{ η αμαξα του βασιλιά }

1.2K 104 4
                                    

Έτοιμη να το σκάσει και να κρυφτεί για το υπόλοιπο της ζωής της , κατεκλεισμενη από μια ανεξήγητη ντροπή,άκουσε εκείνην την καταραμένη φωνή να απευθύνεται σε ολόκληρο το πλήθος μαζί και σε εκείνην.
<< Αυτός ο πίνακας δεν πουλιεται,ανήκει σε εμένα.
Έντρομη πέταξε τον μανδύα από πάνω της και στράφηκε στο μέρος του αντιλαμβανόμενη πως εκείνη την στιγμή την είχε κι όλας προσέξει.
Τα σκοτεινά του μάτια έπεσαν επάνω της σαν μαστίγια της νύχτας, χτυπώντας την ανελέητα. Και παρατηρώντας την από τη κορφή ως τα νύχια.
<< Που γνωρίζεται την κόρη μου κύριε και την ζωγραφίζεται με τόσο ζωηρές εικόνες;
Η Ασία γνώριζε πως ο πατέρας της δεν θα μπορούσε να τα βάλει μαζί του ,όμως ήταν γονιός,και οι γονείς τα έβαζαν και με τον ίδιο τον Θεό για τα σπλάχνα τους.
<< Δική σας κόρη;
<≤ μάλιστα βασιλιά μου ,δική μου .
Τα πόδια του Τζέιμς πάτησαν το σκαλοπάτι κάτω από τον θρόνο και πλησίασαν τον άντρα,με μάτια προσεγμένα σε κάθε τους έκφραση.
<< Πέρα από βασιλιάς αυτού του τόπου ,είμαι και λάτρης της τέχνης, ζωγραφίζω από παιδί .
<< Μα το παιδί μου κύριε..
<≤ η κόρη σας είναι ότι ομορφότερο έχω δει εδώ και αρκετά χρόνια,σε εκείνον τον πίνακα δεν παρατηρείται τίποτε το πονηρό,πέρα από μια αγωνίστρια της ζωής .
Η Ασία τον άκουγε και ευχόταν να μην το είχε κάνει ...
<< Όλος εκείνος ο κόσμος ξέρετε τι θα σκεφτεί για το δικό μου το παιδί;
Ο Τζέιμς στενεψε τα μάτια.
<< Πάνω σε αυτό ,έχω να σας κάνω μια επαγγελματική πρόταση.
Ο πατέρας έδειχνε να παγώνει για μερικά δευτερόλεπτα.
<< Πρόταση; Τι πρόταση;
<< Όπως σας είπα είμαι πέρα από βασιλιάς και ζωγράφος,έτσι η πρόταση που θα σας κάνω είναι η εξής,θέλω να ζωγραφίζω την κόρη σας και να δημιουργώ τα πορτρέτα και τους πίνακες της ,ανταμοιβοντας εκείνη και εσάς για τον κόπο αυτών των καιρών.
<< Μα βασιλιά μου αυτό είναι ανήκουστο εγώ..
<< Τίποτε το πονηρό κύριε ,της προσφέρω δουλειά στο παλάτι μου ,ως μούσα της ζωγραφικής μου ,με κάθε κόστος.
<< Υψηλότατε μου αυτό ..
<≤ αυτό θα κρατήσει την κόρη σου ασφαλή από τα υψώματα και τους μεθυσμένους άντρες της αγοράς,γνωρίζω πως έχεις θέματα υγείας ,είναι η ευκαιρία της να σε βοηθήσει,θα της παρέχω όλα τα χρήματα για τα φάρμακα και την άνεση της,όχι ως δώρα αλλά ως ανταμοιβή από την σκληρη και αποτελεσματική δουλειά της.
Η Ασία που όση ώρα άκουγε προσεκτικά κάθε λέξη εκείνου του άντρα , πετάχτηκε μπροστά από τον πατέρα της αγριοκοιταζοντας τον .
<< Δεν σε έχουμε ανάγκη άκουσες; Όσο για τα φάρμακα του πατέρα μου το έχουμε κανονίσει και..
<< Το γνωρίζω δεσποινις μου ,εγώ έστειλα τον καπετάνιο και τον γιατρό Μάρτζορι Κέιτζ,είναι ο βασιλικός γιατρός του παλατιού.
Έντρομη γύρισε και κοίταξε τον πατέρα της.
<< Εσύ;
<< Θα σου δώσω τον χρόνο να το σκεφτείς ,εάν πραγματικά θέλεις να έχεις την δυνατότητα να παρέχεις τα πάντα στην οικογένεια και στον εαυτό σου ,μπορείς να δουλέψεις έντιμα.
Προτού προλάβει όμως να του απαντήσει εκείνη, το χέρι του πατέρα της ,που ακούμπησε πάνω από τον ώμο της την σταμάτησε.
<< Έχει δίκιο εκεί όπου δουλεύεις κινδυνεύεις.
<< Μα πατέρα εγώ.
<< Θέλω την καλύτερη ζωή για εσένα! Σύντομα θα πεθάνω ,μπορείς να μαζέψεις κάποια χρήματα για να ζήσεις .
Τα μάτια της γέμισαν δάκρυα.
<< Όχι δεν πρόκειται να πεθάνεις ,θα σου παρέχω όλα σου τα φάρμακα,θα σε φροντίζω.... δέχομαι..αν μου υποσχεθείς ότι θα δουλεύω έντιμα,το δέχομαι..φτάνει να κάνεις τα πάντα για τον πατέρα μου .
Ο Τζέιμς προσπάθησε να κρύψει το βάρος που είχε στο στήθος του από την αντίδραση της ... ένιωθε με εκβιαστη όμως δεν είχε άλλο τρόπο για να την φέρει όσο κοντά την ήθελε.
είτε δούλευε είτε όχι για εκείνον, ο Τζέιμς θα προστάτευε τον πατέρα της και θα έκανε τα πάντα για την υγεία του.
<< Υπόσχομαι,το μόνο που θα κάνεις είναι να ποζάρεις για τους πίνακες μου ,με διαφορετικά φορέματα σε διαφορετικά μέρη,κι ότι αξίζει το αποτέλεσμα θα το παίρνεις στα χέρια σου και θα τον φροντίζεις ακριβώς όπως το θέλεις.
Η καρδιά της ζεστάθηκε.  Το κεφάλι της εγνεψε καταφατικά.
<< Πότε πιστεύεται ότι πρέπει να ξεκινήσω;
Τα μάτια του έπεσαν σκοτεινά επάνω της.
<< Φρουροί!!
<≤ μάλιστα βασιλιά μου
<≤ ετοιμάστε δύο δωμάτια για τους καλεσμένους μας...από εδώ και πέρα θα μείνετε μαζί μου.
Έντρομη τον κοίταζε άφωνη στα μάτια.
<< ΠΩΣ ΑΥΤΌ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝ..
<< Απολύτως λογικό, θα δουλεύουμε σκληρά όπως σου αναφερα και στην αρχή, μέρα νύχτα ,κάτι που θα σε τραβάει μακριά από το σπίτι σου και εκείνον,ενώ εάν μένετε μαζί μου ,η υγεία του θα πηγαίνει προς το καλύτερο,θα τον προσέχω μπροστά στα μάτια σου .
Όσο και αν ήθελε να πει πως είχε άδικο η Ασία γνώριζε το πώς δεν είχε.
Ο πατέρας της είχε παραπάνω πιθανότητες να ζήσει εκεί μέσα .
<< Καλώς μα.
<≤ δίχως μα ,έξω θα σας περιμένει μια άμαξα θα σε βοηθήσουν να μαζέψεις τα πράγματα σας ,όσο για τον πατέρα σου θα τον πάνε κατευθείαν να ξαπλώσει , χρειάζεται ξεκούραση..νωρίς το πρωί θα σου εξηγήσω τους κανόνες και τις προϋποθέσεις του να δουλεύεις μαζί μου.
Μη έχοντας τι άλλο να του πει προσπάθησε να υποκλιθεί,και ύστερα έστρεψε το κορμί της ακολουθώντας τους φρουρούς προς την άμαξα.
Χρειαζόταν μια δουλειά και εκείνος της έδινε την πιο κερδοφόρα.
έτσι θα κρατούσε τον καλό της πατέρα στην ζωή ,και θα μπορούσε να του παρέχει μια ζωή αντάξια στην καλοσύνη του.
Μόλις τελείωνε η δουλειά της με εκείνον τον άντρα,θα πήγαιναν πίσω στο σπιτικό τους και θα ήταν γεμάτοι από υγεία.
Δεν θα έχανε και εκείνον..ο βασιλιάς θα την βοηθούσε να τον κρατήσει.
Όπως είχε δει στο όνειρο της , πρωτού πέσει ,εκείνος την είχε πιάσει και της είχε σώσει την ζωή.
Ίσως ήταν σημάδι από τον Θεό . Η Ασία δεν πίστευε ποτέ της στα όνειρα,όμως αυτό ήταν κάτι το οποίο της έδειχνε τον δρόμο.
Υπήρχε ελπίδα ,και με αυτήν την ελπίδα θα νικούσε τον πόνο από την πληγωμένη καρδιά του πατερουλη της.
Ωωω πόσο τον αγαπούσε!! Πόσο ευτυχισμένη την έκανε η σκέψη της ελπίδας...πόσο μα πόσο.
<≤ περάστε κυρία.
Χαμογελώντας στον φρουρό σκούπισε τα μάτια της και πέρασε μέσα από την βασιλική άμαξα , μυρίζοντας ένα ανεξήγητα ευωδιαστό άρωμα ,καθισμένη επάνω σε ένα απαλό και βελούδινο κάθισμα.
<< Καλωσορίσατε στην άμαξα του βασιλιά.

<< Καλωσορίσατε στην άμαξα του βασιλιά

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.







{Η Ερωμενη Του Βασιλιά} The Mistress Of The KingDove le storie prendono vita. Scoprilo ora