.. I'd never thought I'd feel this
Guilty and I'm broken down inside
Livin' with myself, nothing but lies
I always thought I'd make it
But never knew I'd let it get so bad
Livin' with myself is all I haveI feel numb
I can't come to life
I feel like I'm frozen in timeLivin' in a world so cold
Wastin' away
Livin' in a shell with no soul
Since you've gone away
Livin' in a world so cold
Countin' the days
Since you've gone away
You've gone awayDo you ever feel me
Do you ever look deep down inside
Starin' at yourself
ParalyzedI feel numb
I can't come to life
I feel like I'm frozen in timeLivin' in a world so cold
Wastin' away
Livin' in a shell with no soul
Since you've gone away
Livin' in a world so cold
Countin' the days
Since you've gone away
You've gone away from meI'm too young (I'm too young)
To lose my soul
I'm too young (I'm too young)
To feel this old
So long (so long)
I'm left behind
I feel like I'm losin' my mindDo you ever feel me
Do you ever look deep down inside
Starin' at your life
ParalyzedLivin' in a world so cold
Wastin' away
Livin' in a shell with no soul
Since you've gone away
Livin' in a world so cold
Countin' the days
Since you've gone away
You've gone away from meI'm too young (too young)
I'm too young (too young)Κρατώντας την μέσα από τα σφιχτά του χέρια ώστε να μη πέσει στο έδαφος, παρατηρούσε το μεγαλοπρεπές φέρετρο που είχε στηθεί πάνω από ένα μικρό ύψωμα μπροστά από την βασιλική αυλή.
Το πρόσωπο του άντρα είχε βρει την γαλήνη,το ίδιο ήλπιζε και για την ψυχή του.
<< Μπαμπάκα μου; Γιατί με αφήνεις μόνη; Γιατί με εγκαταλείπεις;
Οι λυγμοι και η αδυναμία της , προκαλούσαν έντονους πόνους στην καρδιά και την ψυχή του. Δεν του είχε δοθεί η ευκαιρία άλλοτε να την παρατηρήσει να καταρρέει,κι ήταν κάτι τόσο απρόσμενο όσο και ο θάνατος του πατέρα της.ειχε κάνει τα πάντα,του είχε δώσει τα πάντα,κι όμως δεν είχε καταφέρει να τα βάλει με τον Θεό.
<< Σας παρακαλώ κάντε κάτι,σας παρακαλώ.
<< Σςςς δεν είσαι μόνη ,έχεις εμένα στο πλάι σου.
Για τον Τζέιμς η μοναδική του αλήθεια ήταν ότι περισσότερο είχε λυπηθεί για τον πατέρα της Ασίας παρά για τον δικό του.
Κι όσο την έβλεπε να σπαραζει με αυτόν τον τρόπο τόσο περισσότερο λυπόταν.
Ήταν κι δυο τους ντυμένοι στα λευκά,Με την βροχή να πέφτει επάνω απο το λεπτό της μαντιλι,και το μακρύ της φόρεμα.
<< Σε παρακαλώ,δώσε μου τον πίσω φοβάμαι.
Τα λόγια της όμως δεν είχαν σταματήσει τους άντρες που πλησίαζαν το σώμα του πατερα της με έναν πυρσό γεμάτο φωτιά.
<< Τι τι πάνε να κάνουν; ΚΆΝΕ ΚΆΤΙ ΘΑ ΚΆΨΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΤΈΡΑ ΜΟΥ!! ΘΑ ΣΚΟΤΏΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΆ ΜΟΥ, ΚΆΝΕ ΚΆΤΙ, ΤΖΈΙΜΣ!!!
ήταν η πρώτη φορά που είχε ακούσει το όνομα του από τα χείλη της,και ήταν θαρρείς και καποιος τον είχε πυροβολήσει,ο πόνος της ήταν ικανός να ανέβει στον λαιμό του και να τον πνίξει.
ευθείς σήκωσε το χέρι του στον αέρα και έκανε τους άντρες να παραμένουν ακίνητοι.
<< Πες μου τι θέλεις να κάνω και θα το κάνω,ότι τιμές θελήσεις να του αποφερω εγω θα τις κάνω!!
<< Να τον αγκαλιάσω!!σε παρακαλώ άφησε με να τον αγκαλιάσω.
Κινώντας το κεφάλι του καταφατικά την άφησε να προχωρήσει ως το λευκό του φέρετρο παρατηρώντας την να σκύβει επάνω του και να τον τραβάει μεσα από την αγκαλιά της,μέσα σε γοερους λυγμούς.
Εάν ήταν δυνατόν κάποιος να τον ρίξει σε κόμμα εκείνη την στιγμή πραγματικά θα ήταν κάτι που θα τον ανακούφιζε,διότι ήθελε όσο τίποτε να της κλέψει τον πόνο και δεν μπορούσε.
Και μόνο ο τρόπος που έκλαιγε ,τον έκανε να θέλει να ρίξει γροθιά στον εαυτό του που δεν είχε καταφέρει να κάνει κάτι καλύτερο.
Η Ασία είχε έναν εργατικό και καλοσυνάτο πατέρα,δεν της άξιζε να τον χάσει,τώρα θα ένιωθε πιο μόνη από ποτέ,με τους δαίμονες της να παίρνουν φωτιά. Δεν άντεξε άλλο να είναι το άγαλμα πίσω της ,την πλησίασε και την τράβηξε μακριά απο εκείνον τον άντρα, κλείνοντας την στην δική του αγκαλιά.
Δεν θα άφηνε κανέναν να την πληγώσει ποτέ ξανά ,και αυτό το υποσχόταν στον εαυτό του.
<< Σώπασε μονάκριβη μου .
<< Σας παρακαλώ δώστε μου πίσω τον πατέρα μου θε....δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τις λέξεις της όταν τα μάτια της έκλεισαν με μια απότομη δύναμη, νιώθοντας πως το κορμί της έπεφτε μέσα στον πάτο της θάλασσας.********
Ήταν νωρίς τα μεσάνυχτα όταν τα μάτια της άνοιξαν και πάλι . Το κεφάλι της πονούσε σε μεγαλύτερο βαθμό από έναν συνηθισμένο πονοκέφαλο,και το σίγουρο ήταν ότι δεν ήταν ακόμη έτοιμη για να σηκωθεί,έτσι προσπάθησε να ανοίξει με δυσκολία τα βαριά της βλέφαρα και να συνηθίσει το φως των κεριών,όταν αυτό που πρώτα κατάφερε να αντικρίσει την σόκαρε. Ο βασιλιάς θομσον ξαπλωμένος στην μεγάλη μπλε πολυθρόνα απέναντι της ,με τα μάτια του κλειστά και την αναπνοή του σταδιακά να χάνεται μέσα στον απόηχο της νύχτας.
<< Τζέιμς; Δηλαδή βασιλιά μου;
<< Μμμ..
Το κεφάλι του γύρισε προς το πλάι της πολυθρόνας δαγκώνοντας νυσταγμενα το κάτω χείλος του στόματος του.
<< Καλύτερα να πάτε στο δωμάτιο σας.
<< Μμμμ.
Ήταν άδικος κόπος να προσπαθεί να τον ξυπνήσει από τόσο μεγάλη απόσταση. Είχε κάνει τόσα για εκείνη ήταν σειρά της να κάνει και εκείνη κάτι πολύ μικρό για εκείνον. Υψώνοντας με δυσκολία το κουρασμένο της κορμί ,τράβηξε μια απαλή κουβέρτα πάνω από τα δικά της σκεπάσματα και έσπευσε να την ρίξει πάνω από το κουρασμένο του κορμί ,όταν το χέρι του τινάχτηκε στο μέρος της , ρίχνοντας την πάνω από τα ανοιχτά του πόδια. Ευθείς τα δυναμικά σκληρά του μπράτσα έδεσαν γυρω από την κοιλιά της , κρατώντας την φυλακισμένη πανω από το αντρικό του κορμί.
<< Τζέιμς τι νομίζεις ότι κάνεις εκει;
<< Σου δείχνω την θέση σου .
Έντρομη πετάχτηκε από πάνω του και τον κοίταξε άγρια μέσα στα μάτια.
<< Πως;
<< Θέλω να σου κάνω μια πρόταση Ασία ,το σκεφτόμουν αρκετή ώρα και κατέληξα πως βρίσκομαι σε αδιέξοδο,δεν περιμένω να μου απαντήσεις αμέσως όμως .....θέλω να γίνεις η ερωμένη μου.
Το στόμα της άνοιξε κάπως απότομα με τον αέρα να μη μπορεί να εισχωρήσει μέσα στα πνευμόνια της.
<< Πως;
<< Δεν μπορώ να σου επιτρέψω να μείνεις μόνη στον κόσμο ,εγώ μπορώ να σου προσφέρω όλα όσα χρειάζεσαι,φτάνει να μου πεις το ναι!