Το γυμνό της σώμα , ξάπλωσε επάνω από το διπλό τους κρεβάτι.
Τα μάτια του έπεσαν στο φουσκωμένο απο την εγκυμοσύνη στήθος της,και στην κοιλιά της που έδενε απίστευτα πάνω από το κορμί της.
Οι καμπύλες της ήταν τόσο ζεστές που πάλευε με την παρόρμηση να τις αγγίξει,ενώ η γυναικεία της είσοδος που βρίσκονταν μπροστά του σαν τρίγωνο της κολάσεως, παρέμενε ταπεινή,ώσπου να την αναστατώσει λίγο.Έγειρε από πάνω της και έσυρε την παλάμη του καταμεσής της κοιλιάς της , ακούγοντας την να αναστεναζει.
** Κρατησου Τζέιμς....
Κρατησου....
Ίσως μια άλλη φορά..Ορμώντας πάνω από το στήθος της του αποθεσε τρυφερά αργά φιλιά,καθώς εγερνε με τα χέρια του τους μηρούς της.
Τα χείλη του ειχαν γίνει κατακόκκινα από την μανία του να απορροφήσει κάθε γεύση από το κορμί της.
Ήταν θαρρείς και θα έσταζαν αίμα.
<< Ωωω Τζέιμς μου...Τον τουμπαρε.
Χαιδευεψε με το χέρι της την κοιλιά του , σέρνοντας ύστερα την γλώσσα της από το στομάχι του,ως το χνούδι της κοιλιάς του.
Τα δάχτυλα του εισχώρησαν μέσα από τα μαλλιά της ,βογκωντας με ένταση, έχοντας τεντώσει το κορμί του σαν τόξο.
Αναστεναζε και πάλευε να ανανει, ανοίγοντας το στόμα του με ένταση.
Τα χέρια της χάιδευαν τώρα την κοιλιά του ,και το στόμα της ανέβαινε στο στήθος του ,όπου και το φίλησε τρυφερά, κόβοντας του την ανάσα.
Τα πόδια του είχαν ανοίξει και ολόκληρη η λεκάνη του ανέβαινε προς τα πάνω , τρίβοντας το κεφάλι του στα σεντόνια.** Οχι !! Δεν θα σε αφήσω να νικήσεις .
Αρπάζοντας της τα χέρια στον αέρα ,της τα έσφιξε μέσ' από τα δικά του,και την τουμπαρε στο κρεβάτι, ανεβαίνοντας από πάνω της με ένα σκοτεινό βλέμμα.<< Κα κακε..
<< Σςςς
<< Θα σου δείξω έναν όμορφο τρόπο σήμερα,ώστε να προστατέψω το παιδί Μου.
Ξάπλωσε στο πλάι της , κατεβαίνοντας πάνω από το κορμί της ,και έμπλεξε τα πόδια του ανάμεσα από τα δικά της.
<< Τώρα πέρασε τα δικά σου γύρω μου .
Και κάπως έτσι , εισχωρησε στο βάθος της ψυχής της ,με μια ανεξέλεγκτη ορμή,που τους έφερε στα όρια.
Το κορμί της Κολουσε πάνω του ,η κοιλιά της σέρνονταν στην κοιλιά του,σε έναν ανεξέλεγκτο χορό αυτοκυριαρχίας και πάθους.
Με τις φωνές τους να ενώνονται στην κορύφωση..{......}
..πολλές ώρες αργότερα, αφότου είχαν χορτάσει για λίγο, κοιτάζονταν ικανοποιημένα μέσα στα μάτια ,με τον Τζέιμς να της χαμογελάει σταδιακά.
<< Είσαι ολόκληρη η καρδιά μου , όμορφη κοπέλα της σκηνής.
<< Θα με αφήσεις ποτέ να ακροβατησω ξανά;
Μια συννεφιά κατεκλεισε το πρόσωπο του .
<< Δεν μπορώ, φοβάμαι για εσένα .
<< Δεν θα πέσω.
<< Δεν ρισκαρεις ότι αγαπάς Ασία με την πεποίθηση ότι όλα πάντοτε θα πάνε καλά.
<< Είσαι αρκετά γενναίος για να το ρισκάρεις εσύ Τζέιμς μου.
<< Δεν είναι γενναιότητα να παίζεις κορόνα γράμματα την ζωή κάποιου που αγαπάς..