olmamıştı mı hayatımda.Aklım yine derinlerden gelen anılarla doldu.Bir kızı öptüğümü görmüştüm.Ama bu değildi.Görüntü değiştiğinde kendimi o kızla kavga ederken bulmuştum.Sonra görüntü kayboldu.

Harry düşünceli bir şekilde kağıtları dağıtip saate baktı.

"Saat 14:47.Yarına kadar ezberleme şansınız var.

"Ne zaman yola çıkacağız."

"Öğleden sonra.Bugün biraz orada dolaşacağız."

Niall koltukta biraz doğrularak"Bu tehlikeli olmaz mı?"dedi.Ben geldiğimden beri ilk kez konuşmuştu.

"Çok yakınlaşmayacağız. Uzaktan inceleyelim."

"Ben yolu bilmiyorum."dedi Louis dürüstçe.Harry elini saçlarından geçirerek"Daha önce gittim ama pek dikkat ettiğim söylenemez dedi.

IndefinableHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin