{ ο μάντης }

823 77 1
                                    

Στεκόταν επάνω από το κατάρτι,όταν ο άνεμος διαπέρασε το πρόσωπο του χαϊδεύοντας τη πλάτη και τον αυχένα του.
Ο ουρανός ήταν γκρίζος,ενώ τα κύματα συνεχως εσκαγαν επάνω από το σκαρί του πλοίου , δημιουργώντας μια ανεπαίσθητη ανατάραξη.
<< Βασιλιά μου  στο επικίνδυνο αυτό νησί,θα πρέπει να αποκρυψουμε την πραγματική σας ταυτότητα, ειδαλως τα πράγματα θα είναι πολύ άσχημα.
Ο Χοακίμ σεβαλιέρ ήταν πάντοτε τόσο καχύποπτος και φοβισμένος με τις περιπέτειες,που αν του ζητούσες να ανέβει σε μια φοράδα και να διαπεράσει το ποτάμι,η απάντηση του θα ήταν" φρικτό αναπόφευκτος θάνατος.
<< Μην σε φοβίζουν εκείνοι οι άντρες Χοακίμ θα τους δώσουμε αρκετό χρυσαφι ώστε να έχουμε το πλήρες δικαίωμα να δούμε τον μονόφθαλμο.
<< ΚΑΤΑΡΑΜΈΝΟΙ ΦΟΝΙΆΔΕΣ .
το είχε πει τόσο δυνατά που ο Τζέιμς γύρισε απότομα και τον κοίταξε με υψωμένο φρύδι.
<< Με συγχωρείτε απλώς δεν το άντεξα .
<< Ελπίζω να μην αρχίσεις να φωνάζεις μέσα από το αυτί μου τώρα , γιατί θα σε ριξω στην θάλασσα.
Έντρομος ο Χοακίμ στάθηκε στο λιγοστό του ύψος και ξεροβηξε.
<< Κανένα φωναγμα κύριε.
Ο Τζέιμς κρατιόταν αρκετή ώρα ώστε να μη γελάσει,όμως με αυτή την έκφραση του Χοακίμ,ήταν αδύνατον.
Έτσι τον χτύπησε φιλικά στην πλάτη και συνέχισε να κοιτάζει την θάλασσα.
<< Μου λείπει. Το γέλιο της. Η αναπνοή της. Τα μάτια της.
<< Πως είναι η αγάπη κύριε;
<< Ωωω Χοακίμ,τι να σου λέω ; Σε αλλάζει ριζικά προς το καλύτερο,δεν αγάπησες ποτέ σου;
Τότε τα μάτια του Χοακίμ έπεσαν στο κενό.
<< Μάλλον όχι κύριε.
<< Δεν νιώθω πως μου λες την πλήρες αλήθεια.
Τότε ο Χοακίμ τον πλησίασε και στάθηκε και εκείνος απέναντι από την θάλασσα.

<< Ήταν βοηθός γιατρού. Όμως δεν ήταν γραπτό για εμάς.
Τα φρύδια του Τζέιμς έσμιξαν.
<< Θα ήθελες να προσπαθήσεις να μου διηγηθείς την ιστορία σου;
<< Νομίζω κύριε πως θα προτιμούσα να μη σας μιλήσω για αυτό, ήμουν μόλις είκοσι ετών,εκείνη ήταν δεκαοχτώ. Ήταν αληθινά ότι πιο όμορφο είχα συναντήσει.
<< Παρελθόν σε μια πρόταση, γιατι;
<< είναι νεκρή.
Το στομάχι του Τζέιμς σφίχτηκε.
<< Πως συνέβη αυτό;
<< Κόλλησε αρρώστια,την έχασα πολύ νωρίς, κι όχι μονάχα εκείνη,αλλά και το παιδί μας .
Ήταν η πρώτη φορά που ένιωσε τα χέρια του βασιλιά του να τον τραβάνε στην αγκαλιά του χτυπώντας τον παρηγορητικά στην πλάτη.
<≤ με συγχωρείς παλιοφιλε δεν ήθελα να σε θλίψω.
<< Πήρε μαζί της και την μοναδική μου ευκαιρία να γίνω πατέρας ,δεν αγαπησα ξανά από τότε,έτσι η μοναδική μου οικογένεια ήσασταν εσείς. Και αν αυτό σας παρηγορεί,στα μάτια σας έβλεπα το παιδί που δεν κατάφερα να αποκτήσω.
<≤ η αφοσίωση σου σε εμένα ήταν παραπάνω από αυτή του πατέρα μου ,εάν σε παρηγορεί.
Το χαμόγελο του σεβαλιέρ αστραψε και πάλι.
<≤ πιστέψτε με με παρηγορεί.
Τα βλέμματα τους διέκοψε ένας φρουρός.
<< Θα έχουμε τρεις μήνες ταξίδι,οι προμήθειες είναι έτοιμες κύριε.
≤< σε ευχαριστώ Ισαάκ μπορείς να πηγαίνεις..και εσύ σεβαλιέρ, ξεκουράσου,εγώ θα περιμένω εδώ ώσπου να δω την στεριά.
<≤ θα περίμενε τρεις μήνες εδω;
<< Αν χρειαστεί μπορώ να περιμένω και περισσότερο.

{Η Ερωμενη Του Βασιλιά} The Mistress Of The KingNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ