18☆Çikolatalı Kurabiye

123 11 9
                                    

Keyifli okumalar. :)

Karliene- Become the beast

Produced by Tommee Profitt ( feat. Svrcina)- Tomorrow we fight.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.


Aslında insanı en çok acıtan şey; hayal kırıklığı değildir. Yaşanması mümkünken yaşayamadığı mutluluklardır.

Dostoyevski

☆☆☆

7 Mart 2019

Elimdeki dosyanın bir sayfasını yavaşça geçtiğimde, gözlerimi sert bir şekilde yumup açtım. Bu masaya oturalı ne kadar süre geçmişti bilmiyordum ama ağrıyan gözlerim, zamanın hızlıca geçip gittiğini belli ediyordu.

Gözlerimi bir kez daha sıkıca yumup açarken dikkatimi toplamaya çalışıyordum ama raporlara bakarken, başta okuduğum paragrafı unutuyor, tekrar geri dönüyordum. Bu süreç o kadar uzun bir süre almıştı ki desteksiz, zihnimi toparlayabileceğimi düşünmüyordum.

Küçüklüğümden gelen bir alışkanlık olarak düşüncelerinden kaçan birisi olmamıştım. En ufak ihtimali atlamaz, beni rahatsız eden bir şey varsa çözümüne kavuştururdum. Başa çıkamayacağım bir ana geldiğimde de oturur saatlerce kendimi oyalardım. Bu bazenleri bir kitap olur, bazenleri bir dosya, bazenleri ise bir şişe viski... Şimdi ise karşımdaki dosyanın aklımı dağıtmasını bırak, dosyaya odaklanacak kadar bile kendime gelmemiştim.

İki hafta önceye kadar kendimi düzgün bir şekilde ilerletebilirken, beklenmedik ziyaret, sinirlerimi altüst etmişti. Altüst etmesi yetmezmiş gibi düzelmeme de engel olmuştu çünkü bazı şeyler yaklaşıyordu ve benim henüz yeterli gücüm yoktu, hazır değildim.

22 Şubat 2019

"Almira!" diye bağırdı endişeyle Bade. "Düşeceksin şimdi, çekil oradan."

Almira'yla Duru saçma sapan bir iddiaya girmişlerdi; Duru, Almira'ya, sahilin kenarında tek ayakla zıplayarak, kolların iki yana açık bir şekilde, elindeki dondurmalarla, dökmeden ilerleyemezsin demişti. Almira da inat etmiş, yapabileceğini söylemişti. İşin sonucunda Bade ve Elçin Teyze, onu durdurmaya çalışırken, biz kenarda, sadece çekirdeklerimiz eksik bir şekilde izliyorduk.

"Almira kızım değmez, uyma Duru'nun aklına," dedi Elçin Teyze aynı Bade gibi. İç çekmeden duramadım çünkü Almira bir şeyi bir kere kafasına koyuyorsa, her ne pahasına olursa olsun yapardı ve kimse engel olamazdı. O gün engel olunsa bile gider başka bir gün tamamlar, aklındaki planıyla ölmezdi. Bu yüzden Elçin Teyze ve Bade boşu boşuna çene döküyorlardı.

"İlker, oradan melül melül bakacağına az yardım etsene!" Dayım, onu kurtarmalı isteyen kısa bir bakış attığında, ben karışmam dercesine omuz silktim. Arkasından vurulmuş gibi hissettiğine emindim ama o toplara girmeyecek kadar aklım vardı. Dayım bıkkın bir şekilde onlara doğru yürürken, elimdeki çikolatalı dondurma akmasın diye yaladım.

Kafamı arkalarındaki uçsuz bucaksız gibi gözüken denizden, kendi arkama doğru çevirdim ve ağaca yaslanmış, geceye rağmen gözlerindeki nefretin saklanamadığı onu gördüm. Anında yumuşak yüz hatlarına sahip olan ifadem sertleşirken, kalbimin atış hızı arttı, midem kasıldı.

Neden biraz olsun mutlu olduğum bugünü  seçmişti ki? Başka bir zamanda kendisini belli etse, birbirimizin gözlerine bakarak nefret etmeye devam etsek, olmaz mıydı? Olmazdı ya, bir kez olsun, yanlışlıkla bile olsa güleceğim diye ödü kopuyordu, ödü...

Yeryüzündeki YıldızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin