{εμμονή}

1.6K 125 12
                                    

..στηρίζοντας τα μουδιασμένα του χέρια επάνω από τον θρόνο,σηκώθηκε μένοντας παγωμένος απέναντι της.
Τα μάτια του έπεσαν στα δακρυσμένα δικά της ,και αμέσως όλος του Ο κόσμος γκρεμίστηκε.
Κάθε που την κοιτούσε θυμόταν την τελευταία Εικόνα που είχε από εκείνην.
Εγκλωβισμένη στο κρεβάτι ενός άντρα που λεηλατούσε το κορμί της ,καταπατώντας όλες της τις αξίες.
<<Τζέιμς;
Και μόνο στο άκουσμα του ονόματος του από τα χείλη της η καρδιά του σταμάτησε.
<< πέρασε πολύς καιρός κυρία.
Τα δάκρυα της έγιναν ακόμη περισσότερα.
Τον κοίταζε κι όμως δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ήταν εκείνος.
<< μεγάλωσες μόνος ,είναι απολύτως λογικό να μη μπορείς να με πεις μητέρα.
<< Δεν με μάθατε να σας λέω με αυτόν τον τρόπο,στρατιώτη θέλατε Όχι γιο.
Της μιλούσε σκληρά ,το γνώριζε...διότι τίποτα στον κόσμο αυτόν ,Δεν μπορούσε να διαλύσει τον πόνο που ξεριζωνε τα πνευμόνια του σε κάθε στιγμή που περνούσε εκεί μέσα.
την παρατήρησε να τον πλησιάζει ,τείνοντας το διστακτικο της χέρι πάνω από το μουδιασμένο του πρόσωπο.
<< μίσησε με σε κάθε ανάσα που παίρνεις παιδί μου,Ποια Είμαι εγώ να σε κρίνω;
ΚΙ ύστερα το άφησε να τον χαϊδέψει με έναν τρόπο που ο Τζέιμς είχε ξεχάσει.
Τα δάκρυα του έτρεξαν ανελέητα πάνω από τα χέρια της ,μη μπορώντας να της κρύψει την Αγάπη που της είχε.
<< με μισείς όμως Όταν σε αγγίζω υποφέρεις.
<< Δεν υποφέρω..
<< Η σκληρότητα που πέρασες ως παιδί σε έμαθε να κρύβεις την Αγάπη από τους ανθρώπους..
<< άφησε με ,με πνιγεις.
Προσπαθώντας να τραβηχτεί μέσα από τα χέρια της ,προς έκπληξη του βρέθηκε καλύτερα μέσα σε αυτά.
<< Εάν σε πνιγω Τότε γιατί γύρισες σε εμένα;
Γυρίζοντας το πρόσωπο του προς το πλαι ώστε να το σκάσει ,συνειδητοποίησε πως έπαιρνε τα χέρια της μαζί Του.
<< άφησε με ..
<< Η υγεία μου Δεν και τόσο καλή,ίσως με το θέλημα του Θεού ,σύντομα αποχωρήσω για τους ουρανούς.
Ήταν θαρρείς και μόλις είχαν χτυπήσει κανονιες,καθώς γύρισε ξεπνοα προς το μέρος της ,με τα μάτια του να κλαίνε ασύστολα.
<<ίσως πάψω Τότε να σε πνιγ...
Δεν πρόλαβε να ολόκληρη την φραση της ,όταν τα δυναμικά του χέρια την τράβηξαν απότομα μέσα από την ζεστή του Αγκαλια κόβοντας της την ανάσα που με λυγμούς έβγαινε προς τα έξω.
<< μη το ξανά πεις αυτό άκουσες; αν σε χάσω θα καταστραφω....
Φιλώντας της το μάγουλο με τα μάτια του κλειστά ένιωθε την καρδιά της να χτυπάει κάτω από την δική του.
<< Γιε μου!! Μονάκριβο μου παιδί.
Του ανταπεδιδε τα φιλιά στο μάγουλο καθώς ακόμη και να το ήθελε όσο ψηλή και να ήταν ,Δεν μπορούσε να φτάσει το μέτωπο του παιδιού της.
<< μητερα..

{Η Ερωμενη Του Βασιλιά} The Mistress Of The KingWhere stories live. Discover now