{μανα}

1.2K 96 1
                                    

Ήταν νωρίς το πρωινό,όταν εγκατέλειψε το απαλό της κρεβάτι,και κατευθύνθηκε προς την ανατολική πτέρυγα όπου βρισκόταν ο καλός της πατέρας. Σήμερα θα ενημερωνόταν πλήρως για την υγεία του,από την δεσποινις Αλίσια Στάνφορντ. Μονάχα που εάν ήθελε να ήταν ειλικρινής με τον εαυτό της ,δισταζε να προχωρήσει παρακάτω.
Παρέμεινε στάσιμη στην μέση του πουθενά,με τα αρχαία πορτρέτα τον προγόνων του βασιλιά να την παρατηρούν με καχυποψία.
Δεν ήταν ο τόπος της,δεν είχε τίποτε από το σπίτι της ,της ήταν ξένο. Γνώριζε πως κάθε κοπέλα σε ολόκληρο το ασλονγκ θα επιθυμούσε μια τύχη σαν την δική της ,ομως για την Ασία ήταν διαφορετικά τα πράγματα. Δεν ήταν πριγκίπισσα και δεν επιθυμούσε να γίνει. το μόνο που με λαχτάρα θα αποζητούσε τώρα,θα ήταν να βρισκόταν επάνω σε ένα τεντωμένο σκοινί,και να κοιτάζει τον ουρανό.
Μια απρόσμενη ανάμνηση την έκανε να δακρύσει.
Όταν ήταν στην ηλικία των πέντε ετών, προσπαθούσε να μάθει να ισορροπεί,κι ήταν τόσο δύσκολο που συνεχώς έπεφτε στο έδαφος,με τα μαλλιά της λυτά να ανεμίζουν σαν ουράνια κύματα.
Η καλή της μητέρα πάντοτε έτρεχε και την σηκωνε ως ότου να ξανά πέσει,ώσπου εκείνη πέθανε ,κι Ασία ήταν αναγκασμένη να μάθει να σηκώνεται μόνη της.
Πάντοτε μελαγχολούσε οπότε το σκεφτόταν,ήταν θαρρείς και δεν είχε περάσει ούτε μια ημέρα από τον απρόσμενο χαμό της.
Κι καρδιά της λαχταρούσε όσο τίποτε στον κόσμο να την δει.
<< Ώστε εσύ είσαι η γυναίκα που διάλεξε να ζωγραφίσει ο γιος μου!
έντρομη η Ασία από την ξαφνική φωνή στον άδειο χώρο,γύρισε και παρατήρησε την γεμάτη αρχοντιά βασίλισσα Μαρία.
<< Με συγχωρείτε υψηλότατη..εγώ δεν σας είδα.
Κάνοντας μια προσεγμένη υπόκλιση μπροστά της , παρατήρησε τα σκοτεινά μάτια της γυναίκας με μια ξαφνική ταραχή να μουδιάζει το αίμα μέσα από τις φλέβες της.
Ήταν θαρρείς και κοίταζε εκείνον.
<< Μάλιστα εγώ είμαι βασίλισσα μου.
<< Ο γιος μου λοιπόν είχε δίκιο! Είσαι πανέμορφη κορίτσι Μου.
Η καρδιά της Ασίας γέμισε με ζεστασιά . Τι καλή μητέρα που πρέπει να ήταν.
<< Πρέπει να είστε πολύ χαρούμενη. Ο γιος στέφθηκε βασιλιάς πριν δύο ημέρες.
<< Δεν θα το έλεγα. Εάν κάτι μπορούσε να με κάνει ευτυχισμένη,αυτό θα ήταν να είχα την δυνατότητα να ελευθερώσω το παιδί Μου.
Τα φρύδια της Ασίας έσμιξαν παρατηρώντας την προβληματισμένη.
<< Με συγχωρείτε εγώ..
<< Μην στεναχωριέσαι καλό μου κορίτσι,πως θα έπρεπε να φανταστείς ότι η δική μου η Χαρα δεν αρκείται στα υλικά αγαθά; Πως να γνωρίζεις ότι εγώ διαφέρω όταν η μοναρχία αυτού του τόπου σας έδειξε το αντίθετο; Ο άντρας μου ήταν πολύ σκληρός,μαζί σας ,μαζί μου,και με τον αθώο μου γιο.
Η καρδιά της Ασίας πήρε φωτιά.
<< Σκληρός; εννοείται πως δεν αποδεχόταν τα όνειρα του γιου σας ; είτε τα δικά σας;
Η Μαρία χαμήλωσε τα μάτια της έτοιμη να ξεστομίσει κάτι το οποίο δεν έπρεπε ,τη στιγμή που ο Τζέιμς φάνηκε στην άλλη άκρη του μακριού διαδρόμου,με ένα σμήνος υπηρετών να υπογραμμίζουν σε ένα λευκό χαρτί τα όσα έπρεπε να αλλάξουν σε εκείνο το παλαιό παλάτι.
Τα μάτια της Ασίας έπεσαν επάνω στο αποφασιστικό του βλέμμα καθώς έδειχνε τους τοίχους και τα παράθυρα.
<< Πως ονομαζεσαι καλό μου κορίτσι;
<< Α Ασία , υψηλότατη.
<< Ξέρεις Ασία, κάποτε υπήρξε ένα μικροσκοπικό αγκάθι,το οποίο ο κόσμος έδειχνε με το δάχτυλο. "Δεν είναι και δεν θα γίνει ποτέ του χρήσιμο. Είχε φωνάξει ένας αυστηρός άντρας." Το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να μας ματώνει τα δάχτυλα. Είπε ένας άλλος.
Ώσπου το αγκάθι έκλαιγε με ζωηρούς λυγμούς, νιώθοντας πως κανένας δεν θα μπορούσε να το καταλάβει ποτέ του. Δεν ήθελε να πονέσει κανέναν όταν όμως εκείνοι το πλησίαζαν και το άγγιζαν ο πόνος ήταν αναπόφευκτος.
Τα φρύδια της Ασίας στενεψαν προσπαθώντας να καταλάβει το τι εννοούσε εκείνη η γυναίκα.
<< στο τέλος της ιστορίας,εκείνο το αγκάθι ενώθηκε με ένα κόκκινο Ρόδο, προστατεύοντας το από τους ανθρώπους για το υπόλοιπο της ζωής του ,ώσπου μαζί με το άνθος απεβίωσε.
Η καρδιά της πάγωσε.
<< Τι ακριβώς θέλετε να μου πείτε με αυτό;
<< Ότι και τα αγκάθια υπάρχουν για κάποιον λόγο παιδί μου. Εάν δεν ήταν αυτά ,τα άνθη τους θα πέθαιναν μέρα με την μέρα.
Η γυναίκα στράφηκε στην μεριά του παιδιού της και τότε χαμογέλασε εγκάρδια.
<< Είμαι περήφανη για εκείνον.
<< Εγώ και ο γιος σας δεν.
<< Γνωρίζω!!
Τα βλέφαρα της Ασίας έπεσαν φευγαλέα επάνω του ,την στιγμή που χτυπούσε φιλικά τον ώμο ενός υπηρέτη δείχνοντας του το δάπεδο.
<< Δεν σε άφησε να τον συμπαθήσεις ,δεν σου έδειξε το ελάχιστο από την ψυχή του. όταν όμως το επιχειρήσει,δεν θα καταφέρεις να συγκρατήσεις την καρδιά σου.
Τα μάγουλα της Ασίας είχαν γίνει κατακόκκινα.
<< Με συγχωρείτε αλλά αυτό είναι αδύνατον,εγω και ο γιος σας βρισκόμαστε σε διαφορετικούς κόσμους.
<< Θα σου δώσω μια ευχή σαν μάνα ,και σε παρακαλώ,να μη μου την παρεξηγήσεις.
Η Ασία ένιωθε μπερδεμένη,δεν μπορούσε να καταλάβει τα όσα της έλεγε η βασίλισσα μπροστά της ,ώσπου τα λόγια της σταμάτησαν την λογική και τις σκέψεις της.
<< Από το λίγο που κατάφερα να σου μιλήσω,έχω κιόλας κατανοήσει,πως δεν είσαι μονάχα αυτό το οποίο δείχνεις,είσαι πληγωμένη,και φοβάσαι, ακριβώς όπως και εγώ πριν μερικά χρόνια.σου εύχομαι μέσα από τα βάθη της ψυχής μου ,να αγαπηθείς από το παιδί μου .και να είσαι σίγουρη πως όταν αυτό συμβεί , θα έχεις καταφέρει να κρατάς στα χέρια σου ένα κομμάτι από τον παράδεισο.
Με το στήθος της να ανεβοκατεβαίνει,η Ασία προσπάθησε να αποτραβηξει τα μάτια της από πάνω του και να τα στρέψει επάνω από την μητέρα του όμως όταν ήταν αδύνατον.
<< Είστε η γυναίκα που τον έφερε στην ζωή , πιστεύετε τα καλύτερα για το παιδί σας ,όμως εγώ..
<< Δεν σου έδωσα τούτη την ευχή επειδή είναι γιος μου . Κάποτε θα καταλάβεις το τι ακριβώς εννοώ. Όταν συνειδητοποιήσεις το αληθινό του πρόσωπο και όχι αυτό που θέλει να δείχνει,θα καταλάβεις απόλυτα το τί ακριβώς εννοώ..το παιδί μου είναι διαφορετικό από όλα τα άλλα.
Τα μάτια της γυναίκας γέμισαν δάκρυα.
<≤ τον αγάπησα από την πρώτη στιγμή που τον κράτησα στα χέρια μου,και συνέχισα να τον αγαπάω λατρεύοντας τον με όλη μου την ψυχή. Ήταν το πιο αθώο παιδί που θα μπορούσε να μου δώσει ο Θεός,κι ήταν το μοναδικό που κατάφερα να έχω.
Πάντοτε με κοιτούσε με κατανόηση,κι όταν αντιλαμβανόταν πως η θηλιά μου έπνιγε τον λαιμό,την έβαζε στον δικό του.
Κανένα παιδί δεν θα κατάφερνε να επιζήσει με την δική του ζωή ,κι όμως το δικό μου επέζησε. Πάντοτε με κοιτούσε στα μάτια. Πάντοτε προσπαθούσε να μου χαμογελάσει. Ώσπου ξύπνησα ένα πρωινό και το σπλαχνο μου έλειπε. έκανα είκοσι χρόνια ώστε να ξανά δω εκείνο το βλέμμα,ώστε να αντικρισω εκείνο το χαμόγελο...έκανα είκοσι χρόνια να αγκαλιάσω το παιδί μου .
Τα χέρια μου τα άλλοτε γεμάτα άδειασαν,και οι ημέρες μου σκοτείνιασαν. Πέρα από εκείνον εγώ δεν είχα κανέναν , κανέναν.
Τα μάτια της Ασίας γέμισαν δάκρυα όταν παρατήρησε πως τα χέρια της βασίλισσας είχαν ανοίξει προς το μέρος του γιού της ,θαρρείς και περίμενε από εκείνον να την αγκαλιάσει,και ας μην την είχε παρατηρήσει ακόμα.

Τα μάτια της Ασίας γέμισαν δάκρυα όταν παρατήρησε πως τα χέρια της βασίλισσας είχαν ανοίξει προς το μέρος του γιού της ,θαρρείς και περίμενε από εκείνον να την αγκαλιάσει,και ας μην την είχε παρατηρήσει ακόμα

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

.. My love, leave yourself behind
Beat inside me, leave you blind
My love, you have found peace
You were searching for release

You gave it all
You gave into the call
You took a chance and
You took a fall for us

You give thoughtfully, loved me faithfully
You taught me honor, you did it for me

Tonight you will sleep for good
You will wait for me my love

Now I am strong (Now I am strong)
You gave me all
You gave all you had and now I am home

My love, leave yourself behind
Beat inside me, leave you blind
My love, look what you can do
I am mending, I'll be with you

You took my hand and added a plan
You gave me your heart
I asked you to dance with me

You loved honestly
Did what you could release

I know in peace you go
I won't relieve this love

Now I am strong (Now I am strong)
You gave me all
You gave all you had and now I am home

My love, leave yourself behind
Beat inside me, I'll be with you

{Η Ερωμενη Του Βασιλιά} The Mistress Of The KingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora