Dagen ägnade jag hemma med killarna. vi softade mest heeeela dagen då de inte behövde jobba på deras musik eller något. Jag och Felix har myst i samma soffa hela dagen medan de andra killarna fick tränga ihop sig i den andra. På eftermiddagen får Omar ett sms av Kalle om att han har fest och undrar om han ville komma, det tog Omar som att han skulle ta med oss oxå så vi bestämde oss för att åka på fest.
Just när Omar läst sms:et och att den började om en och en halv timme fick jag lite smått panik. Jag sprang upp på mitt rum och öppna min garderob som såg kaos ut efter att jag bara tryckt in allt där. Jag letade och letade efter något att ha på sig och hittar sedan min svarta korta tajta klänning och ett par vita ballerina skor med lite klack på. Jag går sedan till sminkbordet och lägger på eyeliner och lite mörkare ögonskugga, samt mer mascara. Jag borstar mitt hår och lockar det lite lätt.
''Kan jag komma in?'' hör jag Felix röst bakom dörren efter han har knackat.
''Ja är alldeles strax klar'' svarar jag och Felix kommer in.
''Oh damn girl'' säger han när han kommer in och granskar mig uppifrån och ner.
jag fnissar lite sedan vänder jag mig mot mitt Skåp med örhängen och sätter i ett par diamant örhängen.
''Fan va snygg du är Sandra. Du är så vacker. Min Sandra'' säger Felix när jag sätter på mig mitt silverarmband.
jag går fram till Felix och ger han en perfekt kyss på läpparna. Vi drar ifrån och flätar ihop båda våra händer så att vi står mittemot varandra.
''Jag älskar dig'' säger jag och tittar upp på Felix.
''Min Felix'' lägger jag till
''Jag älskar dig mest. Min Sandra'' säger Felix och jag ställer mig på tå för att nå upp till hans läppar och han böjer sig ned. På mitten möts våra läppar och det blir en till en 'drömkyss' ni vet en sådan i filmer. Exakt en sån. Nästan för bra.
Våra läppar masserar varandra och båda flinar hela tiden.
''Jävla turturduvor. Vi har inte tid för sånt här. Festen börjar ju snart'' säger Omar när han går förbi dörren.
''Vi kommer'' skriker Felix och ger mig en snabb kyss.
''Du är så vacker'' säger Felix
''Du har sagt det'' säger jag och skrattar medan jag pussar han på kinden.
''Titta på mig'' säger han
''Du är verkligen vacker. Du är så jävla vacker'' säger Felix och jag tror att han menar på mitt dåliga självförtroende.
Mina ögon blir blöta. Han är då bra. Han är för bra. Han är bäst.
''Jag älskar dig och du ska veta att jag aldrig känt såhär för någon förut'' säger jag och ger han en snabb puss.
Felix torkar bort en tår och släpper en hand för vi ska gå men en hand håller vi fortfarande.
''Kom så går vi'' säger Felix och drar med mig ner.
-
När vi kom till festen så hade den varit i gång i kanske 5 till 10 minuter och det var redan sjukt mycket folk och galna var dom också. Vi kom in och Oscar och Ogge försvann direkt bland folkmassan. Jag och Felix släpper inte händerna utan håller kvar dom för att vi inte ska tappa bort varandra. Omar stod bredvid mig och pratade med Kalle och jag och Felix bestämde oss för att gå ut på dansgolvet. Vi hoppar till musiken, sjunger och har det jävligt kul bara. Sedan går vi till köket och tar varsina röda muggar med någon slakts dricka i och sätter oss på den stora balkongen fullt med människor. Vi pratar med nästan alla och skrattar. Vissa av dom känner jag igen från olika ställen men vissa är helt nya. Vi satt och pratade länge och jag tittade bak i mellan åt eftersom att vi satt där man gick ut på balkongen ifall någon ville komma förbi. Allt hade varit lugnt men denna gång när jag tittade bak fick jag en chock. Som att mitt hjärta stannade. Som att mitt hjärta fylldes av rädsla. Nu vart jag rädd. Där kom Alex och sina polare in från dörren på andra sidan huset.
Hur fan ska den här kvällen sluta?
ESTÁS LEYENDO
I think it's called love
FanficFan va besviken jag blev nu. Usch såna som beter sig som han klarar jag inte av. Jag trodde inte du skulle vara såhär. Men någonting ändras. Hade jag fel om han? Jag förstår ingenting. Allt som pågår. Allt som händer. Jag klarar inte av mer. Jag vi...