Καθόταν με σμιγμενα φρύδια επάνω στο κρεβάτι. Σταδιακά τα μάτια του έκλειναν,όμως παρόλα αυτά,εκείνος προσπαθούσε να τα κρατήσει ανοιχτά , συνεχίζοντας να παρατηρεί το απόλυτο κενό.
Το χέρι του κρατούσε που και που την πληγη του, τραβώντας σταδιακά το σεντόνι,ώσπου η πόρτα άνοιξε ,και τότε είδε την γυναίκα του . Το πρόσωπο του αμέσως φωτίστηκε,την περίμενε αρκετή ώρα και ήταν θαρρείς και κάποιος του την είχε πάρει.
<< Η μητέρα τώρα είναι καλά ,εσύ πως είσαι αγάπη μου;
<≤ άργησες !!! Ήμουν μόνος.
Προσπάθησε να ανακαθισει στην ίδια του την θεση μορφαζοντας ταυτόχρονα,από το κάψιμο της πληγής του.
<< Στάσου!! Μη ..Τρέχοντας έφτασε στο μέρος του,καθιζοντας στο πλάι του ,με την αγωνία χαραγμένη στο πρόσωπο της.
<< Μη μου κουράζεσαι.
<< Είμαι καλά γυναίκα μου ,δεν χρειάζεται να φοβάσαι τόσο για εμένα .
<< Φαίνεσαι στεναχωρημένος.
<< Τα λάθη μου σε έφεραν εδώ ,πως θέλεις να φαίνομαι; Αν δεν είχα μπλεχτεί στην ζωή σου ,τώρα εσύ θα..
<< Θα ήμουν μόνη στους δρόμους..
Παγωμένος έμεινε να την παρατηρεί.
<< Θα είχα χάσει τον πατέρα μου και θα ήμουν χαμένη στους δρόμους...είτε θέλεις να το πιστέψεις είτε όχι ,το να σε αγαπάω μου έκανε πολύ καλό.
≤≤ κάποτε μου είχες πει ότι ποτέ δεν θα μπορούσες να με αγαπήσεις.
<< Και εσύ μου είχες απαντήσει,πως τουλάχιστον μέσα από τα δικά σου έργα θα αγαπούσε εμενα ο κόσμος.
<< Στην πραγματικότητα δεν μου αρέσει να σε αγαπάνε,θέλω μόνο εγώ να σε αγαπώ.
Ένα πλατύ χαμόγελο απλώθηκε στα χείλη της ακούγοντας τον.
<< Μήτε εγώ θέλω να σε αγαπάνε οι γυναίκες ,κύριε θομσον.
<< Ωωω μίλησε μου για αυτό κυρία θομσον.
<< Εάν νομίζεις ότι θα σε αφήσω να κυκλοφορείς μέσα στις ομορφιές, μπροστά απο άλλες γυναίκες...
Τραβώντας τον από τον γιακά,τον έφερε μπροστά από το πρόσωπο της.
<< είσαι γελασμενος θομσον.Τον είχε φέρει τόσο κοντά στο πρόσωπο της που η καυτή του ανάσα άγγιζε τώρα ,τα χείλη και τα μάγουλα της.
<< Θεωρείς ότι θα αφήσω εγώ εσένα να κυκλοφορείς όμορφη και αερατη, μπροστά σε άλλους άντρες;
Περνώντας με φορα την παλάμη του μέσα από τα μαλλιά της ,την έσφιξε και την έκλεισε μεσα τους σε μια απαλή γροθιά.
<< είσαι γελασμενη θομσον.
<< Θα με κρατήσεις αιχμάλωτη σου;
≤≤ είσαι η γυναίκα μου!! Η ερωμένη μου !! Δεν πρόκειται να με παρακούσεις ποτέ.
<< Με προειδοποιείς;
<< Σε απειλώ!!
Τα χείλη της τραβήχτηκαν σε ένα πλατύ χαμόγελο,ώσπου είδε και τα δικά του.
<< Είσαι τόσο όμορφη..
<< Είναι επικίνδυνο.
<< Ποιο;
<< Με πλησιάζεις τόσο ,η πληγή σου; Δεν κάνει να κάνουμε έρωτα.
<≤ ποιος μου το απαγορεύει; Ο γιατρός Μάρτζορι Κέιτζ; Είμαι ο βασιλιάς μάτια μου ,με μια διαταγή θα αλλάξει διάγνωση.
Το γέλιο της έγινε ένα με το δικό του .
<< θα πρέπει να περιμένουμε να κλείσουν τα ρα...
<< Ανοησίες..
Παραμερίζοντας μια τούφα από τα μαλλιά της ,της φίλησε με μια γλύκα το μάγουλο,και ύστερα τον δροσερό αισθησιακό λαιμό της.
<< Τζέιμς μη!!!
<< Σςς....