31/10/2020 saat 21:06,
Söze nerden veya nasıl başlayacağımı hiç ama hiç bilmiyorum desem?
İlk defa bir kurgumun teşekkür bölümünü yazıyorum, ilk defa bir kurgumu sonlandırıyorum.
Öncelikle sevgili okuyucularıma teşekkür etmekle başlamak istiyorum. Sizler olmasanız ben belki de bunu bitiremeyecektim. Belki farkında değilsiniz ama sizlerin en ufak bir yorumu bile beni mutlu ve motive ediyor.
Buranın daha çok derinlemesine inmeden önce, kurguya başından beri bıraktığım ince ip uçlarını açıklamakla başlamak istiyorum.
Kronolojik olarak her bölümde bıraktığım izleri burada yazacağım. Belki bunları okuduktan sonra, baştan sona tekrar okumak isteyeceksiniz.En çarpıcı detay'ı açıklayarak başlamak istiyorum.
Bu kurgu tamamen Taeyeon — blue şarkısından esinlenmiştir. Her bölümün başındaki şarkı sözleri "blue" şarkısına aittir. Bazı bölümlerde bu kalın bazılarında ise ince bir font ile yazılmıştır. Bunun da bir anlamı vardı elbet.
Kalın olduğunda bu "gerçek dünyayı" anlatan bir bölümdü.
İnce fontlu yazıldığında ise bu "jungkook'un dünyasını" yani onun zihninde kurduğu bir evreni anlatıyordu.
Gerçek dünyada ona herkes "Jungkook" diye sesleniyordu.
Jungkook'un zihnindeki evrende ise ona "Jeongguk" diye sesleniyorlardı bu da kasıtlı yaptığım bir şeydi.1. bölüm :
Bu bölümdeki ayrıntı çok inceydi anlamanızı tabi ki de beklemiyorum. Bölüm sonunda Jennie Jungkook'a başının ağrıyıp ağrımadığını soruyordu bu da onun beyin tümörüne bir işaretti.
3. bölüm :
Onların geç kaldıklarını söyledikleri yer aslında doktor randevusu, Jennie'nin sonuç diye sorduğu şey aslında Jungkook'un tahlil sonucu.
4. bölüm :
Bu bölüm gerçek dünyadaki Jungkook'un rüyasında Jennie'yi sayıklayıp uyandığında onu sormasından ibaret. Buna şahit olan Taehyung çok şaşırmıştı fakat Jimin ona bunun sürekli olduğunu söylemişti. Yani burda aslında önceki bölümlerin Jungkook'un hayal ürünü olduklarının imasını yapmıştım.
5. bölüm :
Tekrar Jungkook'un zihninde geçen bir bölüm. Ağrılarının olması, halsiz oluşu yine hasta olmasına yaptığım bir atıftı. "Zamanı gelirse Jennie'nin kumaya ihtiyacı olacak" da Jungkook'un ölümüne olan bir ima idi.
6. bölüm :
Buradaki son 100 gün, Jungkook'un ameliyatına kalan günlerdi. Sonraki bölümlerdeki "X gün kala" bunların hepsi o güne aitti.
Sonraki bölümlerde zaten hasta olduğunu açıklamıştım.
Belki zihninizde şu soru oluşmuştur:
madem Jungkook'un zihninde gerçekleşiyordu onunla birlikte oluşu, o hâlde neden ona evlilik teklifini edemedi?Bu sorunun cevabı basit. Zihninde de olsa aslında Jungkook böylece kendi kendini motive ediyordu. Kendisi ve Jennie için mutlu bir son yazdı yani aslında Jennie'nin haberi dahi olmasa da, Jungkook Jennie için yaşamak istemişti. Onun hiç bir umudu yoktu ama sadece bu küçücük hayale tutunarak yaşamak istemişti.
Atladığım bir çok nokta vardır eminim fakat bu kurguya ayırdığım zaman istemsizce çok fazla uzadığı için şu an aklımda değil.
Bu kısıma, anlamadığınız veya kafanızda oturtamadığınız kısımlar var ise sorularınızı buraya bırakabilirsiniz hepsini cevaplamaya gayret göstereceğim.
Biliyorum çok geç yeni bölüm atıyorum ve biliyorum bundan dolayı çoğunuz kurgularımı unutuyordu bunun için sizden çokça özür dilerim ama umarım yine de keyifle okuduğunuz bir kurgu olmuştur.
Sizler olmasanız ben bunu inanın bitirmezdim, sadece sizi ve bu kurgudaki karakterlerimi yarı yolda bırakmak istemedim.
Mutlu son olmasını istiyordunuz fakat bu kurgunun gerçekçi ve klişe olmayan, farklı bir kurgu olmasını çok istemiştim. Sizi üzdüysem beni affedin ama bundan farklı bir sonu kafamda bir türlü oturtamazdım.
Hepinize çok teşekkür ediyorum, başından beri bana destek veren herkese çok teşekkür ederim. Sizleri çok seviyorum.
Benim mavim sizlersiniz. 💙
— roseblithe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blue ✧ jenkook ✓
Fanfiction(yetişkin içerik!) ❝Ölümün kıyısında gezerken bana ilk dalganı vuruşunla fark ettim seni. Maviydin sen. Okyanus ve gökyüzünün, hayatın rengi. Güç, sadakat, huzur ve güvenin rengi. Okyanus kadar derin ve bir o kadar da ulaşılmaz. Tutmaya çalıştığım...