<<τρέμεις,κρυώνεις;
<< Φο.. φοβάμαι.
Το αχνό του χαμόγελο την έκανε να δαγκώσει το χείλος της που έτρεμε.
<< Με εμπιστεύεσαι; Πρέπει να με εμπιστευτείς,δεν πρόκειται να σε πονέσω.
<< Η κυρία Έμιλι Στιούαρτ,μου είχε τονίσει ξεκάθαρα το πώς τούτη η επαφή πονάει σαν μαχαίρι στην καρδιά .
Το απαλό του γέλιο την έκανε να κοκκινίσει.
<< Τότε μένει να κερδίσω την εμπιστοσύνη σου.
Δένοντας τα χέρια του γύρω από την μέση της ,την κοίταξε με προσοχή μεσα στα μάτια ,και τότε το είδε ,είδε όλα όσα έκρυβε πίσω από την μάσκα της σκληρής..είχε μεσα στα χέρια του ένα μικρό κοριτσάκι.
<< Σςςς χαλάρωσε το κορμί σου για εμένα δεν πρόκειται να σε πονέσω.
Η Ασία ήθελε όσο τίποτα να τον πιστέψει,κι άλλο τόσο ήθελε να αφεθεί στην τρυφερή του αγκαλιά και να νιώσει όλα όσα ήθελε να της χαρίσει εκείνος ..όμως συνέχισε να φοβάται και ταυτόχρονα να τρέμει,ώσπου εκείνος κρατώντας την ακόμη σφιχτά, βύθισε το κορμί και το κεφάλι του μέσα στο μεγάλο βαρέλι, αγγίζοντας την με τα χείλη του χαμηλά του κορμιού της.
Ευθείς τα μάτια της έκλεισαν και τα χέρια της σφίχτηκαν πάνω από τα δικά του.
<< Τζ Τζέιμς...
Το κεφάλι του ξεπρόβαλε πάνω από το νερό με τα χείλη του ενωμένα σε κάθε σπιθαμή του κορμιού της ,τα έσερνε στο δέρμα της ανεβαίνοντας αργά προς τα πάνω με την φράντζα του βρεγμένη και ίσια.
<< Τζ Τζέιμς...
Όταν το στόμα του από το στομάχι της πέρασε στο στήθος με το βρεγμένο ύφασμα,εκεί ο Τζέιμς την αγκάλιασε σφιχτά και το κόλλησε πάνω από το στέρνο του , κοιτάζοντας ύστερα από πολλή ώρα τα δακρυσμένα της Μάτια.
<< Κορίτσι της σκηνής θέλει αρκετή δύναμη ώστε να είμαι κύριος απέναντι σου..
Η παλάμη της άγγιξε το μάγουλο του Με προσοχη.
<< Γιατί σταμάτησες;
<< Δεν μπορώ να σου πω.
<< Σε παρακαλώ πες μου.
Ήταν η πρώτη φορά που η Ασία μπορούσε ακόμα και μέσα στην νύχτα να δει το ελάχιστο καφέ των ματιών του.
<< Δεν είμαι τόσο αθώος ώστε να μη το κάνω ,θα το κάνω ,θα σε αγγίξω,όχι όμως εδώ μέσα στο νερό . Εάν μου επιτρέπεις θα ήθελα να σε προσέξω.
Τότε τα φρύδια της έσμιξαν και η καρδιά της φτερουγισε.
<< Μη μου μιλάς τόσο γλυκά, καλύτερα να είσαι σκληρός μαζί μου .
Το φρύδι του υψώθηκε.
<< Σκληρός; Ποιος ο λόγος να είμαι;
**Γιατί αν συνεχίσεις δεν θα μου είναι εύκολο να μαζέψω τα σπασμένα κομμάτια της καρδιάς μου όταν θα με αφήσεις και φύγεις.
<< Είμαι μια απλη κοπέλα και είσαι ενας σπουδαίος άντρας,καλό θα ήταν να διατηρήσουμε τις θέσεις μας αναλόγως,δεν νομίζεις ότι έχω δίκιο;
<< Όχι ! Δεν το νομίζω,εάν δεν ήξερες ότι ήμουν βασιλιάς ολοκλήρου του ασλονγκ,τώρα θα έβλεπες απέναντι σου κάποιον ίσο,αυτό το οποίο ανάθεμα θέλω να πω ,είναι ότι ένα στέμμα και ένας θρόνος δεν μπορεί να με κάνει Θεό ,είμαι ότι είσαι εσύ ,και είσαι ότι είμαι εγώ.
**Σε παρακαλώ μη..
Τα μάτια της έκλεισαν με δύναμη.
<< Ως πότε; Ως πότε θα είσαι εγώ και εγώ εσύ ;
Η μύτη του άγγιξε στο πλάι της δικής της , σφίγγοντας την ακόμα περισσότερο επάνω του.
<< Ως ότου να πάω στην κόλαση για εσένα .
Όχι η Ασία δεν μπορούσε να τον πιστέψει....δεν θα επέτρεπε στον εαυτό της να το κάνει αυτό.
<< Και τώρα ; Τι θα συμβεί τώρα;
<< Θα σου δείξω τι θα συμβεί τώρα.
Η Ασία δεν είχε καταλάβει πως τόση ώρα καθόταν μπροστά της ,ως ότου σηκώθηκε και την έκανε να νιώθει μικροσκοπική.
<< Θα βγούμε από το νερό;
Δεν της έδωσε καμία απάντηση,το μόνο που έκανε ήταν να της χαμογελάσει πλατιά,και να βγει από το βαρέλι.
<< Που πηγαίνεις;
Όσο και να προσπαθούσε να κρατήσει τα μάτια της μακριά από το κορμί του ,όταν εκείνος επέστρεψε με μια πετσέτα στα χέρια η Ασία άθελά της το είδε.
Ξαφνιασμένη γύρισε το κεφάλι της στο πλαι κρατώντας σφιχτά το βρεγμένο της φόρεμα.
<< Γιατί δεν ντύνεσαι;
<< Γιατί σκέφτηκα πως έτσι θα σου είμαι πιο χρήσιμος μάτια μου.
Σοκαρισμένη γύρισε με μια δολοφονική έκφραση στο μέρος του ,και τον κοίταξε στα μάτια.
<< Πρόσεχε διότι στάζω δηλητήριο.
Τότε το κορμί του στηρίχτηκε στο βαρέλι με το πρόσωπο του μπροστά της.
<< Έχω το αντίδοτο.
Κλείνοντας της το μάτι,της έτεινε μια βαμβακερή πετσέτα, μένοντας προσηλωμένος στο να την κοιτάζει.
<< Αμφιβάλλω εάν το έχεις, γι'αυτό πρόσεχε με ποιάν τα βάζεις μορφονιε.
Ήταν έτοιμη να του αρπάξει την πετσέτα από τα χέρια ,την ίδια στιγμή που εκείνος την πήρε μακριά της , κάνοντας την να παραπατησει μέσα από το νερό.
<< Σςςς όχι έτσι .. πλησίασε.
Σοκαρισμένη προσπάθησε να κρατηθεί από τις άκρες του βαρελιού,όταν της έτεινε το δυναμικό του χέρι.
Δεν ήταν έτοιμη να τον αγγίξει ακόμη,κάθε που το έκανε η καρδιά της πονούσε,και της ήταν αδύνατον να εξηγήσει το γιατί και το πώς.
<< Μπορώ και μόνη μου ευχαριστώ.
Στάθηκε στο ύψος της και κυριότερα, ξεπνοη απέναντι του ,να προσπαθεί να τον παρατηρεί στα μάτια δίχως να προδοθεί.
<< Και τώρα που πλησίασα τι;
Ο τρόπος που την κοιτούσε της προκαλούσε ταραχή.
<< Και τώρ....
Δεν πρόλαβε να επαναλάβει τις λέξεις της ,διότι το δάχτυλο του στάθηκε πάνω από τα χείλη της κλείνοντας τα.
<< Σςςς..είσαι πολύ πιο όμορφη από ότι περίμενα.
Τινάζοντας την πετσέτα πάνω από τον ώμο του ,έριξε τα μεγάλα του χέρια καταμεσής του κορμιού της, ξεκινωντας να τραβάει το φόρεμα προς τα πάνω.
Κι ίσως να περιμενε πώς θα τον σταματούσε όμως προς έκπληξη του εκείνη έμεινε ακίνητη,ώσπου της το αφαίρεσε και το πέταξε στο έδαφος, παρατηρώντας τα σημεία του κορμιού της που πριν εβδομάδες είχε καταφέρει να ζωγραφίσει.
<< Η ερωμένη του βασιλιά,η δική μου ερωμένη..
Τραβώντας την πετσέτα από τον ώμο του ,την πέρασε γύρω απο το κορμί της και την σκέπασε με προσοχή τραβώντας την ύστερα πάνω από το στέρνο του .
<< Μυριζεις τόσο όμορφα.
Το πρόσωπο του κόλλησε στον λαιμό της και ευθείς τα μάτια του σφράγισαν από επιθυμία.
<< Τόσο όμορφα.
Την σήκωσε με μιας πάνω στο κορμί του, αποτραβωντας την από το παγωμένο νερό,και την κράτησε σφιχτά μέσα από την γυμνή του αγκαλιά, μεταφέροντας την στο κρεβάτι,οπου και την αποθεσε φιλώντας την τρυφερά στο μέτωπο.