{ λαχτάρα}

1.2K 82 0
                                    

Τα μάτια του άνοιξαν αμυδρά παρατηρώντας το σκοτάδι του δωματίου του και τις στοίβες με τα χαρτιά που ακόμη δεν είχε υπογράψει. Τι θα έλεγε ο λαός του εάν έβλεπε την κατάντια του βασιλιά τους; Πόσο ανόητος μπορεί να ήταν για να πέσει τόσο χαμηλά στο έδαφος και να μη μπορεί να σηκωθεί ξανά;
Πετώντας τα σκεπάσματα από πάνω του , σήκωσε το γυμνό του κορμί και περπάτησε καταμηκος του εδάφους φτάνοντας μπροστά από το μικρό του γραφείο με τα έγγραφα,όταν η πόρτα άνοιξε απροειδοποίητα αποκαλύπτοντας μπροστά του το ζωηρό πρόσωπο της γυναίκας που πάλευε κατά ένα χρόνο να ξεχάσει.
<< Ασία;
Φανερά ταραγμένη κατέβασε τα μάτια της στο κορμί του και ύστερα τα ανέβασε και πάλι στα μάτια του , παρατηρώντας κατι νέο επάνω του.
<< Έκανες ζωγραφιές στο δέρμα σου;
Τα φρύδια του έσμιξαν κατεβάζοντας το βλέμμα του στα μεγάλα του μπράτσα του επάνω τους έδενε ένα δαχτυλίδι τατουάζ, και στην πλάτη του όπου υπήρχε ένα πολύ μεγάλο σε σχήμα σπαθιού με φτερά αγγέλου.
<< Εάν θέλεις να τα δεις πλησίασε.
Τα μαλλιά του ήταν ανακατεμένα ενώ τα μάτια του μισοκλειστα. Και μόνο σε αυτή την εικόνα θα έπρεπε να κάνει πίσω και να τον αφήσει μόνο του ,όμως είχε υποσχεθεί στην μητέρα του να τον σηκώσει από το έδαφος και ύστερα να πάρει ότι απόφαση εκείνη θα ήθελε.
έτσι κλείνοντας τώρα την πόρτα πίσω της ,έκανε ένα αποφασιστικό βήμα μπροστά του , κοιτάζοντας τα σκοτεινά σαν την μαύρη θάλασσα εκφραστικά του μάτια.
<< Με προσέλαβαν ως νοσοκόμα σου ,δεν νομίζεις ότι θα έπρεπε να είσαι ντυμένος;
<< Ως τι; Ως νοσοκόμα μου;
Το δυνατό του γέλιο την έκανε να τον κοιτάξει αυστηρά.
<< Θα σε προσέχω ώσπου να αναρρωσεις και ύστερα θα φύγω.
Το γέλιο κόπηκε και αμέσως την θέση του πήρε η έκφραση του Γερακιου.
<< Θέλεις να αναρρωσω;
<< Είσαι ο βασιλιάς μας και βέβαια αυτό είναι που θέλω.
Δεν περίμενε από εκείνη δεύτερη λέξη, άπλωσε το δυνατό του χέρι μπροστά της , αρπάζοντας την απροειδοποίητα από τον καρπό.
<< Μου έλειψες.
Την τράβηξε με ένταση επάνω στο γυμνό του σώμα , κλειδώνοντας την στο κορμί του ,έτσι ώστε να μη μπορεί να του το σκάσει.
<< ΕΊΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΆΦΗΣΕ ΜΕ ΕΊΜΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΈΝΗ.
ο θυμος του αυξήθηκε.
<<μη μου φωνάζεις εμένα γυναίκα.
<< Είπα άφησε με θα σε χτυπήσω.
Κι άλλος θυμός στην έκφραση του.
<< Τζέιμς ειπα αφ..
Δεν την άφησε να συνεχίσει,της άρπαξε με δύναμη το χέρι τραβώντας της το δαχτυλίδι του γάμου της από το δάχτυλο.
<< ΤΙ ΝΟΜΊΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ.
Το κοίταξε ένα δευτερόλεπτο και ύστερα στο πέταξε στο έδαφος, κολλώντας την ακόμη πιο έντονα επάνω του.
<< Σου είπα πως μου έλειψες,θέλω να σου κάνω έρωτα τώρα .
<< Αν νομίζεις ότι θα σε αφήσω να με αγγίξεις είσαι γελασμενος.
<< Δεν σε ρώτησα,θέλω να σου κάνω έρωτα τώρα ,σε ποθώ έναν ολόκληρο χρόνο ,και θα σε πάρω,είσαι δική μου , πάντοτε ήσουν.
Περνώντας με δύναμη το χέρι του μέσα από τα μαλλιά της ,την τράβηξε προς τα πάνω , ορμώντας σαν θύελλα στο μισάνοιχτο της στόμα.
Τα χείλη του πήραν τα δικά της σε έναν ανεξέλεγκτο χορό,ώσπου η Ασία έπαψε να πατάει στο έδαφος,την σήκωσε στον αέρα κολλώντας το κορμί της επάνω στο γραφείο.
Τα χαρτιά σκορπίστηκαν δεξιά και αριστερά,αυτο όμως δεν έδειξε να τον νοιάζει, αντίθετα πέταξε και εκείνος όσα μπορουσε, ανεβάζοντας στα τυφλά το φόρεμα της ως τις πολυπόθητες γαμπες της.
<< Πέρασε ένας ολόκληρος χρόνος που σκέφτομαι ότι σκοτώνω κάθε ημέρα τον σύζυγό σου με διαφορετικούς τρόπους ,μόνο και μόνο για να κοπασω τον πόνο του να μη σε έχω .
<< Τζέιμς είναι αργά μη το κάνεις δεν σε θέλω δεν...
Το χέρι του σύρθηκε μέσα από το φόρεμα της ανεβάζοντας το ακόμα περισσότερο,συνάμα όμως την άκουγε. Η τουλάχιστον προσπαθούσε.
<< Σου έκανε έρωτα αυτός;
<< Μη με αναγκάσεις να το πω..
Και τι ακριβώς θα του έλεγε αραγε; Ότι ο Μάθιου αγαπούσε μια άλλη γυναίκα και η Ασία δεν κοιμήθηκε ποτέ μαζί του; Ή ότι εκείνη αγαπούσε εκείνον;
Σώπασε.
<<Θέλω να σκοτώσω εκείνον και εσένα μαζί και δεν γνωρίζω το γιατί γεννήθηκαν τόσα συναισθήματα μέσα από εμένα.
Αρπάζοντας την από τον αυχένα την κόλλησε στα χείλη του μπαίνοντας ταυτόχρονα ανάμεσα από τα πόδια της.
<< Με πονάει ,με πονάει να σε φαντάζομαι με άλλον ,και αυτό το οποίο μου έρχεται τώρα να σου κάνω είναι να σε ικανοποιήσω όσο δεν σε ικανοποίησε ποτέ του κανένας.
Εισχωρώντας απροειδοποίητα μέσα από το κορμί της την παρατήρησε να ανοίγει διάπλατα τα μάτια και ταυτόχρονα τα χείλη, παίρνοντας βαθιές αναπνοές.
<< Τ τι έκανες τι εκα..
Δεν την άφησε να συνεχίσει την τράβηξε ακόμη περισσότερο από τον αυχένα, σφραγίζοντας το στόμα της σε ένα δυνατό μα συνάμα ακίνητο φιλί,στο οποίο της πήρε την ανασα.
Κι όσο και αν ήθελε να του αντισταθεί σε αυτό η Ασία τον αγαπούσε τόσο που του παραδόθηκε πλήρως,τα χέρια της όρμησαν μέσα στο πυκνό σμήνος των μαλλιών του ,και το κορμί της κόλλησε ακόμη περισσότερο επάνω του , τοποθετώντας τον ακόμη πιο πολύ μέσα της.
<< Τζέιμς...αχ Τζέιμς.
≤≤ εγώ μπορώ να σου δώσω ότι επιθυμείς ,κανένας άλλος!
Στηρίζοντας τα χέρια του στο γραφείο δεξιά και αριστερά της , ξεκίνησε αν και τόσο ψηλος να σηκώνεται στις μύτες των ποδιών του και ύστερα να κατεβαίνει και πάλι κάνω , κάνοντας για αρκετή ώρα την ίδια επανειλημμένη κίνηση. Ώσπου την άκουσε να αναστεναζει και αδύναμη να προσπαθεί να πέσει προς τα πίσω.
Όμως δεν θα της το έπρεπε τώρα . Δεν θα την άφηνε να τον ξεχάσει τόσο εύκολα.
Σηκώνοντας την Με δύναμη επάνω του , αδιαφόρησε για το τέλος που ένιωθε να τον πλησιαζει ,και την ξάπλωσε επάνω στο κρεβάτι, κρατώντας τα χέρια της Με δύναμη πίσω από την πλάτη της.
<< Εγώ ειμαι δυνατός, το νιώθεις έτσι;
Πλησιάζοντας το στόμα της της ψιθύρισε πάνω από αυτό.
<< Σου αρέσει η δύναμη μου Ασία;
Προσπαθώντας να ελευθερώσει τα χέρια της ένιωσε τα δικά του να τα κρατούν κάτω.
<< Αυτό που κάνουμε είναι λάθος.
<< Απάντησε μου .
<< Ναι εντάξει; Μου αρέσει.
Γυρίζοντας το κεφάλι της στο πλάι δεν πρόσεξε το πλατύ του χαμόγελο γνώριζε όμως ότι ήταν εκεί.
Τότε τα χέρια της ελευθερώθηκαν με τα δικά του να δένουν γύρω από το σώμα της , κινώντας το κορμί του ξανά μέσα της ώσπου ήρθε η δική του στιγμή να αφαιθει στο τελείωμα του πάθους του.

Τότε τα χέρια της ελευθερώθηκαν με τα δικά του να δένουν γύρω από το σώμα της , κινώντας το κορμί του ξανά μέσα της ώσπου ήρθε η δική του στιγμή να αφαιθει στο τελείωμα του πάθους του

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
{Η Ερωμενη Του Βασιλιά} The Mistress Of The KingNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ