{ραμμένες πληγές}

864 67 0
                                    

Γεματη δάκρυα,έπεσε μέσα από την αγκαλιά του, φιλώντας τον μέσα στους λυγμούς της.
<< Μη το ξανα πεις αυτό !!!σε ικετεύω μη το ξαναπείς.
<< Όταν μια γυναίκα έχει τον άντρα της....
*Ζαλισμενος έπεσε πάνω από τα γόνατα του .
<< Δεν κινδυνεύει.... ποτέ..
Ουρλιάζοντας γονάτισε μαζί του, κλείνοντας με την ανοιχτή της παλάμη το μάγουλο του.
<<ΜΗ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΜΗ!!
<< Εντάξει γυναίκα μου,όλα θα πάνε καλά ,απλώς χρειάζομαι λίγο ...
Έπεσε απότομα μέσα από την αγκαλιά της ,με τα χέρια του να σέρνονται στο έδαφος.
<< Σ σε α αγαπάω..
<< ΦΡΟΥΡΟΊ ΦΩΝΑΞΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΌ!!! ΚΑΝΤΕ ΚΆΤΙ... τζειμς μου; Σε παρακαλώ για το παιδί μας .... Τζέιμς μου....

{.........}

Το όμορφο πρόσωπο της γυναίκας του , έλαμπε κάτω από το φως της νύχτας, καθώς χόρευε με εκείνο το παραδεισένιο της φόρεμα,μέσα από το μαύρο δάσος.
Χιλιάδες πυγολαμπίδες φώτιζαν τον χορό της.
Την θαύμαζαν ακόμη και αυτές, ζηλεύοντας την τελειότητα της.
≤≤ κοιτα Τζέιμς μου;  Μπορώ και χορεύω.
Δεν έκανε και τίποτα άλλο εκείνος ,την κοιτούσε να χορεύει,και ένιωθε παραδομένος στην Πιο μεγάλη αγάπη ολόκληρου του κόσμου.
Ώσπου η Ασία του ,έφυγε χιλιάδες μέτρα μακριά του,και το φως έσβησε, αφήνοντας τον στο σκοτάδι.
Ήταν μόνος ,και δεν είχε πλέον οικογένεια.
Τον είχανε όλοι τους αφήσει.
<< Τζέιμς μου; Θα πας ταξίδι;
Ξαφνιασμένος παρατήρησε την νύχτα να γίνεται ημέρα, μένοντας ακόμη στο ίδιο δάσος.
Ηταν η φωνή της ,αλλά το πρόσωπο της του έλειπε.
<≤ θα πας ταξίδι Τζέιμς μου;
<< Θα πάω ταξίδι θέλεις να έρθεις μαζί μου;
Τότε την είδε να εμφανίζεται μπροστά του,με το χέρι της ικετευτικά στραμμένο επάνω του.
<< Δεν μπορώ το παιδί θα κλαίει...θα πας στ αλήθεια ταξίδι; Νόμιζα ότι θα έμενες λίγο ακόμα.
Τα φρύδια του τότε έσμιξαν,μα ποιος είχε κανονίσει αυτό το ταξίδι;και γιατι δεν γνώριζε τον λόγο που έπρεπε να φύγει;
<< Στ αλήθεια Τζέιμς μου πρέπει να μου πας ταξίδι;
Δύο καυτά δάκρυα κύλησαν από τα μάτια του, πλησιάζοντας την.
<< Που βρίσκομαι Ασία; Πέθανα;
Το κεφάλι της κινήθηκε αρνητικά.
<< Οχι,ομως δεν ξυπνάς!!
<< Θέλω να ξυπνήσω!! Βοήθησε με να ξυπνήσω,ΤΟ ΠΑΙΔΊ ΜΟΥ!!ΕΣΥ ? ΑΦΗΣΕ ΜΕ ΝΑ ΞΥΠΝΉΣΩ.
<< Τζέιμς Μου ;
<≤ θέλω το παιδί μου !! Θέλω εσένα!!δεν μπορώ να φύγω!! ΔΕΝ ΦΕΎΓΩ! ΠΡΏΤΗ ΦΟΡΆ ΚΆΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΣΠΊΤΙ, ΞΎΠΝΗΣΕ ΜΕ ,ΔΕΝ ΧΆΡΗΚΑ ΤΟ ΠΑΙΔΊ ΜΟΥ ΑΚΌΜΑ...

{Η Ερωμενη Του Βασιλιά} The Mistress Of The Kingحيث تعيش القصص. اكتشف الآن