<< κατέβασε τον τόνο της φωνής σου νεαρέ μου ,δεν είμαι εγώ ο διαπραγματευτής καμίας ζωής ,ήρθα εδώ για παραδώσω κάτι και ύστερα να φύγω. Δεν ευθυνομαι εγώ για την θέση της δικής σου γυναίκας.
Τα μάτια του Τζέιμς έκλεισαν ευθείς, ταυτόχρονα με τις γροθιές του,που ήταν έτοιμες να εκτοξευθούν και να βρουν τον άντρα καταμετωπο.
<< Τώρα πίσω στο ζήτημα μας ,πρέπει να διαλέξεις ένα από τα τρία αντικείμενα που θα αφήσω στο τραπέζι,και πρέπει με αυτό να σου τονίσω,ότι ότι και αν συμβεί, κανένας δεν επιτρέπεται να σου τα πάρει πίσω.
Η καρδιά του Τζέιμς μπήκε σε θέση άμυνας.
Ένιωθε πως κατά κάποιον τρόπο ο μάντης και αυτός ο γερασμένος άντρας προσπαθούσαν να τον βοηθήσουν,με έναν αινιγματικό τρόπο τον οποίο δεν μπορούσε να αποκωδικοποιήσει τόσο εύκολα.
<< Είμαι έτοιμος,δείξε μου.
Ο άντρας αναστεναξε με κατανόηση και ύστερα τοποθέτησε επάνω από το τραπέζι,ένα ακόμη κλειδί,αυτή την φορά με μια κατακόκκινη αστραφτερή πέτρα στο κέντρο του.
Ένα γράμμα με το όνομα της .
Και φτιαγμένο για το τέλος ,ένα φλασκί με καθαρό πόσιμο νερό.
<< Όπως βλέπεις δεν είναι δύσκολη η επιλογή σου ,ίσως χρειαστείς στον δρόμο σου το νερό,ίσως χρειαστείς το γράμμα με το όνομα της ενώ ίσως..
<< Φτάνει με τα ίσως ,δώσε μου το κλειδί με την κόκκινη πέτρα.
Ο άντρας ευθείς συννεφιασε,όμως του το παρέδωσε στα χέρια , πλησιάζοντας εμπιστεύτηκα το πρόσωπο του.
<≤ φήμες λένε πως πρέπει να βρεις το ποτάμι των νεκρών και να κολυμπήσεις μέσα σε αυτό,εκεί θα διαλέξεις το τρίτο σου στοιχείο.
<< Τυχαίνει να γνωρίζεις το που ακριβώς βρίσκεται αυτό;
<< Ομολογώ πως όχι , τυχαίνει όμως να γνωρίζω το ποιος μπορεί .
<< Που θα τον βρω ;
<< Στην βιβλιοθήκη. Ζητα τον Μάικλ αξον.
Και αυτό ακριβώς θα έπραττε. Σηκώθηκε βιαστικά από την καρέκλα, πέταξε ένα πουγκί με χρυσό μπροστά από τον άντρα,και ύστερα αποχώρησε από το καπηλειό, βαδίζοντας σκεπτικός καταμεσής του ατσαλου δρόμου.
Είχε αποφασίσει να κρατήσει δύο κλειδιά ,και αυτό γιατί πίστευε πως κάθε πόρτα χρειαζόταν κι ένα κλειδί, φοβόταν όμως μήπως το ένστικτο του τον οδηγούσε σε αδιέξοδο.
Ήταν πολύ δύσκολη η επιλογή των αντικειμένων,ειχε παραβλέψει είδη δύο γραμματα με το όνομα της ,κι αυτό τον έπνιγε. Ήθελε να μάθει νέα της , ήθελε να είχε την δυνατότητα να γνωρίζει το αν ήταν καλά,εάν η υγεία της ήταν καλά. Όμως δεν μπορούσε,διότι η επιλογή του ήταν τα κλειδιά.
Έπρεπε να καταπατήσει τις αδυναμίες του και να προσπαθήσει να την σώσει.
Σταματώντας τώρα μπροστά από την βιβλιοθήκη, παρατήρησε με καχυποψία,την ταμπέλα ψηλά να αναγράφει το επώνυμο άξον .
Ώστε γι'αυτό του είχε προτείνει τον Μάικλ,ποιος θα γνώριζε καλύτερα τους μύθους απο έναν λάτρη και κατακτητή μιας συλλογής βιβλίων;
Κανένας.
<< Για να δούμε τι έχεις να μου δώσεις Μάικλ.
Σπρώχνοντας την πόρτα προς τα μέσα , πέρασε στο εσωτερικό της βιβλιοθήκης ,παρατηρώντας την ομορφιά και την γαλήνη όλων εκείνων των βιβλίων,να βρίσκει στην καρδιά τον Τζέιμς.
Λάτρευε να διαβάζει ,και να μυρίζει το άρωμα από τις παλιές σελίδες των βιβλίων του. Ήταν θαρρείς και έμπαινε μέσα στις ίδιες τους τις λέξεις.
<< Ψάχνετε κάτι;
Ξαφνιασμένος ο Τζέιμς έριξε το βλέμμα του σε έναν μικροσκοπικό άντρα,με δύο προσεγμένα γυαλιά πάνω από την μύτη του.
<< Είσαι ο Μάικλ αξον;
<< Σωστά εγώ είμαι,και εσύ;
<< Ονομάζομαι Τζέιμς ,θα ήθελα μια μικρή πληροφορία από εσένα . Τι τυχαίνει να γνωρίζεις για το ποτάμι των νεκρών;
<< Ωωω ένας φίλος της περιπέτειας, παρακαλώ θα θέλατε λίγο τσάι;
<< Όχι ,αν σας είναι εύκολο δεν έχω χρόνο για τσάι.
Ο δεύτερος άντρας έδειχνε να κατανοει την βιασύνη του συνομιλητή του, γι'αυτό και δείχνοντας του ένα μικρό τραπεζάκι στην γωνία του πρώτου μεγάλου παραθύρου,του πρότεινε να καθίσουν.
Από εκεί έβλεπες τις άμαξες και τους πολίτες του να προχωρούν. Κάποιοι συζητούσαν,ενώ άλλοι δούλευαν σκληρά.
<< Πριν τριακόσιες χιλιάδες χρόνια,υπήρχε ένας τόπος τον οποίο και ονόμαζαν σαντοβαλ. Δεν διέφερε από ένα χωριό σαν το δικό μας ,όμως ήταν αρκετά πιο πλούσιο και πιο ευκατάστατο.
Υπήρχε αρκετή καλοσύνη,όχι όμως σε όλα τα Καλύβια του χωριού.
Σε ένα ο γέρο Σουάρες έκανε μια κόρη και έναν γιο ,την ουανα και τον Αλβάρο. Μέχρι εδώ ακούγεται πολύ καλή ιστορία,όμως δεν συνέχισε να είναι . Τα αδέρφια έσπασαν το όρκο αίματος και πρόδωσαν την θρησκεία μας . Αιμομιξία σωστά κατάλαβες νεαρέ μου . Η ουανα έμεινε έγκυος όλα πήγαιναν καλά ,όταν λένε πως από την κοιλιά της βγήκε ο διάβολος,η πρώτη αιμομιξία ενός αιώνα.
Το παιδί είχε παραμορφωμένα μέλη,τα μάτια του ήταν λευκά,ενώ το πρόσωπο του καμμένο.
Το παιδί δεν βαφτίστηκε ποτέ,κανένας ιερέας δεν τολμούσε να τον βάλει στην ενορία του , παρόλα αυτά η ουανα και ο Αλβάρο ονόμασαν το παιδί Ραμόν.
Τα φρύδια του Τζέιμς έσμιξαν,δεν πίστευε σε τέτοιες ιστορίες.
<< Ο Ραμόν στα πέντε του έσφαξε στην μάνα του στο ποτάμι και την έφαγε,ενώ τον πατέρα του τον κάρφωσε κατακεφαλα στον ύπνο.
Ήταν ο διάβολος της περιοχής αυτής , πολλοί λένε ότι όποιος προσπαθούσε να ζήσει σε εκείνο το μέρος ,πέθαινε ακαριαία. Έτσι κάποιοι αρκετά γενναίοι, αποφάσισαν να κάψουν το χωριό και αυτό και έκαναν το έκαψαν και το έκαναν στάχτες,παρόλα αυτά η λίμνη έμεινε εκεί . Η λίμνη με το αίμα της ουανα.
<< Ποιος πιστεύει σε τέτοιες ανόητες ιστορίες;
<< Κάποιοι που σίγουρα θέλουν να κερδίσουν χρυσά κέρματα από αυτές. Λοιπόν; Σου άρεσε η ιστορία;
<<Που βρίσκεται αυτή η λίμνη;
<< Στο δάσος ντελγκαντο ,είναι αρκετές ώρες ταξίδι εάν προχωρήσεις από τα βουνά.
<< Σε ευχαριστώ Μάικλ αξον,θα θυμάμαι την βοήθεια σου.
Βγάζοντας ένα πουγκί με χρυσό,το άφησε μπροστά από τον άντρα ,και ύστερα βγήκε απο την βιβλιοθήκη, παίρνοντας τον δρόμο για ένα μικρότερο μαγαζί ποιο κάτω.
Τα όπλα του ιχνάσιο Γκουτιέρες,ήταν από τα αγαπημένα του όταν ήταν παιδί , θυμόταν τον πατέρα του να προτιμάει τον τότε νεαρό Ισπανό τεχνικό όπλων,και δεν έκανε λάθος ,ο Γκουτιέρες ήταν άσσος στα όπλα.
Ανοίγοντας με βιασύνη την πόρτα,πλησίασε απευθείας δίχως λέξη,τα μυτερά θανατηφόρα λεπίδια που έδεναν κάτω από τα χέρια με ειδικές θήκες, αρπάζοντας έξι τέτοιες.
Δύο μυτερά γαλλικά μαχαίρια.
Και μπαρούτι.
Εάν ήθελε να πάρει την γυναίκα του πίσω,θα έπρεπε να φερθεί στους δολοφόνους με το ίδιο πρόσωπο.
Και έπρεπε να ήταν σίγουροι για αυτό ,θα το έκανε με μεγαλύτερη επιτυχία από τους ίδιους.