Το κεφάλι του εγερνε σταδιακά προς τα πίσω ,την ίδια στιγμή που οι παλάμες του κρατούσαν δυνατά το κορμί της προς τα κάτω .
<< Αααα θεέ μου πεθαίνω.
<<Τζ Τζέιμς.
<< Συνέχισε ,μη σταματάς μαρεσει.
Τα χέρια της μπηχτηκαν μέσα απ' τα μαλλιά του ,την στιγμή που το σώμα της σερνοταν επάνω του ,υπό την καθοδήγηση των χεριών του ,τα οποία την κρατούσαν με δύναμη επάνω του τραβώντας την ταυτόχρονα,κάποιες φοράς μπροστά και άλλες πίσω.
<< Μμμμ Τζέιμς.
Στο πρόσωπο του υπήρχε ένα πλατύ μεθυσμένο χαμόγελο, που καθως έφτασε στην κορύφωση του ,αυτό ξεκίνησε να σβήνει παίρνοντας την θέση του τα δόντια που δαγκουσαν τώρα το κάτω του χείλος.
Το στήθος του ανεβοκατεβαινε,ενώ το μισό του κορμί ωθούσε μέσα της με ένταση, επιταχύνοντας και το δικό της τέλος ,που όρμησε επάνω από το δικό του , προκαλώντας το σε μια αναμέτρηση μέχρι θανάτου.
Κι όντως θάνατος ήταν ,και μάλιστα αρκετά γλυκός για να εύχεται η Ασία να πέθαινε ξανά..{......}
Ήταν τόσο όμορφο το συναίσθημα του να κάθεται στην πολυθρόνα και συγκεκριμένα επάνω του , κοιτάζοντας τον θαμπό ουρανό έξω από το παράθυρο του.
Ένιωθε μια ανεξήγητη σιγουριά που δεν θα μπορούσε ποτέ να νιώσει μακριά του.
<< Τα χέρια σου έχουν γεμίσει πληγές.
Την παρατηρούσε,τις χάιδευε τα δάχτυλα και συνάμα του αποθεται γλυκά φιλιά.
<< Οι χειρονακτικές εργασίες αφήνουν κάποια σημάδια.
<< Μακάρι να μην χρειαζόταν ποτέ τότε να τις κάνεις. Ήταν φταίξιμο μου.
<< Σε παρακαλώ μη σκέφτεσαι τώρα αυτό.
<< Σκέφτομαι όμως πως ακόμη δεν απάντησες στην ερώτηση μου .
Παγωμένη έριξε το βλέμμα της στο δικό του .
<< Σε ποια ερώτηση;
<< Θα γίνεις γυναίκα μου;
Τα βλέμματα τους ήρθαν αντιμέτωπα,με το δικό του να επεξεργάζεται μια τούφα από τα μαλλιά της που έπεσε κάπως απρόσμενα στο μάγουλο της.
<< Τζέιμς δεν μπορώ να γίνω η γυναίκα σου ,είμαι .... είμαι κατώτερη από εσένα ...εγώ δεν..
Κλείνοντας της το στόμα με ένα απότομο φιλι,την τράβηξε στην αγκαλιά του .
<< Δεν σου κρύβω πως θα είναι δύσκολο , πολλοί θα μας κυνηγήσουν,και θα θελήσουν να μας πονέσουν ,όμως εάν έχω μια ευκαιρία να είμαι μαζί σου ,θέλω να την αρπαξω,εγώ εσένα σε ..
Χαμηλώνοντας τα μάτια του της έπιασε το χέρι και ύστερα το τοποθέτησε επάνω από το σημείο της καρδιάς του , κοιτώντας την ύστερα ξανά στα μάτια.
<< Σε αγαπάω.
Ένιωθε τις πεταλούδες μέσα από το στομάχι της να πετούν,δεν μπορεί να είχε ακούσει σωστά. Όχι δεν μπορούσε.
Τα μάτια της είχαν γεμίσει δάκρυα.
<< Τι είπες;
<< Γιατί πιστεύεις ότι έκανα τα πάντα για να είσαι κοντά μου; Γιατί να θέλω να ζωγραφίσω κάποια που δεν με ενδιαφέρει; Θέλω να γίνεις γυναίκα μου,να έχω δικαίωμα να είμαι στην ζωή σου ,όχι σαν θεατής, μήτε σαν κομπάρσος. Σαν άντρας σου.
Ένιωθε τον Κόμπο να δένει σφιχτά στον λαιμό της.
<< Τζέιμς εγώ..
<< Ασία εσύ..εσύ είσαι τόσο ξεχωριστή για εμένα .
Τότε ήταν που το θυμήθηκε. Όταν όλοι την έκλεισαν στην απομόνωση και την άφησαν ολομόναχη στο σκοτάδι,εκείνος είχε σταθεί στο πλάι της με τον κίνδυνο του να πεθάνει.
<< Δέχομαι.
Κοιτάζονταν αρκετή ώρα ,όμως τώρα ήταν διαφορετικό,ανάμεσα τους υπήρχε μια ένταση που κανένας από τους δύο δεν θα μπορούσε να την σβήσει.
<< Ξανά .
<< Τι;
<< Ξανά πες το...της είπε με ένα πλατύ χαμόγελο.
<< Δέχομαι να γίνω γυναίκα σου.
Τα χέρια του την έσφιξαν επάνω από το στήθος του, αγκαλιάζοντας την θερμά. Την ίδια στιγμή που από τα μάτια του κυλούσε ένα δάκρυ ευτυχίας.